Ötvenhat

368 23 0
                                    

- Köszönöm. - csókoltam meg. Remélem nem vagyok terhes. Még a 18-at se töltöttem be. Fiatal vagyok hozzá, és tapasztalatom sincs. Hamarabb születne meg, mielőtt nagykorú lennék. Ha Graytől van akkor pont augusztusban fog születni mint én, ha nem tőle akkor még hamarabb.

Egy perccel egy óra előtt érkeztünk meg az üres az váróterembe.
- Nem ülünk le. Menjünk be. - szólalt meg Gray, mikor le ültem a folyosó egyik műanyag székjére.
- Lehet, hogy vannak bent. - mosolyogva megrázta a fejét és leguggolt előttem.
- Most váltott át, pontosan egy órára. Ez a mi időpontunk, nincs bent más.
- Azért megvárjuk, hogy szóljanak? - kérdeztem meg, hogy addig is húzzam az időt.
- Kicsim, itt vagyok nem kell félned. Mindegy, hogy döntesz. Mond el mi aggaszt a legjobban. - kért kedvesen és közben arcomat simogatta  nyugtatás képpen.
- Túl fiatal vagyok, és nincs semmi tapasztalatom! Még segítséget se tudok kérni senkitől. És mi van Ethannal? Ha megtudja, elképzelésem sincs mit csinálna velem, hogy elmenjen a baba. Ha meg is szülném, ki tudja milyen sorsa lesz? A legnagyobb maffia vagy. Meg akarják majd ölni, és én nem akarom, hogy olyan élete legyen, mint nekem! Nem nőhet fel bezárva! Hiába fogadod el, hogyha nem is a tiéd, akkor se ilyen szülőket érdemel meg. Csak veszélyben lenne! - hadartam el egy levegővételre.
- Ms. DiNozzo, kérem jöjjenek be. - hallottam meg egy fiatal női hangot, mely apa családnévet mondta. Talán ez miatt se néztem irányába.
- Várna egy kicsit? - kérdezte meg tőle Grayson.
- Persze Mr. Gates.
- Kaylee, kicsim, azzal, hogy így aggódsz érte, már tudjuk, hogy jó anya leszel. Ha kell felveszünk egy dadust a kis hercegnőnek, aki segít neked, de szerintem Isla is szivesen segítene. Anya mindig is akart unokát. A ház körül testőrök vannak, a legbiztonságosabb riasztó és biztonsági rendszerrel felszerelve. Nem tudna bejutni anélkül, hogy ne vegyük észre. Melletted leszek minden percben, ha úgy jobban fogod érezni magad. Nem fog felnőni úgy mint te, mert még előtte bosszúállok rajta miattad és helyetted is.
- Honnan veszed, hogy kislány lesz? - kérdeztem mosolyogva, hasamat simogatta.
- Megérzés, de ha fiú lesz akkor is a te gyereked és szeretni fogom. Bár egy hercegnőnek jobban örülnék.
- A te hercegnőd is lesz, mert a tiéd. - Istenem, add, hogy igazam legyen! Kérlek!
- Veled együtt. - ölelt magához és csókolt meg - Bemehetünk?
- Igen. - adtam oda neki a kabátom és kulcsoltam össze kezünket, hogy erőt merítesek belőle - Elnézést, hogy várnia kellett. - Gray szavai megnyugtattak valamennyire, így nem remegett meg a hangom.
- Nem jelentett gondot Ms. DiNozzo.
- Kérem tegezzen, elég fiatal vagyok. - nyújtottam felé a kezem. Túl fiatal vagyok.
- Rendben Kaylee. Én April vagyok. - rázta meg kezem.
- Én meg Grayson. - fogott vele ő is kezet.
- Mindenki tudja ki maga.
- Engem is tegezhetne.
- Ahogy akarod. Gyere Kaylee, feküdj ide fel. - sétált oda egy orvosi ágyhoz.
- Menj csak. - biztatott barátom, mikor nem mozdultam.
- Gyere velem. - kértem meg rá.
- Mondtam, hogy melletted leszek minden percben. - csókolt homlokon. Amint felfeküdtem az ágyra, rögtön összekulcsolta újra kezünket, amin elmosolyodtam.
- Amennyiben jól értettem a telefon beszélgetés alatt a tüneteket, akkor hányást, szédülést, fáradtságot, hangulatingadozást tapasztalt. Jól emlékszem? - kérdezte meg.
- Igen, de eléggé sokat eszek érdekesen párosítva, és a hasam is kemény.
- Ezek után érthető, hogy terhességre gondolnak.
- Gray gondolt rá először.
- Mindegy. Húzd fel a felsőd. - félve néztem fel kísérőmre, aki csak bólintott, mintha megértette volna mi a bajom.
- Nyugodj meg. - nyomott egy rövid csókot ajkaimra, majd fekhúzta a felsőm.
- Azta. - sokkolódott le April a hasam láttán, vagyis a rajta lévő 7 vágásokon és 3 égéseken - Sajnálom. - nézett fel rám könnyes tekintettel, de én csak elfordítottam a fejem - Fájni fog, ha megnyomkodom.
- Nem.
- Rendben. - elkezdte óvatosan tapogatni, majd mikor észrevette, hogy tényleg nem fáj akkor egy kicsit erősebben. Amint ezt befejezte hideg, átlátszó krémet nyomott hasamra, majd lassan, egyenletesen elkente. Pillantásokkal később megjelent a monitoron, és én elvarázsolva néztem a kis hercegnőt. Olyan gyönyörű már most. Nem tudom elvenni a kicsi életét! Könnyeztem be. - Gratulálok, tényleg terhes vagy. A 6. hétben vagy.
- 6. hét? - kaptam rá a fejem.
- Igen, miért? - érdeklődött.
- Attól még kérünk apasági vizsgálatot. - hallottam meg Gray hangját, de én akkor már csak újra a monitort néztem. Rajta a mi kis hercegnőnkkel. Egy hónap négy hét és ha az hatodik hétben vagyok akkor karácsony előtt fogadhatott meg, pontosan December 20.-án. Nem, mégsem, akkor az ötödik hétben lennék. De január vége van, akkor mégis. Igen, Grayson gyereke!
- Ahogy gondoljátok. - nem én nem kérek, de hogy Gray megnyugodjon vállalom - Akarjátok hallani a szívverését?
- Igen. - vágtam rá rögtön. Nyomkodott valamit a gépen és nem sokkal később csak az egyenletes dobogó kis szíve hangját hallgattuk a szobában.
- Kérsz képet?
- Lehet? - csillant fel a szemem, mire mosolyogva bólintott és újra nyomkodni kezdett valamit.
- Egészséges, de még szükség van pár kis vizsgálatra, plusz a kért apasági vizsgálatra.
- Rendben. - vettem el tőle a képeket és már csak azt figyeltem. Gyönyörű vagy.
- Felírok pár vitamint és adok pár kiskönyvet, amiből sok hasznos dolgot megtudhatsz. - mondta mikor végzett a többi vizsgálattal - Az apasági teszt eredményét már holnap elküldom a postán. Egy hónap múlva várlak vissza.
- Köszönjük. - válaszoltam mosolyogva - És augusztusra várható? - kérdeztem rá.
- Igen, honnan tudod?
- Kicsit számoltam még reggel. Az anya hónapjában születsz hercegnőm. - mondtam utolsó mondatot pocaklakómnak a hasam simogatta.
- Még nem tudni a német.
- Bízok Gray megérzésében. - néztem fel rá az említtettre, de ő csak a kicsi képet nézte, ha jól láttam könnyes szemekkel.
- Vigyázz magadra és kerüld a stresszt. Te meg vigyázz rá és tartsd távol a mocskos ügyeidtől. - ha eddig nem is vettük észre hogy April nem bírja a barátom, akkor már biztosra tudhattuk.
- Eddig is vigyáztam rá, ahogy csak tudtam, és ebbe nincs beleszólása egy orvosnak. - nézett rá gyilkos tekintettel.
- Ja látom, a sebek is ezt mutatják.
- Még egy . . .
- Elég! - szakítottam félbe szerelmem - April, nem tudom mért gyűlölöd, de arról biztosítlak, hogyha nem tenne meg mindent, akkor már egy koporsóban lennék a sebeimmel együtt.
- Akkor se fogom bírni.
- Neked nem is kell. Értékelem, hogy aggódsz értem, de kérlek ha utálod is ne előttem tedd, mert én szeretem.
- Csak miattad nem fogok így beszélni vele! És velem nem tett semmit, de elég életet vett el, hogy meggyűlöljem miatta.
- Köszönöm, hogy megteszed. - hagytam figyelmen kívül második mondatát.
- Szívesen, és tényleg vigyázz! Egy hónap múlva várlak. Sziasztok.
- Szia és köszönök mindent. - Gray csak morgott egy sort majd távoztunk. A folyosón felvettem a kabátot és mosolyogva kulcsoltam össze a kezünket, a másikkal meg hasam simogattam.  Üdv a családba hercegnőnk.

Korlátozott szabadság //befejezett//Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt