21♡💫

358 20 2
                                    

Taksiden inerek evin yolunu tuttuk .
İçeri girer girmez Ernesto bana İtalya'yı anlatmaya başladı. "Evet canım bende ülken hakkında bir çok şey biliyorum ve Venedik'i çok merak ediyorum " diyince Ernesto "sen iste Venedik'ten ev bile alırım . Orada yaşarız. " bu adam gerçekten çok zengin diye düşünmeye başladım. Sözlerime devam ederek "aşklar ülkesi İtalya "diyince Ernesto "gidelim , aşk nasılmış görsün herkes ,aşkların en güzeli " demesinin üzerine yanaklarım elma gibi kıpkırmızı oldu hissediyorum. Ernsto" senin şu utanman yok mu , hayatımda bu kadar utanan kimse olmadı. Sen benimle basın önüne çıkınca ne yapacaksın merak ediyorum "diyip gülümseyen yanağımı okşarken gözleri aşkla bakıyordu . Yabancılar biz Türkler kadar utangaç değiller zaten . "Basın mı ? " Ernesto " Evet basın . Kupalar kaldırırken ,röportajlarda, ödül alırken ...
Bunları söylerken o kadar heyecanlıydı ki sesi . Sözlerine devam ederek "zaten sensiz yıllarım bomboş gibi geliyor artık bana, senden önce ve senden sonra diye ikiye ayrıldım ben . "
Ellerimi dudağına götürerek bir buse kondurdu.

"İyi ki hayatımdasın ,seni tanıyıp bir de aşık olunca dünyam renklendi"
"Bir çok kız var ama sen farklısın, yaşamam için damarlarımdaki kan gibisin; sen olmayınca nasıl yaşarım ben " Ernesto bunları söylerken heyecandan kalbim küt küt atıyordu.
Cezbedici kokusu ,derinlere götüren gözleri. Resmen duygu akıyor.
Bir erkek bu kadar romantik olabilir mi ?
" hemen gidecek miyiz " derken bile heyecandan titredim .
"Yarın gideceğiz sevgilim , konuştum ben bir kaç kişiyle uçağımın buraya gelmesi için izin alınmış. "
"Hatta yanına hiçbir eşya alma , oraya gidince istediğin model ,renk her şeyi alabilirsin"
Modanın kalbi orda atıyor tabi.
Canımın tatlı çektiğini söyleyerek mutfağa gittim . Ernesto " sen yeter ki iste hemen sana bir şey hazırlayayım"
"Hatta İtalya'nın meşhur tatlılarından tiramisu yapayım ister misin hayatım?"
Hemde ne güzel olur . "Olur canım göster İtalyanlığını"
Yanağına öpücük kondurarak malzemelerin yerini gösterdim. Öyle bir aşkla yapıyor ki ben kız olduğum halde böyle yapmadım.

Peki ben ona kültürümü nasıl anlatacaktım . Onu nasıl dinime davet edecektim . Bunları düşünürken ezan sesini duydum . Öğle ezanı. Ernesto bana dönerek " bu ne dışarıdan gelen ses ilk geldiğim günden beri duyuyorum " diyince "ezan sesi , bizim dinimize göre bu okunan bizi namaza davet ediyor . " dedim.
Bana garip ve şaşkın bir şekilde bakıyordu. Bu adama her duygu yakışıyor . Göz alıcı görünümü baş döndürücü. Bana namazın ne olduğunu sorunca dinim hakkında bir kaç bilgi söyledim. O bir hristiyan.
Nasıl kabul edecek benim dinimi . Ona en güzel şekilde aktarmam lazım. Bunları düşünürken Ernesto tatlıyı yapmıştı bile . Bana dönerek "sevgilim sende kahve yapabilir misin ? " diyince yerimden kalkarak "hemen "diyerek kahveyi yapmaya başladım. Tatlı ve kahvelerimizi alarak televizyonun karşısına geçtik. Elleri çok lezzetli. Şuana kadar yediğim en güzel tiramisu. "Ne kadar da hamaratsın. Senin yanında utanırım ben . " Ernesto " utanabilirsin sana utanmak çok yakışıyor, o yanakların al al olunca daha da güzelleşiyorsun " bunları söyleyip saçlarıma dokununca bir kuş gibi hafifledim.
Gözlerim bir an televizyondaki habere kaydı . Yine bir kadın hem de bir anne şiddet görmüş, ve öldürülmüştü . Ernesto haberi sorunca çevirdim. Bana dönerek "emin ol seni böyle bir duruma düşürmem, sen benim başıma gelebilecek en güzel şeysin " "benim ülkemde böyle habere hiç denk gelmedim . Nasıl olurda insan sevdiği kadına, can parçalarının annesine böyle davranabilir aklım almıyor " diyip yanağıma öpücük kondurmasının üzerine dizinin üstüne başımı koydum.

Her gün yeni acı bir haberle yıkılıyoruz. Bir insan hayatının kadınına bunu nasıl yapar. Bu olaylar beni derinden etkiliyor . İnsanlar vicdansız insafsız olmuş. Ernesto'ya dönerek "bu kirlenmiş dünyada karşıma çıktığın için ne kadar şükretsem az. "diyince 'sen artık benim güneşim oldun , sen olmazsan aydınlık kaybolur yolumu bulamam " diyince bu adam beni utandırmak zorunda mı diye söylenmeye başladım.

Aşk Dil Tanımaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin