28

255 10 0
                                    

"Liamko má zo mňa strach?" ešte stále som si z neho robila žarty. Na obede jasne povedal, že sa neteší na záver Dňa, kedy Lacey môže všetko a Liam nič. 

Naštartovala som a hneď zapla CD prehrávač. Prstom som ťukala do malého čierneho tlačidla, až kým sa hlasitosť nevyšplhala na celkom vysokú úroveň. Nadšene som pohodila hlavou. Odstrčila som Liamovu ruku, keď to chcel stíšíť. 

"Nie, nie..." zaškerila som sa a nasadila si slnečné okuliare. S hudbou sa mi šoférovalo...rýchlejšie. Prstom som si vyklepkávala o volant rytmus každej pesničky. Usmiala som sa, keď som na sebe zacítila jeho pohľad. Nie, nepozrela som sa na neho, celú jazdu som nespustila oči z cesty. Provokovala som ho spôsobom akým som mu jasne dávala najavo, že mi je jeho zízanie ukradnuté. Musí sa posnažiť trocha viac, ak si chce vynútiť moju pozornosť. 

Dnes ma bude p.r.o.s.i.ť.

Zabuchla som dvere auta a zamkla ho. S Liamom sme obaja obišli auto zo zadnej strany, keď sme sa stretli, hodila som mu kľúče a zahryzla si do pery. Premýšľavo sa na mňa pozrel. Jedným pohybom ruky ma strčil do ramena, narazila som chrbtom o auto. Oči sa mi prudko rozšírili, v ústach som mala náhle sucho, keď urobil jeden veľký krok vpred.

"Nerád to priznávam.." pošepol a palcom mi chytil bradu. "...no neteší ma, že tento deň končí..." druhou rukou sa oprel o auto tesne vedľa mojej hlavy. Ťažko som prehltla hrču, ktorá sa mi tvorila v hrdle. 

"Asi.." očami blúdil po celej mojej tvári, palcom pohladil moje líce. "...by som ti mal....niekedy....dať šancu slobodne sa prejaviť, dnes si sa mi veľmi páčila..." zatvorila som oči, keď ma jeho dych pošteklil na uchu. 

"Lala..." trocha sa odtiahol, aby mi mohol vidieť do tváre. Usmiala som sa hravo a podliezla jeho ruku. Pobehla som k dverám a zacingala som kľúčmi, ktoré som mu šikovne vytiahla z jeho bundy bez toho, aby si to všimol. Zasmial sa a prehrabol si vo vlasoch, keď sa rozhodol nasledovať ma, usmiala som sa.

"Tak, čo teda chceš robiť?" spýtal sa zvedavo, len čo sa za nami zavreli dvere bytu. 

"Uvidíš," usmiala som sa a prešla okolo neho do kuchyne. 

"Toto budeš potrebovať..." povedala som mu fľašu vodky a bavila sa na jeho nechápavom pohľade. 

"A ty nie?" 

"Nie, ja si dám víno, chcem si to pamätať, ty to bez niečoho tvrdšieho asi nespravíš," pousmiala som sa a sledovala, ako si nechápavo nalial panáka. Ja som si zatiaľ zo skrinky vytiahla fľašu červeného vína a podala mu ju. 

"Otvor!" usmiala som sa a pozorovala ho, ako ho šikovne otvoril a nalial mi ho do pohára. 

"Dobre a teraz mi už povieš, čo mám robiť?" zase sa zvedavo spýtal a ja som pomaly prešla k prehrávaču. Zapla som pomalú, ťahavú hudbu a posadila sa na gauč do tureckého sedu. 

"Myslím, že je ti to jasné..." žmurkla som a sledovala, ako sa nechápavo obzerá okolo seba. Prehrávač hrajúci príjemnú hudbu, Liamova dopoly vypitá vodka a ja sediaca na gauči s pohárom vína v ruke čakajúca na vzrušujúce predstavenie. 

"Lacey..." vydýchol neveriaco a zároveň zhrozene. 

"Áno miláčik?" spýtala som sa sladko a vo vnútri tancovala oslavný tance. 

"Toto nemôžeš myslieť vážne," povedal a ja som sa usmiala. 

"Ale myslím... tancuj... a oblečenie dole," zasmiala som sa, upila si vína a hodila po ňom pohľad plný očakávania, zatiaľ čo on si nalial ďalšieho panáka a nervózne si prehrabol vlasy.

"No tak Liam, ak by som bola ja tá, ktorá by prehrala a žiadal by si odo mňa striptíz, urobila som to pre teba.." preložila som si nohu cez nohu a napäto čakala, či sa chytí. Vo vnútri som nadšene vykríkla, keď sa vykašľal na upíjanie z pohárika a rovno pritisol k perám hrdlo fľaše. 

"Najprv si zobleč tričko!" zastavila som ho, keď zacinkala pracka na jeho opasku. Zahryzla som si do pery, keď rukami uchopil lem jeho trička. Čakala som rýchle pohyby, on však robil pravý opak. Zamrvila som sa na mieste, keď pomaly, s laškovným úsmevom na tvári, dvíhal ten otravný kus látky vyššie a vyššie. So spokojnosťou sa pozrel na svoju vypracovanú hruď, zalapala som po dychu. Nechcela som mu ukázať, že pohľad na neho ma privádza do šialenstva, na jeden hlt som dopila zvyšné víno v pohári. Jemne zavrtel bokmi a tričko bolo úplne dole. Zatočil ho vo vzduchu a hodil ho do mňa. 

"Uuuúúú..." zatlieskala som a privoňala si k nemu. Toto sa mi veľmi páčilo.

Shut up Payne!!! [SK]Where stories live. Discover now