"Ehm...dobrú noc.." pred tým ako sa Liam dvihol z gauča, ma rýchlo pobozkal na líce. Starký si netrpezlivo odkašľal.
"Dobre sa vyspi..chlapče.." pohľadom ho vyprevadil z izby. Keď sa dvere Liamovej izby zatvorili, pozornosť som znova upriamila na dedka.
"Ráno chcem ísť do pekárne, na poštu a do železiarstva. Myslel som.."
"Rada pôjdem.." unavene som sa usmiala. V pekárni by som mohla kúpiť niečo na piknik, ktorý chcem prichystať pre Liama. Snáď nám dopraje aj počasie.
"Fajn. Tak to by si mala ísť spať, pretože ráno ťa pridem zobudiť naozaj skoro." prikývla som a prešla do postele.
"Dobrú dedko.."
"Dobrú noc zlatko." svetlo zhaslo, dvere sa zatvorili. Prekvapilo ma, že ma nezamkol."Zlatík?" pošepla som mu do ucha. Nespokojne sa podo mnou zamrvil, netešilo ho, že sa ho snažím zobudiť takto skoro. Ležal na svojom bruchu, hlavu si podložil svojou vlastnou rukou. Pošteklila som ho prstom po jeho vypracovanom bicepse, znova sa zamrvil. Snažil sa ma celkom dobre ignorovať. Nezobudilo ho ani to, keď som sa ako žaba rozvalila na jeho chrbát.
Vkradla som sa mu takto do izby hneď ako ma dedko zobudil na náš spoločný ranný nákup.
"Liam.." pobozkala som ho na nahé rameno. Ako by sa mi len spalo, keby ma privinul k svojej vyhriatej, nahej hrudi.
"Hm?" jemne podvihol hlavu, stále nebol schopný rozlepiť oči.
"Idem s dedkom na nákup, potrebuješ niečo?" pošepla som a pohladila ho po strnisku.
"Budeš dlho?" cítila som ako druhou rukou pohladil môj zadok.
"Neviem, ale ty ešte pokojne spi." vtisla som mu bozk do kútika úst a oslobodila ho od svojej váhy."Ešte počkaj," povedal chrapľavo a zdvihol jednu ruku. Chytila som ho za ňu a preplietla som naše prsty.
"Áno?"
"Myslel som... Ukázala by si mi mesto, niekedy poobede, alebo tak," spýtal sa ,stále mal zavreté oči no moju ruku držal pevne.
"Samozrejme, ak chceš. Ale teraz si ešte pospi, dohodneme sa, keď sa vrátim, dobre?" navrhla som a on ospalo prikývol. Zase som sa chcela vzdialiť, keď ma zase prerušil jeho hlas.
"Ešte počkaj!" zachrapčal a ja som sa k nemu otočila.
"No?"
"Pusuuuu..." zakňučal a našpúlil pery. Iba som sa zasmiala a zase sa posadila na posteľ vedľa neho. Pobozkala som ho, najprv na pery, potom na nos a čelo a potom som sa ešte presunula na krk a vybozkávala som celú líniu od čeľuste ku kľúčnej kosti až cez plece po biceps maličkými božtekmi.
Usmial sa zo zavretými očami a trošku sa zamrvil, keďže ho to zrejme pošteklilo.
"Milujem ťa," vydýchol a ja som sa potichu zasmiala.
"Ja teba sto krát viac Payne," zamumlala som, keď sa pri dverách ozvalo zakašlanie. Zdvihla som pohľad smerom ku starkému a rýchlo som vstala. Videla som, ako na mňa a Liama zaujato, zmätene a trochu zaskočene hľadí a vôbeca nevyzeral, že by mu moje počínanie spôsobovalo ďalšie vrásky na čele.
"Môžme?" spýtal sa potichu a ja som prikývla. Venovala som jeden pohľad Liamovi, ktorý zase pomaly zaspával a potom som vyšla z izby.
Sledovala som starkého a čakala som nejakú poznámku na Liamov účet, no prekvapivo mlčal celú cestu do kuchyne. Rýchlo som zo stola schmatla kúsok zo zvyškov koláča a už aj bežala po dedkovi do garáže.
"Mladý muž ako on, by mal byť už dávno hore a robiť práce okolo domu," skonštatoval vyčítavo, keď sa pozrel na okno Liamovej izby a na stále zatiahnuté žalúzie. Iba som prevrátila oči a ponáhľala sa k autu. Starký a jeho "náklonnosť" k Liamovi je zase spať.*venované vzťahovej realite, ktorá je na kilometre vzdialená od našich predstáv*
YOU ARE READING
Shut up Payne!!! [SK]
Fanfiction"Ten, ktorého miluješ najviac, je zvyčajne ten, kto ti aj najviac ublíži."