27♡💫

243 15 6
                                    

Başım çatlıyordu resmen. Yavaşça koltuğumda doğruldum . Havalimanına indiğimiz anons edilince kalkıp indim .Gelmiştim memleketime .İçim yanıyordu. Kalbim acıyordu resmen tarif edilemez bir acıydı bu . Katlanamıyordum yaşadıklarıma. Ailem bile yoktu benim . Gökyüzüne bakarak derin bir nefes aldım . Karşıda Efsun'u görür görmez koşarak sarıldım . Sicim gibi akıyordu gözyaşlarım. Efsun başımı okşayarak "geçti güzel kızım ,birde ona inanıp romantik şeyler hazırlamıştık sana "dedi.  Telefonumun zil sesini duyunca elime alarak ekrana baktım arayan Ernesto'ydu .Bir çok mesaj gelmişti ondan .Yüzümü buruşturarak telefonumu cebime koydum . Efsun koluma girerek beni arabasına oturtmuştu . Hareket bile edemiyordum .
Eve ulaştığımızda arabadan sendeleyerek indim . Eve girdiğimizde Efsun bana kahve hazırlamıştı . Acı kahveyi bir dikişte bitirmiştim . Duş alacağımı söyleyerek mutfaktan ayrıldım. Sıcak su başımdan aşağı akarken göz yaşlarımda ona eşlik ediyordu .Mahvolmuştum . Daha ne kadar başıma kötü olaylar gelecekti . Hayatımda ilk defa bir adama güvenmiştim. Allah kahretsin diyerek ağladıkça ağladım . Gözlerim şişmişti. Bundan emindim . Kurulanarak kendimi banyodan dışarı attım. Efsun bu halimi görünce dağılmıştı kız resmen . Kendime bir kahve daha hazırlayarak Efsun'u yanına oturdum .Dizlerine uzandım . Şuan annemin kucağında olmak vardı . Ama annem kim onu bile bilmiyordum. Ama ben kimsesizdim bir üvey babam vardı. Ve Mira .
Efsun beni yerimden kaldırarak yatağıma yatırdı .
Bu kız benim her şeyimdi . Telefonu elime aldığımda yine Ernesto'nun mesajlar dolmuştu ekrana .Sinirlenerek fırlattım . Kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım. Ondan başka huzur aldığım hiç  bir şey yoktu .

Sabahın ilk ışıklarıyla gözlerimi açtım . Efsun'u mutfakta mırıldanmaları geliyordu kulağıma. Şarkı söylüyordu kendi kendine .Keşke benimde enerjim böyle olsaydı . Lavobaya giderek işlerimi hallettim.Efsun'a  "Günaydınnn" diyerek  sarıldım . Ödü kopmuştu . Bu kız ne ara bu kadar korkak olmuştu . Yavaş yavaş kahvaltı yapıyorduk. Birden kapı yumruklanmaya başlamıştı . Ne oluyor der demez Efsun tavayı kapmıştı . Kalbim küt küt atıyordu resmen. Alacaklı gibi çalıyordu .Ben bir an cesaretlenerek kapıya gittim .küçük delikten bakınca kalbim yerinden çıkacaktı .
Ernesto. 
Çok sinirliydi . İtalyanca bir şeyler saydırıyordu . Ne ara gelmişti bu . Efsun Ernesto'nun geldiğini söyleyerek kapıyı açtım. Gözleri kıpkırmızıydı. Aniden bana sarılınca ağzım açık kaldı. Bir şey bile yapamamıştım. Çok özlemiştim onu. Efsun resmen yiyeyecek gibi bakıyordu .Ernesto  İtalyanca  "beni dinlemeden neden gittin kadın?"
"Sensizlik bana ne kadar acı veriyor farkında bile değilsin!".  der demez tokati yapıştırdım. Aptal kendini ne sanıyordu bu .
İçeri geçerek " bak güzelim ben seni gördükten sonra diğer kadınlara kör oldum. Eski eskide kalmıştır .anlıyorum evet sana Olga'nın eski sevgilim olduğunu söylemeliydim, yazdıklarını okuyunca kalbim duracaktı . Aşık olduğum kadın beni terketmiş ve suçsuzum , canım ne kadar yandı haberin var mı ?" demişti. Ben sadece dinlemiştim . Tek yaptığım şey ağlamaktı. Ernesto klasik bir İtalyan erkeği gibi çok fazla kibardı bunları söylerken . Sonra tekrar sözlerine devam ederek "bak şimdi sana ne göstereceğim " der demez elindeki telefona baktım . Annesini arıyordu . Ne alaka!
Annesi göz yaşları içersinde "Eftelya üzgünüm canım Olga'nın oyununa geldim . O fotoğrafları ben koydum .Oğlumun ağlayacak kadar aşık olduğunu bilmiyordum. Senden çok özür dilerim " bunları söyledikten sonra telefonu babası almıştı "kızım sen bizim için çok değerlisin. Bu olanlar adına senden özür dilerim . "deyince şok olmuştum . Efsun bana ben Ernesto'ya bakıyordum .Adam mahvolmuştu resmen .
Ağlayarak özürler diledim ondan .Sıkıca sarıldım. Kokusunu içime çekerek "affet sevgilim seni dinlemeliydim ben bir an fotoğrafları görünce bir şey düşünmez olmuştum . Canım yanmıştı. Özür dilerim senden"demiştim.
Ernesto "seni vurduğun yeri öpersen affederim" demişti .Ben hemen yanağına öpücük kondurup "sevgilinin vurduğu yerde gül bitermiş "deyince anlamayan gözlerle bana baktı. 
Sevdiğim adama güvenmeliydim. Ama böyle bir durum karşısında sakin kalamazdım .
Ernesto bana sımsıkı sarıldı .Hiç bırakmayacak gibi .
"Kurban olurum sana yeşil gözlü koca adamım"
Efsun bizi sessizce izliyordu . Ernesto izin isteyerek lavobaya gitmişti. Efsun yanıma gelerek " canım ben sana bir şey diyecektim galiba ben aşık oldum " der demez ellerinden tutarak "kim o şanslı adam neden anlatmadın "deyince kızarmıştı . Al al olmuştu yanakları .
"Seni öyle görünce o aklımdan çıktı. "
Başımı sallayarak "adı ne ve nerde tanıştınız  çabuk anlat bana" demiştim. Sonunda arkadaşımın kalbini de biri çalmıştı . Bana anlattıklarına göre adı Serkan'mış. Kendisi bir öğretmen ve bankada karşılaşmışlar. Fotoğrafını gösterince inceledim adamı. Kahve tonlarında saçları ve gözleri vardı. İnşallah hep mutlu olur benin güzel kızım .
Ernesto'nun sesiyle sohbetimizi sonlandırmıştık. Şaka gibiydi her şey . Meğer her şey bir tuzakmış. Olga bir şeytan . Belki şeytandan da kötü biri . Beni sevdiğim adamdan ayırmak için hain bir plan hazırlamış. Bizim buralarda onun gibilere sarı çiyan denirdi . Tam bir sarı çiyan. Nefret ediyordum ondan . Ernesto'nun "benim biraz uykum geldi " demesiyle düşüncelerimden sıyrılarak Efsun'la ona oda hazırlamıştık. Zaten evi küçüktü . İyice rahatsızlık veriyorduk .Herkes odasına çekildikten sonra kapım birden açılmıştı. Kapının aralığındaki yüze bakınca "ne oldu sevgilim bir sorun mu var ? diyerek Ernesto'ya baktım . Kapıyı kapatıp yanıma uzanarak beni kendine çekmişti .
" Bu kokun beni öldürüyor sanırım biraz daha ayrı kalamayacağım. "
Ah bu adam aşk adam kalbimi çalan adam .
"Efsun bizi görse yanlış anlar sevgilim " deyince bana sırıtarak " bir şey olmaz sevgilim anlasa ne olacak?" der demez kolumla dürttüm onu. Sinsi adamım benim .
Okyanus gözlüm.
"Bence hemen evlenmeliyiz yakında düğün için tarih belirleyelim "
Bu sözler beni daha çok heyecanadırmıştı. Mutlulukla az önce taktığım yüzüğüne bakarak o güzel tapılası yüzüne öpücük kondurarak "çok isterim sevgilim hiç ayrılmayalım "  dedim ..

Aşk Dil Tanımaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin