- Idézem szavaim az egybegyűlteket fel. Aki tud bármi okot a házasság létrejöttére az szóljon most, vagy hallgasson mindörökké.
Néma csendben várt mindenki. Mindenki biztos, volt benne hogy nem lesz. Rokonokat, közeli barátokat hívtunk csak meg. Mégis ki akarta volna, ezt megakadályozni, a meghívottak közül? Senki. Egy tömegként fordult vissza mindenki a pap felé. Még utoljára szétnézet és szólásra nyitotta ajkait. Egy mondat kellett volna, és férjemként tekinthettem, volna szerelmemre.
E helyett az egy kibaszott mondat helyet mi történt? Egy hangos durranást hallottunk, és az előttünk álló pap már a földön terült el homloka közepén egy lyukkal, amiből vörös folyadék folyt le. A néma csendben a lövés után, mindenki hatalmas sikítozásba kezdett. Székeket felborították és szaladtak a korláthoz, de amint odaértek vissza is szaladtak.
Teljesen megbénultan merettem a holttestre, mégis mikor hallottam a vissza szakadó lépteket, nekik ellentét csináltam, és sétáltam a hajó korlátjához. Ha addig nem is voltam sokk hatása alatt, akkor a látottak után már biztosan abba kerültem. A hajó mellett kisebb csónakok úsztak a vízen, rajtuk tetőtől talpig felfegyverzett, fekete ruhás férfiakkal. Utoljára végignéztem rajtuk, majd hátat fordítottam nekik. Tekintetem végig vezettem a hajón lévő embereken, a gyilkos keresése miatt. Nem kellett sokat fáradnom ezzel. Rögtön megláttam, hogy a tettes két kezében egy-egy pisztolyt. Míg az egyiket Layla fejéhez szorította a másikat rám irányította. Honnan a faszból került elő? Hetek óta nem látta senki.
- Így akarsz bosszút állni? Így akarod megszerezni, ezt a poklot? Azzal, ha megölöd a hugod? - bicentettem nővérem felé - Miattam kapja meg Grayson, azt amit te akarsz. Körbevetted a hajót, akkor könnyebb elvinned, és úgy kényszeríteni tudod apud, hogy te kapd meg. De őket engedd el! - határozott hangom engem is meglepett, de tudtam, hogy ha én nem lennék, akkor talán nem lenne ez. Így engem akart, hogy megkapja a poklát. Nem érdekelt, hogy mindenki tudomást szerez erről. Hogy én öröklöm a poklot. Hogy megtudják Grayson nem a fia. Hogy engem csak felhasználnak. Csak az érdekelt, hogy ne szenvedjenek ártatlanok, vagyis akiknek ehhez semmi köze! Itt nincs ártatlan!
- Te mindenképpen velem fogsz jönni, nem kellett volna, ezért a fölösleges szöveg. - sok egymást követő csalódást lehetett hallani. A hajó szélére fadarabok landoltak, miknek szélén kötélcsomó volt. Létra. - Rajtad fogok legjobban bosszút állni.
- Már megbocsáss de ez az ő döntése. - mutattam a megszeppent, vérszerinti, közös apánk felé - Nem én akartam, hogy elraboltatok a mocskos ügyeitek miatt. Egyáltalán miért kellek én ide? A másik lányodnak is adhatnàd ezt.
- Layla kendő. - válaszolta meg Ethan, pedig most nem is tőle kérdeztem - De visszatérve a témára. A boszúm a szereteid megölése. A többit majd megtudod a maga idejében.
- A szüleim Los Angelesben vannak. - kijelentésem csak a nevetése követte. Senki nem tudja, hogy szeretem Graysont. A nővéremről is azt hiszik, hogy csak kényszerből vagyok vele sokat.
- Ott csak volt az anyád, aki lássan már itt lesz, a férjével együtt. - intett egyik kezével a közeledő hajó felé. Ne. Nem lehetnek rajta. Az lehetetlen. - Ezen kívül még szereted őt, - lökött egyet nővéremen - és őt. - szorított az egyik embere kést Grayson nyakához.
- Te komolyan azt hiszed, hogy tudnám azt szeretni, akik elraboltak és ráadásul meg is erőszakol. - intek fejemmel vőlegényem, majdnem férjem felé. Azt csak nem tudja, hogy én tudom az igazat, hogy nem tette meg. Ugye?
- Lapozzunk vissza oda, mikor őket is említettem. - mutatott az egyre jobban közeledő csónak irányába. Hitt nekem. Már csak a szüleim miatt kell kitalálnom valamit. De mit?
- Mért így akarod megszerezni? Miért? - borult el az agyam, hogy semmi nem jut eszembe.
- Ugyan már hugicám. Az csak az egyik ok, van annál nagyobb is.
- Mi? - kérdeztem teljes sokkos állapotban.
- Nem teheted ezt Ethan. - szólalt meg hosszú idők óta az a férfi, aki az oltárhoz kísért.
- Eddig valahogy nem érdekelt, hogy bármelyik pillanatban megölhetem az egyik lányod, de most, hogy el akartom mondani az igazságot rögtön megszólaltál. Pedig én már azt hittem rég tudja. Micsoda csalódás ez. - emelte szája elé fegyverét - Akkor rásegítek, hogy elmond neki. - mire felfoghattam volna mi is történik a mögöttem lévő férfi egy kést szúrt a bal combomba hátulról. A hirtelen ért fájdalom miatt felsikítottam, és a padlón elterülve szorítottam a kés körüli helyet. A bennem lévő kés körül egyre jobban színézte be fehér ruhám pirosra, a belőlem származó vér.
- Nem teheted ezt! - kiáltot rá az állat, aki miatt az egész van. És én még képes lettem volna megbocsátani neki. Hogy mekkora barom is vagyok? Egyáltalán mi az, amit ennyire nem akar elmondani.
- De megtehetem, viszont nem őt fogom elvenni most tőled. Hanem őt. - lőtte fejbe anyum, akinek eddig nem is vettem észre itt létét, hiszen az előbb még a vízen hozták.
- Nee. - kiabáltam anyum felé kúszva, könnyeimtől elhomályosult tekintettel. A lábamból kirúgta valaki a kést, majd a sebre taposva kényszerített maradásra.
- Ott maradsz. - nézett rám mérgesen, bár nem értem mégis hova tudnék menni ilyen állapotban - Szegény Avery meghalt, így hogy a férje ne gyászoljon, ő is meghal. - amint kiejtette az utolsó szót le is lőtte, őt is. Sikításom hallatszott megint a feszültséggel teli csendbe.
- Kaylee, miattad halt meg Ethan testvére, aki a te anyád testvére volt.
- Folytasd tovább drágalátos apánk! - utasította Ethan, de a csönd miatt, Layla hasába lőtt, amit egy ujjabb sikítás követett tőlem.
- A hugod, képes lennél megőlni? - kérdezte miután letaszította a férfi lábát rólam.
- Rossz válasz. - lőtt ezúttal belém, pontosabban a szúrás fél körülbelül 10 centire.
- Nálam laktál anyáddal együtt addig, míg nem történt egy autóbaleset. Kimentett a kocsiból téged, de ez csak úgy sikerült hogy kiadott anyádnak, akit már hamarabb kisegített. Ki jött ő is, arra viszont már nem volt ideje, hogy elég távolra menjen, így a robbanás lángjai elérték. Szétégett a háta és az esés miatt elvesztette a gyerekét. Azóta is elmegyógyintézetben kezelik.
KAMU SEDANG MEMBACA
Korlátozott szabadság //befejezett//
PertualanganHirtelen egy erős fájdalmat éreztem az alhasamban. Végtelen fehérség vett körül, kipattantak szemeim és a számat elhagyta az a mondat, amit már rég ki kellett volna mondanom. - Leszek a feleséged. - ezzel egyidőben újabb fájdalom ért és kicsordulta...