Bölüm 14

245 8 0
                                    

Gözlerim kapanmıştı ama ben ne kadar ugrastıysamda acamadım. İnsanlar etrafımda kosusuyor ve ambulans diye bagırıyorlardı.

2 saat sonra :
Uyandıgımda herkes basımdaydı ve ben sanırım gene hastanedeydim. Bu sahneyi çok iyi hatırlıyorum. Annem gene aglıyor, kardesim bilincsizce etrafı seyrediyor babam ise uykusuz gozlerle bana bakıyordu. Tek fark ise bu sefet elimi tutan annem degil selimdi. Uyandıgımı gorunce hemen hemsireyi cagırdılar. Hemşire gelip bir seyler yaptı ve doktor geldi. Bayılmadan once olanları anlatmamı istedi.
K : zaten bir kac gundur basım agrıyordu ve donuyordu. Bugunde havaalanında basıma bir agrı girdi ve gerisini hatırlamıyorum ama muhtemelen strestendir.
D : yakıb bir zamanda bir kaza gecridinizmi ?
K : evet. ( o kazayı hatırladıkca içim urperiyordu. )
D : ağır bir darbe aldınız mı ?
K : hayır
D : bir kaç tane test yapmamız gerekiyor.
K :tamam
Beni bir suru teste sokup çıkardılar. Sayamadığım kadar çok makineye girip çıktım. Sonuçlar iki gün sonra açıklanacakmış. Beni eve götürdüler. Evde herkes üstüme titriyordu. Aslında hoşumada gitmiyor değil. Ara sıra başıma ağır ağrılar giriyordu. Selim desen 7/24 bizim evde. Fırsatı değerlendiriyo aklı sıra. Sanırım birazda vicdan azabı duyuyo, onunla konustuktan sonra sinirlenip bayıldıgıma inanıyor.

Sonuçlar açıklanmış. Doktor bizi yanına çağırdı. Söylemesi gereken şeyler varmış. Açıkcası korktum biraz önemli bir şey vardır diye.
Doktorun yanına gittik. Selimde bizimle geldi. Bize doktorca bir sürü şey söyledi ama sonunda bizim anlayacağımız dilden söyledi ve benim içime bir acı saplandı. " Beynimde tümör varmış. " Annem bunu duyunca ağlamaya başladı ama ben tepki bile veremedim çünkü beynim donmuştu resmen.
B : Ameliyat falan gibi bir ihtimal var mı doktor ?
D : Bunu söylemek için şimdilik çok erken Kerem Bey ama araştırıyoruz.
K : saçmalamayın ya benim hiç bir şeyim yok dimi anne ?
A : yok kızım yok. Ben sana bir sey olmasına izin verirmiyim hiç ?
S : Doktor Bey Kumrunun hiç bir hayati tehlikesi yok dimi ?
D : bunları söylemek için cok erken ama elimizden gelen herşeyi yapacağız. Emin olun.
İşte böyle sevgili defter, insanların bana acıması için bir neden daha. Zaten evde herkes üstüme titriyordu bu kazadan sonra artık şimdi iyice üstüme düşücekler.
Selim sabah bizim eve geldi kahvaltıya. Evde bu konuyu konusmayı yasakladılar, benim iyileşeceğime inanıyorlar ama ben pek inanmıyorum iyileşeceğime. Selim beni bahçeye çağırdı, bir şey konuşmak istiyormuş.
S : Kumru biliyorum bu konuyu konusmak yasak ama ben sana asla bir sey olmasına izin vermeyecegim ve sen her ne kadar kabullenmesende ben senin sevgilinim.
K : selim biz bu konuyu çoktan kapattık artık aramızda bir sey yok, olamazda.
S : Kumru yeter artık bende insanım anladın mı ? Benimle oyun oynayamazsın. Ya ben senin gozunun içine bakıyorum bana kızma diye. ama sen her ne dersen de sen benimsin ve ben senin peşini asla ama asla bırakmayacağım.
K : ben üşüdüm içeri girelim mi ?
S : ben seni ısıtırım.
Dedi ve bana sarıldı. Ah o selimin kollarında ki huzuru hiç bir şeye değişmem ama olmaz yapamam. Hemen onun kollarından çıkıp eve girdim. Selim arkamdan bagırdı ama arkama bile bakmadım. Eve girince gene başıma bir ağrı girdi ve yere çömeldim. Annem bağırarak yanıma geldi. Babam beni kucağına aldı ve hastaneye gittik. Bir iki saat hastanede kaldık. Sonra eve donduk. Sanırım artık bu baş sancılarına ve bayılmalara alısmam gerek. Çunku doktor bir çaresini bulana kadar boyle devam edecegimizi soyledi. Ve hiç bir şekilde uzulmemem gerekiyormus, kafama hiç bir şeyi takmayacakmısım.

3 ay sonra :
İstanbula donmemiz gerekiyordu ama annemle babam bodrumun daha huzurlu olduguna karar verdiler ve beni burda bir okula yazdırdılar. Yani benim için hayatlarını degistirdiler. Selimle aynı okula gidiyoruz. Benim üzerime titriyor canım. Ben de artık koyverdim selimle eskisi gibi olduk. Ben bodrumda yasama fikrine ilk once karsı cıkmıstım ama artık cok mutluyum burda. Hem Kaya ve Buseyi daha sık ziyaret edebiliyorum hemde sureki selimin yanındayım.
Bu sene üniverisite sınavına giricem. Normalde olsa beni eşşek gibi çalıştırdılar dı ama şimdi sen ne dersen o diyorlar. Bide bana hastalıgımı unutturmaya çalısıyorlar ama her şey eskisinden çok farklı.
Doktor bizi yanına çağırdı bir tedavi yöntemi bulmuslar. Ameliyat olucakmsım. Çok korkuyorum. Beni sakinleştirmeye çalıstırıyorlar ama onlarda çok korkuyorlar.
Selimlere gittim doktorun dediklerini anlatmak için. Selim yataga uzandı bende karnına yattım. Saçlarımı okşamaya başladı. Çok seviyorum onu çok. Bana dedi ki ;
S : sen benim her şeyimsin Kumru. Ne olursan ol ne dersen de bu degişmeyecek. Sen benim hayat ışığımsın, sen benim ilk ve son aşkımsın. Sen mutlu olunca ben de mutlu oluyorum. Senin gözünden akan her bir yaş benim kalbimi söküp alıyor. Seni çok seviyorum hem de çok....
K : sana her ne kadar kızsamda o sözleri söyledigin için aslında sen beni kendime getirdin. Her karanlığın içinde bir ışık olurmuş ya sen benim ışıgımsın. Sen benim tek hayat kaynağımsın.
Selim uzanıp dudaklarıma bir öpücük kondurdu. Selimi gerçektende çok seviyordum.

Ameliyat günü :
Annem çok telaşlıydı, bavulumu hazırladılar ve çıktık. Selimde bizimle geldi. Garibim heycandan telefonunu falan hep evde unutmuş. Herkes çok korkuyordu. Özelliklede ben. Ben ki iğneden bile korkarım, koca bir ameliyatı nasıl geciricem bilmiyorum.
Beni hazırladılar ve ameliyathaneye dogru götürdüler. Selim gelip doktordan biraz izin aldı konusmak için.
S : sakın korkma prenses ben hep senin yanındayım.
K : selim beni unutma olurmu.
İkimizin de gözlerinden yaşlar akıyordu.
S : sacmalamama Kumru sen yanımdayken nasıl unuturum seni ?
Doktor gelip ameliyat zamanının geldiğini söyledi. Selim gönülsüzce elimi bırakırken ;
K : elveda sevgili
Selim eğilip kulağıma fısıldadı.
S : seni seviyorum.....

Salak AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin