Huszonnyolc

619 36 0
                                    

- El fogom érni, hogy szeress, és boldogan mond ki, hogy én vagyok a férjed. - már most szeretlek, de még nem tudhatod meg, még nem. Te is okoztál, nekem fájdalmat, én is fogok. Sajnálom, de így érzem helyesnek.

- Miért nem mondtad, hogy megtámadtak titeket és megsérültél? - rontott be a szobába, hang alapján Grayson, amit csak a fürdőből hallottam.
- Elfelejtettem, de nem tartozok beszámolóval. Amúgyis mit keresel itt? Pihenned kéne. - kiabáltam ki, hogy hallja a vízcsobogástól.
- Igen is tartozol magyarázattal. A menyasszonyom vagy. - rontott be a fürdőbe is.
- Nem fáradnál ki? Pár perc és én is megyek.
- Nem. - vágta rá rögtön, és hallottam hangján, hogy mosolyog.
- De fürdök. - zártam el a vizet.
- És ahogy hallom már végeztél.
- Igen, és ki szeretnék menni. - fontam össze karjaim, és magamban hálát adtam, hogy az ajtó, vagy mi miatt, csak a körvonalaimat látja.
- Akkor gyere.
- Nem.
- Már láttalak.
- Nem érdekel. - tiltakoztam tovább.
- Makacs nőszemély. - eresztett el egy sóhajt.
- Tudom.
- Tess egy törölköző. - nyújtotta felém az említett puha anyagú, textilt. Elhúztam az ajtót annyira, hogy kiférjen a kezem majd elvettem tőle. Magam köré tekertem jó szorosan, majd kiléptem.
- Kérek megegyet.
- Minek?
- A hajamnak. - a szekrényből levett egy kisebb méretűt, és azt is odaadta.
- Szívesen. - megvontam vállam és odaléptem a nyílászáróhoz, észrevétlenül kivettem a kulcsot, majd gyorsan kimentem a szobába, és bezártam az ajtó.
- Héj, engedj ki. - vágott egyet az őt bezáró akadályra.
- Majd, ha felöltöztem. - szekrényből kikaptam egy francia alsót és egy pántos felsőt. Mivel ezt kevésnek gondoltam, de mindig így alszom, ezért rávettem egy köntöst, ami a combom közepéig ért. Kinyitottam a nyílászárót és leültem az ágyra, miközben hajam törölgettem. Nem akartam hajszárítózni, mert akkor nem hallottam volna, mit mond.
- Miért nem mondtad el? - kérdezte meg újra.
- Tényleg elfelejtettem. Visszajöttünk, Layla leápolta sebeim után meg olvastam, beszéltem, pontosabban veszekedtem állattal, aludtam, ma meg teljesen lefoglalt az esküvő tervezése és délután meg nálad sírtam ki magam, nővérem szavai miatt.
- Sebeid? Esküvői tervezése?
- Igen sebeim. A bal karom csak súrolta, míg a jobb vállam telibe eltalálta. Esküvői készültek meg jó hogy. Egyedül csinálom az egészet és még a meghívókat se írtam meg mind.
- Csak a vállad mondta, öhm akit egyedi becenévvel látsz el. - a mondat második felén csak felnevettem.
- Nem ő az egyedi akinek van beceneve.
- Mit találtál már ki nekem? - vonta fel szemöldökét.
- Ki mondta, hogy neked van?
- Az arcod mindent elárult. - nevetett fel - Halljam.
- Ördög.
- Mivel érdemeltem ki ezt a megtisztelő címet?
- Az eljegyzésen, mikor kedves arcod mutattad, közben meg fenyegettél, olyannal ami nem is volt igaz, úgy ahogy a megerőszakolásom sem.
- Ki mondta? - kérdezte döbbenten, de pillanatok alatt lehetett látni arcán, hogy már rájött - Inkább ne válaszolj. Van egy ezer százalékos tippem, hogy Layla volt.
- Igen, ő.
- A becenevemre visszatérve, a te néző szemszögédből tényleg találó név, még ha nem is tetszik. Ügyes vagy. - tette hozzá.
- Ez megint, olyan hogy nekem nem kell értenem, mint tegnap.
- A tématerelésre mondom. - értetlen tekintetem láttán, rögtön megmagyarázta - A sérülésed miatt jöttem és most a beceneveknél járunk, megemlítetted az esküvő szervezést és megemlítettél két dolgot is, hogy miben hazudtam neked.
- Nem volt szándékomban, de amúgy sem lehet panaszod, mert megtudtad a választ. - több ideig vagy velem.
- És mennyit haladtál az esküvő szervezéssel?
- Hát, úgy hogy nem tudom a keretet, mert már van egy csomó ötletem, de így nehéz választani.
- Annyit költesz rá, amennyit akarsz.
- És ez nem lesz gond?
- Ugyanmár. Több pénz jön be a fekete üzletből, mint te, azt gondolnád. - kijelentését figyelmen kívül hagytam, és elkezdtem sorolni mikre jutottam.
- Mivel most október 19.-e van és november 16.-án lesz az esküvő, és ti nem gondoltatok arra, hogy én rajtam ruha lesz, meg úgy a női vendégek mindegyikén, vagyis szerintem. Így mindenképpen, olyan helyre akarom, ahol tudnánk kapcsolni fűtést, ha én, vagy valaki más fázni fog.
- Ez végülis nem rossz ötlet. Mire gondoltál? - és láttam az arcán, hogy tényleg érdekli a véleményem, így bátrabban mondtam el.
- Először arra, hogy akár itt, mert elég nagy és tágas a ház. Utána arra, hogy kibérelhetnénk egy külön épületet. És az utolsó, amit szeretnék, ha lenne, hogy egy hajón tartsuk meg.
- Az tényleg nem olcsó mulatság, de fosszuk ki az öreget. - dörzsölte össze a tenyerét, ördögi mosollyal az arcán. Mostmár mégjobban találó a neve. - Benne vagyok. - megkönnyebbülten fújtam ki a levegőt.
- A dekoráció az krém lesz, bár erre rájöhettél a meghívók színe alapján. A világra meg fehér színekben gondoltam, a hó miatt.
- És, ha nem fog esni a hó? - értetlenkedett.
- Esni fog és kész. - jelentettem ki határozottan, ledobva a törölközőt a földre. Cselekedetem láttán mosolyogva megrázta fejét. Homlokomra hintett egy apró csókot, majd távozott a szobából.

Korlátozott szabadság //befejezett//Where stories live. Discover now