Selim 1 aydır her sabah evin kapısının önüne gül bırakıyor. Bir aydır evden çıkmadım. Selimle karşılaşmamak için istanbula dönmek istiyorum ama selimdende kopamıyorum.
Bu sabah uyanır uyanmaz kapıma koştum gülümü almak için ama kapıda gül yoktu. Demek selim benden vazgeçmişti derken ayağımın altında bir kağıt buldum o an suratımdaki gülümsemeyi engelleyemedim. Notu alıp ofama çıktım. Notta ;"Kumru bu kağıda ne yazacağımı bilmiyorum ama bu yazdıklarımın sadece ve sadece içimden geçen şeyler olduğuna inanabilirsin. Hayatımda hiç aşık olmadım ben, hüç sevgilim de olmadı. Hep çekingendim kızlara karşi. Ben hiç kimseyi bu kadar sevmedim kumru anlasana. Ben hiç kimsenin yokluğunda bu kadar acı çekmedim. O söylediğim sözlerin hiç biri benim dusuncelerim degildi sadece o an agzımdan onlar çıktı ve durduramadım. Beni affet Kumru ne olur, beni sensiz bırakma. "
İstemsizce gozlerimden yaslar bosandı.Ben istanbula donmeye karar verdim. Annemlerden baska kımsenin haberi olmayacak. Daha fazla selimden kacarak yasayamam zaten okullarda acılmak uzere. Bu sene cok calısmalıyım. Gitmek bana acı versede, kalmak daha cok canımı acıtıyor. Her gun neden evde bos bos oturdugumu hatırlayıp anılara bırakıyorum kendimi. Gece olunca valizimi topladım ve hemen yatağa uzandım çünkü başım donmustu. Bir sure selimi dusundum ve uyuya kaldım.
Sabah olunca valizimi aldım ve evden cıktım. Selim de benim gulumu bırakmaya gelmiş olacak ki onunla karsılastım ve boynuna atılmamak için kendimi zor tuttum. Bir sure birbirimizi izledik daha sonra taksim geldi ve binip gittim. Selim hiç bir sey dememişti bir daha birbirimizi goremeye bilirdik ama o sessizce gidişimi izledi.
Taksiden inip tam havaalanına girecektim ki kapıda selimi gordum.
S : Kumru ben dayanamadım. Gidişini izlemek bana cok koydu be kumru. Seni seviyorum ama sen bir elvedayı bile bana cok gordun.
K : selim vedaları sevmedigimi bilirsin.
S : ben senin hakkında her seyi biliyorum zaten.
K : o zaman gitmekten vazgecmeyecegimi de bilirsin.
S : ben sana gitme demek için gelmedim.
K : neden geldin o zaman selim ? Neden rahat bırakmıyorsun beni, neden ?
Selim uzanıp dudaklarıma bir öpücük kondurdu. Karşı cıkamamıstım.
S : elveda sevgili bu öpücüğü hiç bir zaman unutma.
Artık diyecek bir söz kalmamıstı. Bende arkamı donup gittim. Ucagın kalkmasına tam bir saat var. Bavulumu teslim edip tuvalete gittim ve aynadan kendime baktım. Bu bir senedir yasadıklarım keske bir ruya olsaydı. Keske annem beni uyandırsaydı bu uykudan. Ucagın kalkıs anonsu gelince bende ucaga dogru yurumeye basladım. Birden basıma bir agrı saplandı, sonrası karanlık....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salak Aşık
RomanceKumru 17 yaşında ve pekde akıllı olmayan bir kızdır. Bodrumda gördüğü yakışıklı bir çocuğa abayı fena halde yakar ve onun peşine düşer.