20♡💫

342 19 0
                                    

Doktor "şuan durumu iyi " "risk ortadan kalktı geçmiş olsun " diyince içime  su serpildi. Doktorun sözlerini Ernesto'ya da çevirip ellerinden tuttum.  Alnımdan  öpüverdi.  Halam ve Fırat kızgın bir suratla bize doğru bakıyorlardı. Babam da iyi olduğuna göre hastaneden uzaklaşmak en iyisi  .  Bir an önce bu şehirden kaçmamız gerekir  . Bunları düşünürken Ernesto ve Efsun'u alarak hastaneden çıktım.  Hiçbirinin yüzüne bakmadan .

Büyük ağa salınırsa bittik zaten .
Dışarıda güz yağmuru . Sonbahar gerçekten hüzünlü bir mevsim . Bir taksiye atlayarak otogara vardık. Aslında nereye gideceğimizi bile bilmiyorum. Efsun'un İstanbul'a gitme fikri en iyisi . İstanbul için 3 bilet alarak yola koyulduk...

Yolculukta uyku o kadar ağır basmış ki kendimi Ernesto'nun omzunda uyurken buldum . Onun omzu bile insanı güvende hissettiriyor . Çok susamışm ki Ernesto 'nun elindeki şişeyi tam içecekken elinden aldım.  Bana gülerek "çok mu susadın prenses "diyince utanarak sadece başımı sallayabildim.

İstanbul'a gelir gelmez derin bir nefes aldım . Aile demek seni her zaman koruyan, destekleyen kişilerin varlığının adıdır . Artık anladım ki benim ailem sadece Ernesto ve Efsun. Birde ölen annem . Efsun'un evine gelince hemen bir duş almak istedim . Duşa girdim ve olanları düşündün.  Özellikle babamın başına gelenler.  Ve onun ihtiyacı olan kanın benden karşılanamaması. Bu yüzden babamdan bir tel saç aldım.  Yaptığım çok aptalca bir şey ama bunu yapmak zorundaydım. İçimi kemiriyordu .
Duşumu alıp havluya sarındım  .
Kıyafetlerimi alıp hemen giyiniverdim. Saç kurutma makinasını elime alarak saçlarımı kurutmaya başladım. 
Birinin belime ellerini dolamasıyla  aniden irkildim .
"Çok güzel kokuyorsun meleğim "diyince Ernesto'nun olduğunu anladım.  Elimden kurutma makinesini alıp saçlarımı nazik bir şekilde kurulamaya başladı. 
Doğrusu biraz utanmıştım . Utancım yüzüme vurarak yanaklarım kızarmıştı. Aynada yüzüme bile bakamıyordum .  Saçlarımı kuruttuktan sonra  bir öpücükle irkildim . Bu karizmatik adam beni günden güne şaşırtıyor. "Bende bir duş alsam iyi olur "diyip banyonun yolunu tuttu . İçeriye geçerek film izleyen Efsun'un yanına oturdum  . Filmin sonuna yetişmişim . Yarım saat ancak izleyebildim. Bir an aklıma babamdan aldığım saç teli geldi . Nereye koymuştum ben onu . Aniden  ceketimin cebine koyduğumu farkettim.  Hemen banyoya  koşturdum. Kapıyı açmamla birlikte gözlerimi kapatmam bir oldu.  Ernestoyu unutmuşum ben.  Utancım dan yerin dibine girdim.  Allahtan beline havlu sarmış. Hemen "sorry sorry  " dedim .Ernesto gülümseyerek "utanınca daha da güzelleştiğinin farkında mısın sen "
diyince daha çok kızardım.
Gözlerim yanlışlıkla kaslarına kaydı.  Her yeri kas dolu bu adamın. Vücudu aynı Ronaldo . Nasıl yapmış bu kasları. Her gün sporun içinde zaten normal bir şey. 
Ben kaslarını incelerken o da beni izliyormuş. Nasıl utandım anlatamam . Birden elimi alıp karın kaslarında gezdirince daha da kötü oldum . Garip bir his her yerimi kaplamıştı. Ernesto dönerek " neden bu kadar utanıyorsun ? ben dokunulmaz değilim "diyip gülümseyerek  göz kırpınca biraz daha kızardım. 
O giyinmeye gider gitmez hemen ceketimi bulup saç telini aldım.

Ernesto giyinip gelince ferah bir koku kapladı her yeri .
Nasıl bir adam bu . Duruşu, karizması...
"Seninle bir şey konuşmak istiyorum "diyince birden heyecanlandım . Ne konuşacaktı ki ?  Başımı sallayarak peşine düştüm . Balkona  çıkıp konuşmaya başladık  . Benle İtalya'ya gitmek istediğini söyleyince ne diyeceğimi bilemedim.
"Senin  için burada her şeye katlandım zaten senin olduğun yer benim cennetim fakat benim İtalya'da da bir ailem var . Ve beni sürekli kulüp ve basından arıyorlar . Bir dergi  kapak çekimi için anlaşma yapmak istiyor." Ne yapacaktım şimdi  . Onunla gitmelimiyim. Hiç
bilmediğim bir memlekette. Yurtdışına gitmeyi her şeyden çok  istiyorum.  Bunu Efsunla konuşmak en  iyisi.    Ernesto'ya dönerek "bana bir kaç dakika verebilir misin canım "dedim   . Bana "tabiki canım ama lütfen doğru karar ver ve sensiz artık kendimi hayal edemiyorum . " Yanağına öpücük kondurarak uzaklaştım .

Aşk Dil Tanımaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin