43

459 10 0
                                    

"Nebudem, ak prestaneš konať tak unáhlene... No tak, Lacey... čo nevidíš, čo so mnou robíš?" spýtal sa a jemne mi zaboril nos do krku a pritisol ma k stene tak, že ma stále držal za zadok a ja som mala nohy ovinuté okolo jeho tela. Aby demonštroval svoje slová, ešte viac ku mne pritisol rozkrok ktorý vypovedal o jeho nadržanosti a ja som zakňučala.

"Robím s tebou len to, čo desiatky iných žien, ktoré sa ti premleli cez postel," povedala som a pokúsila som sa ho odtisnúť, no pokrútil hlavou.

"Myslel som si, že sa o nich nechceš baviť," povedal a natiahol krk, aby dosiahol na moje pery.

"Veď ani nechcem," hlas sa mi zlomil v polke vety, keď som na tvári pocítila jeho teplý dych.

Veľmi som sa naňho chcela hnevať, ale v tej chvíli mi to bolo všetko jedno, proste som spravila pohyb proti nemu a pobozkala som ho. Nenásytne a vášnivo.

"Presne tak..." zachrapčal do bozku, ruky presunul na moje boky, aby ma pevne držal a mohol sa so mnou presunúť do postele.

"Liam... ja neviem či..." zafňukala som, no nedohovorila som. Nevedela som, či s ním chcem mať práve teraz sex... nie po tom všetkom.

"Nechaj to všetko na mňa," šepol mi do ucha, keď mi pomaly začal vyhŕňať tričko, stále ma nežne bozkával a jeho drsné prsty mi spôsobovali zimomriavky. Trochu som sa nadvihla, aby mi tričko mohol vyzliecť a zavrela som oči, keď sa jeho pery presunuli cez môj krk až na kľúčne kosti, zatiaľ o jeho ruky ma šikovne zbavili podprsenky.

Pevne v rukách zovrel moje prsia a palcami prešiel po bradavkách, na čo som reagovala hlasným vzdychom a tým, že som sa prehla v chrbte.

"Páči sa ti to?" spýtal sa pošepky tesne pred tým, ako v perách zovrel jednu moju bradavku, zatiaľ čo jedna jeho ruka putovala nižšie, aby mi mohol rozopnúť nohavice. Odpovedala som súhlasným vzdychom a on moju bradavku stisol medzi zubami.

Medzi tým mi úspešne rozopol nohavice, no musel sa odtiahnuť, aby mi ich dal dole. Stiahol ich hneď, spolu s nohavičkami a odhodil ich niekam preč.

Jemnými bozkami sa začal presúvať nižšie, jeho bozky zanechávali vlhkú cestičku na mojom bruchu od pŕs až po pupok. Potom sa mierne nadvihol, pozrel mi do očí a svoje veľké horúce dlane umiestnil na moje stehná, aby ich mohol roztiahnuť.

"Liam!" vykríkla som, keď sa jeho jazyk skusmo dotkol môjho stredu a pokrčila som kolená aspoň tak, ako mi dovoľovali jeho ruky na mojich stehnách.

Na toto som nebola zvyknutá. Liam zvyčajne len bral, ako dával...

Zaplietla som si ruky do jeho vlasov v snahe dostať ho čo najbližšie a on to bez hlúpych pripomienok spravil. Spokojne som sa zvíjala v týchto novo-objavených príjemných pocitoch. Nespomínam si, že by mi niekedy Liam robil niečo tak úžasné a nesebecké.

Vyvrcholila som s hlasným výkrikom a potiahla som ho za vlasy. Spokojne sa nadvihol a pozrel mi do očí. Zhlboka som dýchala a sledovala, ako sa natiahol nado mňa. Jemne ma pobozkal, zanechávajúc v mojich ústach stopy po mojej vlastnej chuti a nežne si nos obtrel o môj.

"To bolo... úžasné," vydýchla som a on sa zasmial.

"Som rád, že si si to užila," pousmial sa, no jeho úsmev stuhol, keď som rukou skĺzla k lemu jeho nohavíc a pokúsila som sa ich rozopnúť.

"Nemusíš..." povedal meravo a odtisol svoju ruku. Zmätene som zažmurkala.

"Čože?" spýtala som sa. Bola som si istá, že som zle počula.

"Nemusíš. Nie som až tak sebecký, ako si myslíš," ušrkrnul sa a prevalil sa vedľa mňa.

Niekoľko minút sme tam len tak ležali. Liam na mňa hľadel s jemným úsmevom a ja s totálne nechápavým výrazom.

vyrušilo nás až pípanie jeho mobilu. Natiahol sa k nočnému stolíku a pozrel sa na displej. Zamračil sa a rozklikol prichádzajúcu SMS-ku.

Presunula som sa k nemu a nahliadla som na displej

"Naozaj si si ju nasťahoval do izby?!? Myslela som..." viac som si nestihla prečítať, lebo Liam ma odsotil a poľahky vyskočil z postele. Sledovala som, ako si vyzliekol čiernu mikinu a hodil ju na kreslo. Zostal len v bielom tričku s véčkovým výstrihom a bledých džínsoch. To však skoro hneď zmenil, pretože si natiahol čiernu koženú bundu a do vrecka si strčil mobil.

"Musím ísť," povedal a zamieril ku dverám.

Bolo mi jedno, že som nahá a teraz aj dosť zahanbená. Vstala som a pomaly som sa vydala k nemu, aby som ho chytila za ruku.

"To bola ona? Ona sem prišla za tebou?" spýtala som sa potichu a hlas sa mi chvel. Chvíľku mi hľadel do očí, no nakoniec nič nepovedal. Jednoducho si vytrhol ruku z môjho zovretia a pokrútil hlavou.

"Musím ísť," povedal a vyšiel z izby. Z očí sa mi začali drať slzy a celá som sa začala triasť. Cítila som sa ponížene a hlúpo.

Zase som tu zostala sama... Stála som nahá v strede miestnosti a ešte stále som na sebe cítila všetky tie jeho nežné dotyky a bozky, zatiaľ čo on už bol na ceste za tou sukou.

***

"Lacey?" začudoval sa Zayn, keď sme sa stretli dole na recepcii.

"Čo tu ešte robím?" vyslovila som jeho zo slušnosti zamlčanú otázku. Všetci v skupine vedeli ako na tom s Liamom sme. Cítila som sa ako chudera.

"Sama neviem.." povzdychla som.

"Pridaj sa k nám, ideme práve raňajkovať." milo sa na mňa usmial.

"Asi to nebude najlepší nápad..." nesmelo som pokrčila ramenami.

"Niall mi hovoril, že prišli aj Liamovi rodičia..." táto veta na mňa zafungovala ako čarovné zaklínadlo. Oči sa mi jasne rozžiarili, dvihla som zvesené plecia a na tvári sa mi objavil úsmev.

"A-ako že prišli?" nechápavo som sa spýtala.

"Nestáva sa často, že sme na jednom mieste dlhšie ako tri dni. A z New Yorku odchádzame až v utorok, takže sme sem pozvali naše rodiny, aby sme s nimi mohli stráviť trocha času." chápavo som mu prikyvovala.

"Tak, ak sa rozhodneš pridať sa k nám.." jemne ma uštipol do ramena a žmurkol na mňa.

"Uuuúúú jedloooo" preletel okolo mňa nadšený Niall, neubránila som sa úsmevu.

"Tak fajn.." zhlboka som sa nadýchla a vykročila vpred.

"A tu je!" ukázal na mňa Zayn. Stál priamo pri stole, kde raňajkovali Liamovi ... rodičia.

"Aká je krásna.." vrelo sa na mňa usmiala Liamova mama a naťahovala sa po jedno objatie.

"Ďakujem, to isté môžem povedať o vás.." usmiala som sa a otočila sa k Liamovmu otcovi.

"Lacey, rád ťa znova vidím.." pritisol si ma k svojej hrudi, milovala som jeho otcovské objatia.

Shut up Payne!!! [SK]Where stories live. Discover now