51

265 12 0
                                    

"Liam jasne povedal, že ho mám počkať a prídeme sem spolu. Neskôr..." povedala som dôrazne a Ruth po mne hodila podráždený pohľad. 

"No tak príde rovno sem a ty ho už počkáš tu. Došľaka Lacey! Kebyže ho čakáš v izbe, zostanete tam až do rána! To dobre vieš. Tak buď už konečne ticho a poď!" prevrátila oči Nicola, chytila ma za ruku a vtiahla ma do dajakého nočného klubu. 

"Ach bože..." šepla som si skôr sama pre seba a obzrela sa okolo. Ruth mávla na skupinku ľudí pri väčšom stole. Povzdychla som si a vyrazila po nich dvoch, zatiaľ čo som sa v duchu preklínala, že som neposlúchla Liama. 

***

Hudba hučala všade okolo, ja som v sebe mala už niekoľko pohárikov a dosť som sa zabávala na tom, že so si absolútne nepamätala mená všetkých známych, ktorých mi Ruth a Nicola predstavili. 

"Lacey, ty si akože... Oficiálne Liamova priateľka?" zakričal mi niekto do ucha a ja som sa otočila k vysokému blond mužovi, ktorý sa na mňa uškrnul. 

"Ehm... hej, asi hej... huh..." 

"Nate..." pomohol mi a natiahol ku mne ruku a žiarivo sa usmial. 

"Uh, jasné, Nate..." nervózne som sa pousmiala a on kývol hlavou smerom k baru. 

"Fajn, pozývam ťa na panáka k príležitosti nášho druhého zoznámenia," zasmial sa a ja som sa obzrela po osadenstve stola. 

Ruth sa bavila s dvoma dievčatami, ktoré vyzerali ako vystrihnuté z módneho magazínu a Nivola... nuž, tá mala jazyk v ústach nejakého vysokého muža a očividne si vôbec nelámala hlavu nad tým, že o dva dni odchádzame. 

"Fajn, idem," mykla som plecami, nechala som ho, aby ma chytil za ruku a ťahal ma cez ten dav ľudí. Musela som uznať, že bol viac ako sympatický. 

*** 

"Koľko som toho už vypila?" spýtala som sa so smiechom zhruba po hodine sedenia pri bare s Nateom. Neustále predo mňa staval ďalšieho panáka a ja som už akosi stratila zábrany a bez problémov som ich do seba obracala jeden po druhom. 

"Neviem... nie moc, neboj..." mykol plecami a tento krát vypil svoju dávku alkoholu on. Zachichotala som sa... vlastne ani neviem prečo. 

"Lacey?!?" ozvalo sa za mnou zúrivé zavrčanie. 

"Ou..." šepla som, keď som sa pomaly otočia a ocitla sa zoči voči môjmu podráždenému krásnemu Liamkovi. 

"Ahoj, drahý..." 

"Toto si nechaj pre seba. Čo si myslíš, že robíš?" zavrčal a chytil ma za ruku. Strhol ma zo stoličky a prinútil ma postaviť sa tesne zaňho a premeral si môjho príjemného spoločníka. 

"Len sme sa bavili kamoš..." zdvihol ruky do vzduchu Nate a Ja som sa pousmiala. 

"Hej drahý, všetko je..." 

"Ty sa mi odvažuješ ukazovať na oči..." skríkol Liam a prerušil tak moje opilecké mumlanie. 

"Liam... kamoško... Len som sa tu s Lacey bavil..." 

"Žiadny kamoško..." zavrčal zase Liam a zrazu sa jeho obrovské telo stratilo a ja som zhrozene sledovala, ako sa vrhol na Natea, zvalil ho na zem a tĺkol doňho hlava nehlava.

Také rýchle vytriezvenie si neviete predstaviť. 

"Liam!" s hrôzou som skríkla. Jeho päsť znova vyletela do vzduchu a následne spôsobila na Nateovej tvári ďalšie škody. 

"Lacey.." pocítila som dvoje rúk na svojom páse, bola som odtiahnutá od centra bitky, keď sa odnikiaľ zjavila ochranka. 

"Neubližujte mu!" plačlivo som ich prosila, klubové gorily nebrali na Liama žiaden ohľad, keďže tú mastenicu sám vyvovalal. To by však nebol môj Liam, ak by sa nepustil do dvakrát väčších chlapov. 

"Ani sa na ňu nepozrieš, rozumieš!" odstrkujúc sa Liam zreval na Natea. Neopísateľný hnev sa mu preháňal tvárou. Strelil pohľadom ku mne, stála som tam ako prikovaná k zemi, Nicoline ruky okolo môjho pása. 

"Lacey!" zreval, keď som sa rozutekala, naražajúc do tiel okolostojacich ľudí. S tak nasratým Liamom sa nechcem baviť ok? 

Najlepší dievčenský úkryt?

No predsa toalety.

Zatvorila som za sebou biele dvere kabínky a použila provizórny zámok, ktorý ma určite pred Liamom neochráni. Sadla som si na sklopenú záchodovú dosku a nohy si vytiahla k svojej hrudi, pevne ich objímajúc. Zadržala som dych, keď sa vstupné dvere ženských záchodov rozleteli, prudko narážajúc do steny. Liam.

Skontroloval každú kabínku, jemne rukou pootvoril každé dvierka, až ťažké kroky zastali pred dverami, za ktorými som bola ja. Zámok zaprotestoval, keď to skúšal znova. 

"Lacey.." ťažko povzdychol. Ani som sa nepohla. Jeho hlas znel o čosi pokojnejšie. 

"Otvor dvere, prosím.." 

Nie. 

"Chcem sa s tebou porozprávať a pri tom vidieť tvoje krásne oči..." pousmial sa. 

Nechcel ma peknými rečami len vylákať von? 

Znova povzdychol, keď som neodpovedala.

"Spomínaš si na Lucy a Luka?" spýtal sa ma.

Oh áno, kedysi spolu chodili, boli dokonca zasnúbení, ale potom sa rozišli, nikdy som sa nedozvedela prečo. Luke je Liamov dobrý kamarát...ale prečo to tu teraz spomína? 

"A na to, že som ti nikdy nechcel povedať dôvod ich rozchodu?" v duchu som mu prikývla.

"To Nate, Lucy a jej kamarátky boli v podobnom klube ako je tento a keď sa Nate dozvedel, že Lucy je zasnúbená, lial do nej alkohol, až kým nezabudla na to, že je zadaná. Vyspala sa s ním." tichým tónom dodal. "Ide po ZADANÝCH ženách..." zdôraznil.

"To som ale nevedela..." ozvala som sa a zámok znova cvakol. Otvorila som dvere a čelila Liamovi zoči-voči. 

"Preto som ti povedal, aby si na mňa počkala v hotely. Sestry mi hovorili, že sa chcú stretnúť s priateľmi, vedel som, že medzi nich patrí aj on." natiahol ku mne ruku, zatajila som dych. 

"Nemôžeš predo mnou utiecť, vieš ako ma to bolelo?" skrčil čelo a aj druhou rukou chytil moju tvár.

Shut up Payne!!! [SK]Where stories live. Discover now