3

372 15 1
                                    

Miesto uteráku som sa však dočkala jeho ruky, ktorá ma prudko pritiahla k sebe. Celú mokrú si na tisol na svoju hruď a bolo mu jedno, že práve som totálne zmáčala jeho obľúbené tričko. 

"Samozrejme, že nedočkáš... Ja už sa ťa nevzdám." 

"Znelo by to tak romanticky. Škoda že obaja vieme, ako to naozaj je..." vzdychla som a on ma jemne pohladil po líci, no nevyvracal moje slová. 

"Dnes prespím tu. Nechce sa mi ísť domov. Osuš sa a prídi si ľahnúť. Potrebuješ sa vyspať." S tými slovami ma pustil a odišiel z kúpeľne. Rýchlo som sa osušila a vlasy uchytila do gumičky. Na seba som hodila len saténový župan a odišla do spálne. Ležal na posteli, iba v čiernych boxerkách a mračil sa. V rukách držal niečo... do riti. Toto nemal vedieť!

"Odkedy fajčíš?" spýtal sa zúrivo a hodil po mne vyčítavý pohľad.

"Hrabeš sa mi vo veciach?" 

"Nemeň, kurva, tému! Lacey! Odkedy! Fajčíš?!?" Poctivo odtrhol každé slovo, takže z neho naozaj šiel strach.

Hrdelne som sa zasmiala. To ho asi vytočilo ešte viac, tú škatuľku po mne zúrivo hodil. Jasné, že som sa uhla. Čo si myslel... ak chcel niekomu rozkazovať, môže si kúpiť psa. 

"Hej..." pozrela som na neho vyčítavo. 

"Vieš aké sú cigy drahé?" uškrnula som sa a dvihla ich zo zeme. 

"Neštvi ma..." zhlboka sa nadýchol a zatvoril oči. Predychával to. 

"A okrem toho, tie nie sú moje. Sú Jackeove, minule si ich tu zabudol..." kývla som plecami. Prudko otvoril oči pri druhej polovici vety. 

"...boli sme takí zhúlení, že ..." zasmiala som sa na vtipnej vymyslenej príhode. Celý sa napol ako strunka. YES. Čím by som ho ešte mohla vytočiť? Pomaly som vytiahla cigaretu zo škatuľky a popod mihalnice som na neho pozrela. To som bola až taká dobrá herečka, že si nevšimol, že sa ho snažím len naštvať? Že mu robím napriek? 

"To neurobíš..." zavrtel hlavou s varovným tónom v hlase. Ale áno...

"Niekde tu som mala zapaľovač..." zamrmlala som si popod nos. Očami som našla kabelku položenú na stoličke.

"Okamžite ich odlož!" 

"Lebo čo?" uškrnula som sa a provokačne prešla ku kabelke. Začala som sa v nej hrabať, čo už naňho bolo príliš. Vyletel z postele, pevne ma uchopil za ruku a otočil si ma k sebe.

"Prestaň! Hneď!" Zúrivo na mňa hľadel a privieral oči.

"Snažíš sa vyzerať naštvane? Alebo ako prispatá panda? Ty si bol a turné a ja som potrebovala... S-E-X!" Posledné slovo som mu vyhláskovala a sledovala, ako mu výraz stvrdol a celé telo sa naplo. Už to nebol ten vtipne vytočený Liam. Teraz bol maximálne zúrivý a nebezpečný.

Pritiahol si ma k sebe ešte bližšie, asi aby som ho dobre počula, keď sa bude vyhrážať. V skutočnosti na mňa iba zízal a skôr sa iba mračil. Potom ma od seba prudko odstrčil a otočil sa mi chrbtom. Premýšľal. Potom sa ku mne znova otočil. 

"Daj to sem..." vychmatol mi z ruky cigy. 

"Liam, to vážne stačilo..." celkom vážne som povedala. Nasledovala som ho až do kúpeľne, otvoril záchodovú misu, vybral cigarety, najprv všetky polámal a potom ich hodil do záchoda. Nechcela som sa s ním o ne nejako biť, dopadlo by to zle. Ovoňal si ruku, v ktorej držal cigarety, pri vôni tabaku sa s hnusom zamračil. Sledovala som ho ako si dôkladne umýva ruky. 

"Zajtra si aj tak kúpim nové. Len si zbytočne spláchol moje prachy do záchoda..." prekrútila som očami a ďalej neostávala s ním v jednej miestnosti.

"To teda nekúpiš!"

"Jasné a ty na to dohliadneš. To určite... Zase zmizneš a objavíš sa, až keď si budeš chcieť užiť," odvrkla som a prevrátila oči. Veď je to pravda. 

"Padaj do postele! Hneď!"

"No ty si mi ale drsný..." Odfrkla som si a vošla do kuchyne. Zase som vzala nutellu, no vyšklbol mi ju z ruky hneď, ako prišiel za mnou. Doslova ju hodil do chladničky a mňa si prehodil cez plece. Niesol ma do spálne a ignoroval moje nadávky a údery do chrbta. 

Hodil ma na posteľ a priľahol ma, keď videl, že sa staviam a chcem odísť.

"Musíš sa vyspať..." 

"Nechce sa mi!" povedala som tvrdohlavo ako malé dieťa. 

"Tak potom využi svoj čas a povedz mi, čo máš s tým Jackom!"

A ja som zrazu túžila po tom, aby som šla spať...

Shut up Payne!!! [SK]Where stories live. Discover now