40

274 12 0
                                    

Do môjho obľúbeného hrnčeka som si naliala kávu a prešla som do obývačky. Pustila som televíziu, vyložila si nohy na stôl a pomaly upíjala kávu. Celé dva týždne som mala voľno. Pán Christopher bol na dovolenke a tak som mala dovolenku aj ja. Znudene som prepínala kanály, keď ma na jednom zaujala Liamova tvár. 

Okamžite som to vrátila späť a sledovala prsnatú blondínku, ktorá moderovala nejaký program v ktorom práve spomínali Liama. 

"O Liamovi zo skupiny One Direction sa už dlhšie vie, že už nie je za toho zodpovedného a nevinného v skupine. Dokázal to aj na včerajšej párty, ktorú vymetal spolu s New Yorskou smotánkou a očividne sa veľmi mal hneď k niekoľkým dievčatám o čom samozrejme svedčia aj fotky..." Potom som videla niekoľko fotiek, kedy sa Liam túlil k jednej vysokej brunetke, na ďalšej fotke spolu tancovali, nasledovalo niekoľko ďalších fotiek, ako spolu tancujú a ich tanec bol dosť odvážny, neskôr som mala možnosť vidieť, ako sa Liamov jazyk nachádza niekde v oblasti jej krku a ja som potláčala nutkanie zvracať pri predstave, že zhruba deň dozadu ešte bozkával mňa. Ako posledná bola fotka, ako spoločne opúšťajú bar a ich ruky sa rozhodne nezdržovali v nevinných zónach. 

"Je známe, že Liam Payne je už dlhšie nezadaný a svoj nezadaný život si rozhodne užíva..." ukončia reportáž o ňom moderátorka a ja som pomaly vypla televíziu. Asi hodinu som hľadela na čiernu obrazovku a vstrebávala šok. 

Viem, že náš vzťah nebol ideálny, ale myslela som si, že toto už je za nami. Zrejme som sa mýlila. 

Vstala som a pomaly som prešla do spálne. Očami som behala medzi kufrom a mobilom. 

Mala som dve možnosti. Ísť tam a poriadne mu to jeho užívanie znepríjemniť, alebo mu proste zavolať a odísť. Nakoniec som sa však rozhodla pre kufor, ktorý som vytiahla spod postele a začala som doň hádzať veci. 

Nie, už sa nebudem zbabelo skrývať na druhej strane telefónu, proste si to s ním vybavím z očí do očí.... Do kariet mi hralo nielen to, že mám tak dlho voľno, ale aj tak, že Liam mi nechal svoju kreditku, pretože bol zrejme príliš vydesený, že kvôli nedostatku financií vylúpim banku... 

*** 

S povzdychom som vyšla z letiska a hlasno zívla. Let až do New Yorku bol dlhý a únavný. Ani na okamih som nezažmúrila oka, celý čas som myslela na to, ako Liamovi vyškriabem tie jeho nádherné, hnedé oči. 

Nasadla som do taxíka a nadiktovala adresu hotela. Neprekvapilo ma, koľko dievčat pred ním stálo z plagátmi čakajúc, že si ich chalani všimnú. Trvalo mi celkom dlho predrať sa na hotel a pred tým, ako ma pustili dnu, musela som ukázať, že mám naozaj v hoteli rezerváciu. Zrejme predbežné opatrenie, aby sa tam nedostali fanúšičky. Na recepcií som si vyzdvihla kľúč a koketne som sa pousmiala na muža za pultíkom. 

"Čo sa tu deje?" spýtala som sa a on sa na mňa so záujmom pozrel. 

"Myslíte tie dievčatá?" spýtal sa s úsmevom a ja som prikývla. 

"No, na dvanástom poschodí je ubytovaná nejaká chlapčenská skupina, je to tu už druhý deň. Dnes ráno som skoro neprišiel na čas do práce a to som bol len desať metrov od hotela," povzdychol si a ja som potlačila úškrn. 

Dvanáste poschodie... už viem, kde ťa nájdem... Prebehlo mi hlavou a zlovestný úškrn si napokon veľmi jemne predral cestu na povrch.

"Slečna.." stočila som hlavu späť k recepčnému a nachvíľu prestala snovať zákerné plány pomsty.

"...vaša karta od izby.." s otráveným ksichtom mi podával plastovú vec obdlžníkového tvaru s logom hotela. 

"Vďaka.." oplatila som mu grimasu a otočila sa na opätku. 

"Tí Američania.." zamumlala som si pre seba a chytila rúčku svojho kufra. 

Môj jediný cieľ boli momentálne výťahy, vďaka ktorými sa dostanem do dostatočnem blízkosti Liama, kedy mu budem môcť reálne vyškriabať oči.

Alebo! 

Prudko som zabočila, keď som uvidela hotelový bar. Urobím si menšiu zastávku a naberiem trocha alkoholovej guráže.

Veď hádzanie vecí po Liamovi desať minút počká...

Ignorovala som pohoršené pohľady dvoch okoloidúcich dôchodkýň a ťahajúc za sebou kufor som vykročila vpred. Bar bol skoro prázdny, pretože takto skoro popíjajú len zúfalci, medzi ktorých som patrila aj ja. 

"Liam, už dosť!" prudko som otočila hlavou, keď som začula to meno.

"Vypadni Harry." zavrčal na svojho kamaráta a nepustil z ruky pohár z hrubého skla. 

Takže som tu nebola jediný zúfalec na obzore. 

"K*rva.." Harry si schuti zahrešil nad Liamovou tvrdohlavosťou a znova si nervózne prešiel rukou cez vlasy. 

"Nemôžem jej povedať pravdu!" hlas sa mu niekoľkokrát zlomil. 

"O čom to trepeš?" naštvane ho Harry schytil za rameno. 

To by som aj ja chcela rada vedieť...

"Kde je Lacey? Chcem svoju Lacey!" znova odstrčil Harryho ruku zo svojho ramena. 

Odvážila som sa urobiť nesmelý krok vpred a nestáť tam ako soľný stĺp. 

"Musela vidieť tie fotky z párty a to sem ani neprišla, aby mi urobila žiarlivostnú scénku? Žiaden telefonát? Stratil som ju.." zložil si ruky do svojich veľkých dlaní a začal srdcervúco plakať. 

S Harrym sme v rovnakej sekunde hlasno preglgli. 

Toto bolo príliš veľa informácii. 

Takže nakoniec ma nechce stratiť? 

Pristúpila som do dostatočnej blízkosti, aby si ma Harry mohol všimnúť. To kučeravé tupelo sa neveriacky zaškerilo. 

"Chlape, dobre váž svoje slová, pretože sa začínajú napĺňať..." potľapkal Liama po pleci a mne ústami naznačil, aby som Liama nešetrila.

Shut up Payne!!! [SK]Where stories live. Discover now