Bölüm 6

322 8 1
                                    

Sabah selim beni almaya geldi denize gittik. Kayayla buse bizi bekliyorlarmıs. Allahım ya biz bildiginiz çift çift takılıyoruz. Gittik biz denize buse tabii kide el kadat bir bikini giymis her yeri ortada. Ama kayanın bir vucudu var anası babası onceden hissetmisde koymuslar adını kaya diye yani cocuk kas yıgını bildiginiz. Ah kızım buse bu cocugun kıymetini senin gibiler bilmez bir erkegin kıymetini en iyi cok kişiyle cıkmamıs kızlar bilir. Cunku onlar asla asıktır kırmaya korkarlar cunku baska bir alternatif yoktur. Neyse biz boyle bi kac kere denize girdik cıktık galan derken gene her zaman ki busenin karnı acıktı 👿👿. Gittik plajın oradaki bir kafede hamburger falan yedik. Tam kapıdan cıkıcakken ayagım takıldı tahtaya tam dusucekken kaya elimden tuttu evet kolumdan falan degil direk. Elimden tuttu gozlerimin icine baktı bende bakıslarımı kacırdım , elimi cektim ve tesskur ettim. ( bu cocuk herhalde benim sapsallıklarımı falan unuttu ). O an bana busenin bir bakısı vardı uff varya bakıslarıyla oldurdu beni bildiginiz. Bende saclarımı savurup selimin elini tuttum. Tam denize girecekken Cemre aradı Cemre son bir haftadır istanbulda o yüzden bu olayların hiçbirinden haberi yok garibimin. Bugun bodruma geliyormus sosyal medyada dordumuzun fotografını gormus.
C : hayırdır kumru siz kayayla cıkmaya mı basladınız ??
K : yok be kızım biz selimle cıkıyoruz ama arada cift olarak da takılıyoruz. diyince bir on saniye Cemreden ses gelmedi.
C : kumru ask olsun sana bana hic bir sey anlatmıyorsun tesüf ederim
K : ama Cemrecim olaylar cok hızlı gelisti
C : neyse kumru ben aksam bodrumdayım konusuruz
Deyip telefonu kapattı.
Aksam selim ben kaya ve buse sahile indik. Buse her zaman ki gibi yapıstı kayaya bende inadına selimin elini tuttum. Bir kafeye gidip oturduk. Selime bir saniye benimle gelirmisin diyip tuvaletin oraya goturdum. Cemre bir saate kadar burada olur ona sevgili olmadıgımızı caktırmamalıyız dedim. Arkadan bir ses
B : siz cok iyi rol yapıyorsunuz sahte asıklar merak etmeyin
S-K : Buseesen bizi mi dinliyosun
B : sizin yalan soylemeniz ayıp degilde benim sizi dinlemem mi ayıp.senin kayayı sevdigini biliyorum kumru. Bir sartla sizi kayaya soylemem.
K : ne var o kucuk beyninde buse
B : ben bu toplu bulusmalardan cok sıkıldım be sahte asıklar. Bir daha toplu bulusmazsak bu olaydan kayanın haberi olmaz.

Salak AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin