Bölüm 15

191 6 0
                                    

Selim ;
Kumru ameliyat olalı 1 hafta oldu ama hala uyanmadı. Çok korkuyorum onu kaybetmekten, ben onsuz ne yaparım nasıl yaşarım ? O güzel gözleri bir haftadır bir kez olsun açılmadı. Kumrunun annesiyle babasıda perişan oldu, yazık onlar da benim gibi gece gündüz Kumrunun başında. Ara sıra umutlanıyoruz Kumru gözlerini açacak diye ama umutlarımız hep boşuna. Doktor kumrunun bu halinin normal olduğunu söyledi ama biz pek inanamadık. Ama olsun Kumrum iyileşsin de ben onu bir asır beklerim.

2 gün sonra :
Kumru hala uyanamadı. Bir çocuk geldi onu istanbuldan ziyarete, adı da Mert miş. Kumrunun ameliyat olduğunu duyar duymaz atlamış uçağa. Bak bak benim sevgilimi ne diye merak ediyorsa artık. Bende hemen gittim ben kumrunun sevgilisiyim dedim ilk once bir suratı asıldı ama sonra bozuntuya vermemeye çalıştı ama anladım ben bu çocugun gözü var kumruda.

3 gün sonra ;
Gözlerimi açtığımda yoğun bakımdaydım. Selim elimi tutmus bana bir şeyler anlatıyordu. Gözlerimi açtığımı görünce koşup hemen doktorları cağırdı ama gözleri yaşlıydı, ağlamıs demekki. Selim yanıma gelip ;
S : uyanacağını biliyordum prenses. Beni bırakıp gitmeyeceğini biliyordum.
Konuşmaya çalıştım ama sesim zar zor çıkıyordu.
K : s-seni bı-bırakıp nas-nasıl gide-giderim ?
Beni normal hasta odasına çıkardılar. Ameliyat için saçlarımın yarısını kazımışlar. Allahtan başımda beyaz bir şey varda belli olmuyor acaba selim bemi boylede begenirmi ?
Doktor bana ameliyatın basarılı gectigini soyledi ama bas agrılarım bir sure daha devam edebilirmis. Doktor cıkınca selim yanıma geldi.
K : ee anlat bakalım ne oldu ben yokken ?
S : sen yokken bende yoktum kumru.
K : seni seviyorum.
S : bende seni seviyorum.
Selim tam beni opmek için yaklasmıstı ki içeri annem ve babam girdi. Selim çok utandı kıpkırmızı oldu ama annem ve babam bozuntuya vermediler. Annem ve babam yemek yemek için kantine inince selim ;
S : kumru sen uyurken Mert diye bir çocuk geldi istanbuldan. Kim o ?
Mert benim eski sevgilimdi. Onu çok sevdigimi sanıyordum ama sonra beni aldattı ve biz uzun bir suredir konusmuyorduk. Onun buraya gelmesine sasırmıstım.
K : heh o mu, o sey ya.
S : Kumruu geveleme lafı agzında
K : o benim eski okuldan arkadasım.
S : hmm nasıl bir arkadasmıs bu bakalım ?
K : tamam selim itiraf ediyorum o salak Mert benim eski sevgilim.
S : NEEEEE !!!
K : uff selim abartma yani hasta hasta bana sordugun su sorulara bak. 😒
S : ben bilmem kızım hasta masta. O pezevenk buraya geldi mi geldi. Hemde taaa istanbuldan.
K : selim kapatalım bence biz artık bu konuyu.
S : özür dilerim. Biraz abarttim sanırım.
K : 😘
S : 😘
K : selim sen kac gundur uyumuyosun ?
S : çok degil ya 4 gün önce annenler beni zorla eve göndermislerdi.
K : aşkım benim yaa seni yerim ben.
S : 😊☺️
K : hemen de kızarırmıs.
S : yeter kumru ya tamam biliyorum hem yakısıklıyım hem de sadık bir asıgım ama ovme beni bu kadar. Götüm kalkar sonra.
K : bana bak selim. Yaklas yaklas. O götün sakın kalkmasın.
S : ya ben bulmusum senin gibisini de ne haddime benim.
K : heh şöyle adam ol.
K : 😔
Ah o anda basıma bir acı saplandı ama sanırsınız beynimde halay çekiyorlar. Ben bağırınca selim hemen doktorları cagırdı.
D : ben size soylemistim kumru hanım. Bunlar onemli agrılar degil.
K : daha ne kadar devam edicek.
D : bir süre daha dayanmalısınız. Hem bu sizin ameliyatta katlandıgınız acılarım yanında hiç bir şey.

İşte böyle bu da benim ameliyat maceram. Ben bir karar verdim ve hastaneden cıkar cıkmaz uygulayacagım. Son bir seneyi unutacagım ve gene eski SALAK AŞIK olan Kumru olacagım. Artık benim hikayem sizi ağlatmayacak, guldurecek.

Salak AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin