36

251 10 0
                                    

"Čo ti je?" spýtal sa po chvíli a ja som zavrčala. 

"Mne nie je nič!" 

"Ale je. Čo sa stalo?" spýtal sa zase, už ma tie jeho otázky začínali unavovať. 

"Kto bola tá štetka zo včera?" skríkla som a posadila som sa. Keď on mohol otázkami otravovať mňa, môžem aj ja jeho. 

"Neodpovedala si mi na otázku!" 

"A ty si celý včerajší večer neodpovedal na tie moje. Ja chcem len vedieť, čo je zač. Už som si zvykla, že je ti jedno, čo cítia druhý ľudia, že na ostatných kašleš, ale preboha, ja ťa prosím, aby si mi povedal, čo je zač. Nevyzerala ako jedna z tvojich štetiek. Poznala ťa dlhšie! Ja. To. Viem!" kričala som a sledovala, ako na mňa vyvaľuje oči. Nebolo zvykom, aby som si takto presadzovala svoje. 

"Lacey, do toho ťa nič. Je to moja súkromná záležitosť a..." 

"A ja nie som tvoja súkromná záležitosť? Už to budú skoro tri roky, čo parodujeme vzťah. Tvárime sa, že nám všetko klape. Ja len chcem vedieť, kto... Na to snáď ešte právo mám..." povedala som potichu a sklopila hlavu. Do očí sa mi zase natisli slzy a celá som sa roztriasla. Vždy sa všetko pokazí.

"Nenávidím ťa..." medzi vzlyky som pošepla a dvihla k nemu zrak. Do toho pohľadu som vložila opovrhnutie, hnev, znechutenie, trpkú bolesť...

Nikdy som mu nepovedala nič pravdivejšie. 

Od nenávisti k láske je len krôčik.... Liam ..... docielil presný opak. 

"Si už spokojný? Ne-ná-vi-dím ťa!" skríkla som. 

Prečo teraz mlčal? 

"Ľutujem ťa Liam..." utrela som si slzy a pomaly sa znova uložila do postele snažiac sa o znormalizovanie dychu. 

"Chris? To som ja Liam..." ozvalo sa po chvíli za mojim chrbtom. Telefonoval...

"Lacey dnes nepríde do práce, cíti sa zle..." s pohrebným hlasom začal vysvetľovať. 

Mohla som cítiť tú hrču, ktorá sa mu visela v krku. Tesnejšie som objala svojho macka. 

"Nie, nie je to nič vážne..Odkážem..ďakujem..."

"Chris ti odkazuje, aby si to vyležala," povedal a posadil sa na posteľ ku mne. Vážne? Nič iné nepovie? 

"Nie si hladná?" spýtal sa. Pozrela som naňho s nadvihnutý, obočím a potom som sa hodila na podušku. 

"A nechceš si pozrieť nejaký film? Prinesiem sem notebook," pokračoval, no ja som ho naďalej ignorovala. 

"Fajn," povedal a postavil sa. Sledoval som ho, ako zmizol za dverami a počula nejaký buchot, no nemienila som riešiť, čo robí. A načo? 

Ku mne sa vrátil asi o pol hodinu. Niesol podnos s raňajkami. Podnos položil na posteľ vedľa mňa a potom si ku mne sadol. 

Na podnose boli ešte teplé palacinky, káva z ktorej sa ešte parili a rôzne ovocie, čokoláda a šľahačka na palacinky. 

Odtisla som podnos na jeho stranu postele a zmova si ľahla tak, aby som mu bola otočená chrbtom. Iba si povzdychol a tiež si ľahol. Cítila som, ako sa jeho ruky ovinuli okolo mojich bokov a jeho pery začali zasypávať môj krk jemnými bozkami. 

"No tak Lacey, neexistuje nič, nad čím by si sa musela trápiť. Naozaj. Tak netrucuj. Poď, užijeme si deň, kedy nemusíš byť v práci, ja viem, že ti nič nie je," hovoril, no ja som jeho ruky odtisla. 

Nechápal to, nie je to len tak, aby som mu odpustila. Nie, pokiaľ mi bude tajiť, kto to bol.

Shut up Payne!!! [SK]Where stories live. Discover now