28♡💫

245 14 0
                                    

Sabahın ilk ışıklarıyla Ernesto'yu uyandırıp "hadi sevgilim kalk kendi odana git Efsun'un yanlış anlamasını istemem " diyerek zorla odasına gönderdim.  Allah'tan Efsun uyanmamıştı daha . Bugün kahvaltıyı ben hazırlamak istedim .Sevdiğim adamla barışmıştım. Hemen ocağa çay için şu koyarak salatalıkları dilimledim. Masa hazırdı  .Pazartesiydi bugün
Efsun işe gidecekti .Giderek hemen Efsun'u uyandırdım. Şimdi sıra benim güzel adamıma gelmişti . Aşk adam nasılda güzel uyuyordu öyle bebek gibi.
Öperek uyandırdım onu da . Hepimiz güzelce kahvaltı ediyorduk. 
Kahvaltı bitince Efsun'u uğurladım . Ernesto ile odaya geçip konuşmaya başladık . Adamım gerçekten beni karısı olarak görmek istiyordu . Tarih olarak bu cumayı aldığını söyleyince gözlerim yerinden çıkacaktı . Bu kadar hızlı mı olacaktı. Beni aniden heyecan sarmıştı. Ellerim titremeye başladı. Bende onay verince Ernesto ellerimden tutarak" Eftelya Valentini  nasılda yakıştı soyadım adına " deyip ellerimden öptü . Bu adam fazla romantik .
Cumaya kadar nasıl hazırlanacaktım ben .Ernesto beni kimden isteyecekti.  Kimsem yok ki benim aslında çokda önemli değildi bu . Sevdiğim adam olsun da gerisi boş . Elime telefonu alarak Efsun'u haber vermiştim . O benden daha fazla heyecanlanmıştı . Eve gelince detayları konuşuruz deyip kapattım .
Ernesto televizyona dalmıştı . Bir şey anladığını pek sanmıyordum . Gülerek mutfağa geçip yemek yapmaya koyuldum .Artık bir Valentini olacaktım ben .Zil çalınca direk  kapıya koştum . Gelen Efsun'du .Bana sarılıp heyecanını dile getirmişti.  Zaten gerek bile yoktu.  Her halinden belliydi bu.
Yemeği yedikten sonra Efsunla konuşmaya başladık .  O isteme mevzusunu halledeceğini söyledi . Ailesini buraya çağıracaktı. Ben hiç gerek yok diyerek söylensemde o hiç böyle düşünmüyordu . Deli kız.
Öncelikle Ernesto'nun ailesi buraya gelecek miydi . Ah bu sorular beni yiyip bitirmişti . Ernesto'yu durumu anlatınca telefonu alıp annesini aramaya koyuldu .O sırada Efsun'u bakayım derken onunda telefonla konuştuğunu gördüm. Kesin ailesiyle konuşuyordu . Onlar aslen Bursalıydı.
Koltuğa kendimi atıp uzanmıştım. Aklıma ailem geldi .Bu duyguyu paylaşmam gereken kişiler onlardı. Bunları düşünürken gözlerimden yaşlar dökülmeye başlamıştı . Ernesto nikahın İtalya'da olmasını istiyordu .Zaten burada kim vardı ki bunları  paylaşabileceğim. Ben bunları düşürmem Ernesto "Ben her şeyi halledeceğim canım annemler seve seve geleceklerini belirtti . Hazırlıklara hemen başlayacaklar." derken Efsun araya girip bana " bizimkiler de yarın buraya geliyorlar " deyince çok duygulandım. Ben ne ara gelinlik alacaktım ne ara temizlik yapacaktık . Hemen alışverişe çıkmam gerekiyordu.  Param da yoktu ki . Efsuna bu durumu anlatınca internetten bir kaç parça şey bakabiliriz demişti . Hemen bakmaya koyulmuştuk ki Ernesto yanıma gelip kartını uzattı "al sevgilim bu artık senin "
Ben bunu kabul edemezdim .Bunu belirtince "artık sen ben yok biz varız sevgilim bu para artık seninde karım olacaksın var mı dahası" elindeki karta baktığımda bu bizim Türk banka kartlarındandı. Bunu düşündüğümü farketti ki "bunu daha önce verecektim ama " deyince ah benim güzel kalpli adamım diye içimden geçirdim. Efsunla beraber fincan takımı ve bir kaç kıyafet bakmıştık. Kıyafetler için bizzat görmem gerekiyordu.Ne giyecektim ben ?
Çarşamba isteme cuma nikah vardı
Her şeyin bu kadar hızlı olmasının tek sebebi Ernesto beydi Benimde işime geliyordu tabi .Artık ayrı kalamazdım ondan.
Yarın büyük bir gün beni bekliyordu . Bu yüzden erken kalkmak için hızlıca yatağa geçtik . Efsun benim için izin almıştı . Bu kız benim için ne kadarda fedakarlık yapmıştı . Allah bana onu hediye olarak göndermişti resmen. Yatmadan önce yapılması gerekenleri Ernesto'yu anlattım .Nikâha davetlileri bile Ernesto'nun ailesi üstlenmişti. Ben kimi davet edebilirdim ki .Yinede babamlara söylemem gerekiyordu .Büyüklük bende kalsın .
Gelseler de gelmeselerde farketmezdi artık benim için
Elime telefonu alarak Yeşim Hanıma mesaj attım.
Sadece hayırlı olsun diye yanıt gelmişti . Hiç sevmiyordum onu .
Bana yaptıklarını hatırlayınca canım acımıştı. Yine yanimda Ernesto ve Efsun vardı .Onlar benim hayata tutunma sebeplerimdi . Bunlari düşünürken kendimi uykuya teslim ettim.
Öyle bir kalkmıştım ki heyecandan içim içime sığmıyordu . Gelinlik olarak ise Ernesto bunu bile kendisinin alacağını söylemişti hatta özel olarak tasarlanacaktı bana . Ben ne anlardım tasarımdan özelden. Eski halimle şimdiki halime bakınca Ernesto gibi bir adamla her kadın evlenmek ister diye ıçimden geçirdim .kendi kendime o kadınları yolarım diyerek güldüm.  Yine kıskançlığım başlamıştı . Fazla kıskançtım.
Güzel bir kahvaltının ardından hep beraber alışverişe çıkmıştık  kahve fincanlarını da artık burdan alacaktık. Ben kargo süresini düşünmemiştim bile .Ah şu tatlı telâşlar .

Güzel bir alışverişten sonra eve gelmiştik.  Evi temizlememeye karar vermiştik . Yeterince temizdi zaten .ve yorulmuştuk.
Bu temizlik işini hepsini dışardan gördüğüm kadarıyla biliyordum.  Hiç kız istemesine şahit olmamıştım ki . Güzel bir duştan sonra dinlenmek için yatağımıza geçmiştim  . Zilin çalmasıyla ayağa kalkacaktım ki Efsun benden gizli davranmıştı . Gelenler Efsun'un annesi babasıydı . Bugün beni tanımadığım insanlar verecekti Ernesto'ya . Tatlı insanlara benziyorlardı . Kısa bir tanışma faslından sonra yemeğe geçmiştik. Yemekteyken Ernesto'nun telefonun çalmasıyla ortambiraz sessizleşti . Ernesto telefonu da alıp masadan izninizle diyerek uzaklaştı . Onu yine benim cevirmem gerekti .
Tam masayı toplarken Ernesto gülerek içeriye girdi . Annesigilin muhtemelen yarın akşam burada olacaklarını söyleyince rahatladım . Artık Valentini olmaz zamanı geldi çattı 👰
Ev kalabalık olduğundan Efsunla ben bir odada Ernesto ayrı odada ve ailesi başka odada kalacaktı. Herkesin odasını hazırlar hazırlamaz kendimi yatağa attım. Ernesto bugün yanıma gelemezdi .Efsun çıldırır .
Güzel bir uykudan heyecanla kalkarak kahvaltı masasını hazırlamaya koyulduk. Güzel bir kahvaltıdan sonra herkes bir köşeye çekilmişti. Ernesto babasıgili arayarak detaylar hakkında konuşuyordu. Bu adamı seviyorum. Ne kadar da heyecanlıydı o öyle. Ben ona her şeyden bahsetmiştim zaten . Kız nasıl istenir diye.Efsun'un annesi Gülbahar teyze "kızlar bizim yemek hazırlamamız lazım ben bir kaç eşya getirdim .sarmalar dolmalar ve tatlı yapmamız gerek " bizde başımızla onaylayarak hemen mutfağa geçtik . Çok güzel görünüyordu her şey . Saat 16.00 a geliyordu .Ernesto'nun ailesi neredeyse gelmek üzeredir diye düşünürek Efsunla hazırlanmak için odaya geçtik . Kapatılan kapıyla birinin evden çıktığını anlaşılıyordu .
Çok güzel olmuştuk ikimizde .
Gülbahar teyzenin bizi çağırmasıyla hazırlığımız sona ermişti.
Jessy Hanımlar gelmişler sonunda. Heyecandan ölüyordum . Her şey gayet iyiydi .Son kontrolleri yaparak onları beklemeye koyulduk .
Kapının çalmasıyla sessizlik bozularak kapıya koştum hemen . Yavaşça aralayarak kapıyı açtım. Ernesto elinde çiçeklerle bana bakıyordu . Annesi ve babası da çok şık bir şekilde karşımdalardı.
Hemen hoşgeldiniz diyerek onları içeri aldım . Ernesto'nun yanağını öperek çiçeklerimi elinden aldım . Muhteşem adamım benim . Fazla romantik .
Herkes birbirine yabancı olduğundan herkesi çevirerek yemek masasına oturduk .
Ernesto yemeklere bayılmıştı . Bunu her halinden görebilirsiniz .
Güzel bir yemek faslından hemen sonra ben Efsunla mutfağa geçerek kahveleri yapmaya koyulduk .Tabiki de Ernestonunki tuzlu olacaktı.Kahveler içilirken Ernesto'nun yüzünü bir görseydiniz .Nasılda buruşturmuştu. Kahveden sonra asıl mevzuya gelindi .
Ernesto'nun babası "efendim gelme sebebimiz belli kızınız Eftelya'yı oğlumuz Ernesto'ya istiyoruz " der demez heyecanım daha da arttı .
Hasan amca yani Efsun'un babası "gençler anlaşmış bize sadece izin vermek düşer deyince " Ernesto ile herkesin elini öpmüştük . Yüzükler de gelince tam olmuştu artık . Biz o düğümü kalbimize de atmış bulunduk .

Aşk Dil Tanımaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin