Artık insanlara güvenim kalmadı .Ne de olsa ailesinin bile güvenmediği bir kızım. Aile denilecek bir şey de kalmadı. Ama babam bana her zaman destek olan adam bugün bana "yıkıl karşımdan" dedi . Bunları düşünürken ağlamaya başladım. Gözlerimden boncuk boncuk yaş dökülüyordu. Ernesto elini yüzüme getirerek göz yaşlarımı sildi . Bana dönerek "bundan sonra kimsenin seni üzmesine izin vermeyeceğim asla !ağlama güzelim" diyerek beni teselli etmeye çalışıyordu . Bende onun omzuna yaslanarak düşünmeye başladım. Ernesto "artık senin ailen benim "der demez ona öyle bir sarıldım ki nefes bile alamadı belki . Sadece "iyi ki hayatımdasın " demekle yetinebildim . Çünkü demeye çalışsam bile hıçkırıklardan anlaşılmazdı. Seni çok ama çok seviyorum Ernesto iyi ki sevdim . Bunları içimden söylüyorum.
Sinema salonuna sonunda ulaştık. Biletleri önceden ayarlamışlar zaten . Aman Allahım çok kalabalık. Koltuklarımıza oturduk . Romantik bir film izleyecekmişiz. Onlar her şeyi önceden ayarlamışlar. Film başladı. Bazen arada Ernesto'nun beni izlediğini düşünüyorum. Ona döner dönmez hep o yeşil gözleriyle buluşuyorum. Beni izliyor bunun farkındayım . Film bitti romantikti ama içinde acıklı olaylar mevcut . Ben hadi kalakalım bitti artık dememe rağmen beni yerime oturttular . Aman Allahım bir video. Ben ve Ernesto . Yağmurun altındaki saçma hareketlerim ondan forma isteyişim. Her şey . Ernesto o arada benim hareketlerimi izliyor. Bana dönerek "çok uğraştırdı bu video beni " diyerek güldü. O muhteşem gamzeler ortaya çıktı ...
Hayatıma sonradan girip bana bu kadar sahip çıkan birinin yanında iyi hissettmem hem de yabancı olması ve ailemin beni reddetmesi...
O bir yabancı ama artık kalbimin sahibi. Onunla her yere gidebilirim.
Videoyu izledikten sonra Ernesto'ya sarılarak teşekkür ettim . Çok güzel olduğunu belirtti . Bana dönerek :"sen her şeyin en güzeline layıksın güzelim " deyip alnımdan öptü. Ellerini yüzüme koyunca bende avuç içini öptüm. Ama çok utandım.
Kalbim sanki yerinden çıkacak gibiydi.Videoyu izledikten sonra dışarı çıktık. Onun varlığına şükrediyorum.
Ailemden uzaklaştırdı . İyi ki onu sevmişim iyi ki o da beni sevmiş. Sığınacak bir limana , beni koruyup kollayacak birine ihtiyacım vardı. Yaşadığım olaylar sonunda o benim sevgi ve aile ihtiyacımı şuan o karşılıyor. Umarım bize engel olacak şeyler ortaya çıkmaz .
Hep birlikte Efsun'un evine doğru yol aldık. Ernesto'nun nerde kalacağı belirsizdi. Efsun'un evinde kalması uygun olmazdı. Zaten yarın gidecek.Bunu onunla konuşmam gerekiyor . Onların memleketinde bu sorun olmayabilir . Babam birde bunu duysa bu sefer kesin onun için bitmişimdir. Bunu söyledikten sonra Ernesto biraz bozuldu. Ne de olsa izinsiz nerelerden benim için geldi ama ben ona bir kalacağı yer bulamadım.
Onu çok ama çok seviyorum.
Eve ulaşınca hep birlikte eve girdik. Oturma odasına geçince Ernesto'yla bu konuyu konuşmak için harekete geçtim. Ernesto'ya aynı evde kalmamızın bize göre hoş olmadığından bahsettim . Ona göre bu çok saçma bir düşünce. Ona göre saçma olması normal çünkü o bir Avrupalı ve Hristiyan . Benim dinim bunu hoş görmez . Düşünürken aklımıza yakınlardakı otel geldi . Orda kalabilirdi. Ama bir sorun var onu otelde tanıyabilirler . Ne de olsa ünlü bir takımın yıldızlarından. Bu da olmazdı. Ernesto sinirlenerek kalktı ve bana dönerek " o zaman ben bankta yatayım "diyerek hızlıca odadan çıktı. Bende arkasından koşarak ona ulaştım. Onu çok seviyorum ve onun için endişeleniyorum . Buralara yabancı o bir zamanlar benim gibi. Aniden elinden tuttum . Bana dönüp sıkıca sarıldı. Ve dudaklarıma ve alnıma bir buse bıraktı. Bu adamın kokusu büyüleyici. Okyanus gözlerine odaklanarak "seni seviyorum"dedim . O da "seni asla bırakmayacağım ,sensiz yaşayamam bebeğim ", "sensiz nefes alamam ben "diyerek yıldızların altında ilanı aşk ettik . Onu sevdiğimi her yerde söyleyebilirim. Aşkın dili,ırkı ,dini olmaz . Kalp kimi severse aşk O'dur. Yüreğinin sesini dinle . O seni doğru yere götürür. Şarkıda dediği gibi "Ey aşk sana geldim ; al yine büyüt beni ninni masallarla dizlerinde uyut beni "
Ernesto bir bank bularak oturdu. Bende yanına oturdum . Omzuna kafamı koydum . Birden telefonum çaldı. Arayan Efsun'du. Ona bankta uyuyacağımızı söyledim . Sözlerinden anlaşılan baya bi şaşırmıştı. Saat 12 olmuş. Zamanın nasıl geçtiğini bile anlamamıştım. Ernesto'yla çok huzurluyum . Babamdan sonra ilk kez bir adama bu kadar güveniyorum . Başımı kaldırarak ceketimi çıkardım. Çünkü Ernesto tişört ile duruyordu. Üşüdüğü her halinden belliydi . Hemen ceketi ikimizin üzerine örttüm. Bu sefer o başını omzuma koydu. Hemen uykuya daldı. Yakışıklı prens nasılda güzel uyuyor .
Allahım nasıl olurda bir insan bu kadar masum uyuyabilir. Uyurken onu izlemek çok güzel. Tekrar tekrar aşık oluyorum her bakışımda. Aklıma babamgil geldi. Ne yapıyordur ki şimdi. Onu çok özlüyorum. Ona kırılmış olsamda onu çok ama çok seviyorum. Sabahın ilk ışıklarıyla uyandım. Kalkar kalkmaz saate baktım. Saat 7 olmuş. Aman Allahım ben yatağımdayım . Bankta olmam lazımdı . Hayır olamaz yoksa Ernesto gitti mi ? Hemen yataktan kalkarak evin içinde "Efsun Efsun ", "Ernesto gitti mi "diye bağırmaya başladım. Tam Efsun'un odasına gidecekken mutfaktan mis gibi kokular geldi burnuma. Mutfağa girdiğimdeki manzara harikaydı. Ernesto benim için kahvaltı hazırlıyor. Ama o nerden bilsin Türk mutfağını. Kesin Efsun'un bir parmağı var. Ama Efsun ortalıkta görünmüyordu . Nere gitti ki bu kız. Ernesto bana dönerek "good morning my queen " dedi. Bu adam inanılmaz tatlı biri . Bende yanına koşarak bir öpücük kondurdum yanağına. Ve "good morning my king " dedim. Bu inanılmaz bir duygu . Kahvaltı masasında yok yoktu. Şimdide yumurta kırıyordu . Erkek olmasına rağmen benden iyi şeyler yapmış ne de olsa İtalyan o . İtalyanların genelde yakışıklı ve hamarat olduklarını duymuştum da bu kadar olduğunu bilmiyordum . Bunu dile getirdiğimde Ernesto gülerek " bir İtalyan erkeğinin kalbini çalmak nasıl bir duygu güzelim "diyince bende gülerek "harika bir duygu , asıl bir Türk kızı ile sevgili olmak nasıl diyince " bana imalı bir şekilde " zorlu bir süreç gibi geçecek sanki " sonra göz kırparak işine döndü. Ne demek istediğini anlaştım. Kültür farkı. Ama olsun ben ona o bana uyum sağlayarak halledebiliriz . Yeter ki biz birbirimizden vazgeçmeyelim .Gerisini bir şekilde hallederiz. Acaba Ernesto'nun ailesi nasıl . Bizi duysalar nasıl bir tepki verirler . Ve yumurtamız hazır. Bunları düşünürken Ernesto her şeyi hazırlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Dil Tanımaz
Romance"Sanki onu ilk gördüğümde dilim tutulmuştu.Bir daha konuşamayacağım diye çok korkmuştum."❤ Eftelya Aydemir "Güneş misin sen fazla yaklaşınca yanıyorsun ;çok uzaklaşınca donuyorsun! " ❤ Ernesto Valentini