50

362 10 0
                                    

Viem, poznám ich," zasmial sa a jemne ma pobozkal na líce. 

"Bolo to strašné!" povzdychla som si a unavene zavrela oči. 

"A čo všetko ste robili?" spýtal sa, keď mi vyzliekol bundu a odhodil ju na pohovku v rohu miestnosti. 

"Nakupovali, šli na obed, nakupovali..." zhrnula som deň a on sa zase zasmial. 

"Dúfam, že si poriadne prevetrala moju kreditku," povedal s úškrnom a ja som rozlepila oči. 

"Ja nie. To tvoje sestry ma prinútili nakúpiť si kopy šiat, topánok a spodného prádla... Bolo to príšerné," povedala som a Liam zastal v strede pohybu. Nechápavo som sledovala, ako ma zrazu začal ignorovať, vstal a prešiel k taškám ktoré som si priniesla. 

Sledovala som, ako sa v nich začal prehrabávať a posadila som sa.

"Čo robíš?" spýtala som sa nechápavo a on víťazoslávne vytiahol dve menšie, čierno-ružové papierové tašky. 

"Hľadám toto..." zamumlal a posadil sa ku mne na posteľ. 

"Nie... Nie... Nie!" ponáhľala som sa mu vytrhnúť tašky z rúk. 

"Prečo to nemôžem vidieť?" spýtal sa a prekvapene zažmurkal. 

"Pretože som to povedala!" 

"Ale ja to chcem vidieť. Som zvedavý, čo za spodné prádlo si si kúpila." Pobavene som sa uškrnula nad jeho perverzným úsmevom a pokrútila som hlavou. 

"Nie. To čo sa tam nachádza pravdepodobne rituálne spálim.Tvoje sestry vyčmuchali zrejme to najperverznejšie v celom obchode, takže nie!" pokrútila som hlavou a tašky som si dala za chrbát. 

"Lacey..." šepol a natiahol sa po tašky, no ja som pokrútila hlavou. 

"Prosím..." smutne na mňa pozrel a ja som zase pokrútila hlavou. Prevrátil oči a doslova sa na mňa hodil. Priľahol ma a pozeral mi do očí. 

"Lala! Chcem to vidieť!" zamumlal a jemne sa mi nosom obtrel o líce. A zase... a zase... Do prdele, prečo je to také príjemné? 

"Fajn..." povzdychla som si nakoniec a Liam sa víťazoslávne usmial. S povzdychom som spoza chrbta vytiahla tašky a on si ich s chlapčenským úsmevom vzal. 

Sledovala som, ako vyťahuje jednotlivé kúsky. V prvej taške bolo len niekoľko hladkých podprseniek len s jemnou čipkou na okraji... v Podstate na denné nosenie. Peklo prišlo keď sa začal hrabať v druhej taške. 

S červenou tvárou a skoro bez dychu som sledovala, ako vytiahol čierny korzet s tmavofialovou čipkou a odvážne nohavičky... v podstate celé z čipky. 

Po chvíli som sa odvážila pozrieť mu do tváre a červeň v mojej tvári sa ešte zintenzívnila keď som videla, ako kúsky vo svojich rukách sleduje s pootvorenými ústami, rozšírenými očami a vzrušenie z neho bolo cítiť snáď na kilometre ďaleko.

"Čo by si povedala..." nabral do pľúc vzduch a následne ho hlasno vydýchol.

"..na spoločnú horúcu vaňu? Hm.." znova to jeho obtieranie nosom. Ach.

Len som rýchlo prikývla, to sa nedalo vydržať. Aj napriek tomu, aká uťahaná som bola, chcela som ho. Tu a teraz. 

"Minútku.." vtisol mi rýchlu pusu, opustil posteľ a ponáhľal sa do kúpeľne.

"Okej.." povzdychla som si a pozrela do stropu. Napustiť vaňu mu určite bude chvíľku trvať. Okrem toho, Liam vždy zapáli vonné sviečky a celkovo si dá záležať na atmoške, keď ide o spoločné kúpanie. 

"Na chvíľku zatvorím oči..." sľúbila som si. Naozaj potrebujem na dve sekundy zatvoriť oči. 

***

"Lacey..." ťažko som otvorila oči.

"Si hore?" Liamova tvár sa nado mnou skláňala a vtisla mi bozk. 

"Vstávaj, o dve hodiny nám to letí do Sydney." zliezol z postele a roztiahol závesy.

"To je už rá-áno?" môj hlas zakolísal.

Ja som včera zaspala.

Do pekla.

Posadila som sa a pošúchala si oči. Zotrela som si pod očami zvyšky špirály, musela som vyzerať horšie než príšerne. 

"Je pol šiestej, ideš do sprchy prvá?" otočil sa ku mne. Nehneval sa? 

Len som mu mĺkvlo prikývla. 

***

Uterákom som si sušila vlasy, keď som počula ako sa Liam s niekým rozpráva v našej izbe. 

"Nie! Už žiadne výlety Ruth, akú ste mi ju priniesli včera? Huh? Nevládala stáť na nohách, takže nie!" prísne zavrčal na svoju sestru. Ani som nedýchala a počúvala ďalej.

"Ááá Nicole, náš bráško sa hnevá, pretože včera nič nebolo..." posmešne sa ozvala Ruth. Rýchlo som otvorila dvere, aby som mala šancu predísť ďalšej hádke.

"Ale bolo..." zasmiala som sa a hodila som sa Liamovi okolo krku. Prekvapene ma objal a ja som sa spokojne usmiala na Ruth a Nicolu. 

"Tak vidíš. A teraz nám s Lacey doprajte trochu súkromia," zavrčal smerom ku svojim sestrám a mňa ťahal bližšie k posteli. 

"Fajn, ale z toho nakupovania sa neskôr nevylvečie," oznámila nám Nicola než obe opustili izbu a zavreli za sebou dvere. 

Len čo sa za nimi zavreli dvere, Liam sa otočil ku mne a vtlačil ma do postele. 

"Nestihneme lietadlo," zaprotestovala som, no aj tak som sa ho nesnažila odtisnúť, keď sa prisal na môj krk. 

"Máme pár minút a ja viem byť rýchly," zasmial sa rukou putoval pod moje tričko, ktoré bolo okrem nohavičiek to jediné, čo som na seba po sprche stihla natiahnuť. 

"Nie je zamknuté..." Pokračovala som v protestoch, no Liam nebral ohľad. Jednoducho pokračoval v dobývaní sa pod moje tričko a ja by som klamala, keby som tvrdila, že sa mi to nepáčilo.

"Dlžíš mi ten včerajšok..." zazumlal mi do úst.

Liam nikdy nezabúda. 

"J-ja viem.." vydýchla som so zatvorenými očami, keď sa prisal na pokožku môjho krku. 

"Ľudia, čo s vašimi kufr-..." dvere sa bez zaklopania rozleteli, podskočila som pod Liamom. 

"Oh...sorry, ja uhm..." Harry sa k nám otočil chrbtom a pomasíroval si nervózne krk.

"Hovorila som ti, aby si zamkol.." oboma rukami som sa zaprela do Liamových pliec a zhodila ho zo seba. Zničene zafučal.

"Ahoj Harry.." zoskočila som z postele a držiac si tričko čo najnižšie som okolo neho prebehla rovno do kúpeľne. 

* * *

"Naozaj som mala na Liama počkať v hotely. Povedal mi to..." naštvane som zamumlala a kráčala v príliš vysokých opätkoch a príliš úzkych šatách k vchodu klubu. 

"Lacey, stop." ohriakla ma Ruth. Frustrovane som sa na ňu pozrela. Vnútorný hlas mi hovoril, aby som sa vrátila. 

Liam ma pre toto vážne zabije. 

"Si tu s nami, to sa tiež ráta a Liam tu bude čo chvíľa..." Nicola si stúpla vedľa svojej sestry a súhlasne prikývla hlavou.

"Dlho sme nevideli svojich dávnych priateľov a chceli sme len využiť túto príležitosť, že je Liam v Austrálii. Nič viac. A ty sa zabavíš. Nerobíš nič iné len sedíš na hotely, alebo v šatni. Ži dievča!" 

"Ale!" snažila som sa im to vysvetliť. Akoby nepoznali svojho brata. Ak niečo povie, tak chce, aby to tak aj bolo.

Vážne som sa mala zatvoriť do kúpeľne a nedovoliť jeho sestrám, aby ma dostali do tohto prúšvihu.

Shut up Payne!!! [SK]Where stories live. Discover now