Alarmın çalmasıyla birlikte hemen uyanarak ayağa fırladım. önce hemen gidip elimi yüzümü yıkayarak sofraya koştum. Sofra hazırlanmış bir ben kalmıştım . Kahvaltıyı yaparken iş görüşmesinden bahsetmenin zamanının geldiğini söyledim içimden.
Ve başladım anlatmaya .
Bu durum babamı üzmüştü. Ama elden ne gelir koskoca üvey annemin çalışacak hali yoktu. Kahvaltı masasından kalkıp hemen hazırlanmam gerekiyordu. Hemen odama girip hazırlanmaya başladım.
Tabiki de siyah kalem etek siyah Ceket ve topuklu ayakkabı birde beyaz gömlek... Hemen bir az makyaj, saçlar,hafif bir ruj... ve hazırım. Kendimce bir şeyler yapmıştım. Hemen diğer odaya geçerek çantamı alıp ailemden dualarını isteyerek yola çıktım. Şirketin binasını konumdan bulmuştum.
Konuma göre çok az yolumuz kalmıştı.
Ve şirket göründü. Takisiden hemen inmiştim . Randevuya 10 dakika kalmıştı. Hızlıca binaya girerek sekretere durumu izah ettim. Sekereter beni bu gibi işlerle ilgilenen müdürün olduğu odaya götürdü. Ben nazikçe kapıyı tıklayarak içeri girdim. Müdür beni sıcakkanlılıkla karşılamıştı.Odaya Girer girmez pozitif havanın farkına vararak bana gösterilen yere oturdum. Şöyle bir etrafa göz gezdirip hayranlığını gizleyememiştim. Harika tasarlanmış bir odaydı. Bundan baya bir etkilenmiştim ki müdürün bana yönelttiği soruları duymamıştım.
Sonra müdür bey klasik iş sorularını sormuştu .Bir form doldurup içimden dualar etmiştim .
Ve müdür bana dönerek:"biz size işe alınıp alınmamanızla ilgili bilgileri göndereceğiz" dedikten sonra ben teşekkürlerimi illettikten sonra odadan ayrıldım.
Ve merdivenlerden inerek çıkışa doğru yol almıştım.
Dışarı çıkınca derin bir nefes alıp gökyüzüne baktım . Hemen bir taksi durdurarak eve doğru yol almıştım .Umarım işe alınacaktım.
Takside sürekli işe alınıp alınmayacağımı düşünüyordum .Birden taksi durunca geldiğimizi fark etmiştim. Ve şöföre parasını ödeyip taksiden indim. Hafif yağmur yağıyordu. Bu aralar havalar yağışlı geçiyordu.
Hemen zile basarak kapının açılmasını bekledim.
Evin kapısını Mira açmıştı. Canım benim diyerek girdim. Tabiki de ilk soracakları işimdi. Bende tabiki gerekli tüm olayları anlattım. Acaba beni işe alacaklar mıydı? Ve bunları anlattıktan sonra odama doğru ilerledim. Böyle bir kaç gün geçti . Günler geçtikçe umudum daha da azaldı. Böyle düşünürken telefonuma mesaj gelmişti. Birden heyecanlanmıştım . Evet işe alınmıştım. Çok mutluydum. Sabahın en güzel haberini aldım .Şimdi bana nerde iş vereceklerdi. Tabiki de 4 dil bilmem benim için en büyük avantajdı. Yarın hemen gidip görüşme yapmamın gerektiği yazıyordu. Hemen bu mutlu haberi ailemle paylaşmıştım . Onlar belki benden daha fazla sevindiler. Hemen yarın giyeceklerimi hazırlamam lazımdı. Hemen odama gidip dolabımı açtım. Dolabım da bu gibi resmi durumlar için kıyafet yoktu . Hemen mağaza gezip kıyafet bulmam lazımdı. Bugün cumartesiydi. Acaba açık mağaza var mıydı? . Bunları düşünüp Mira'yı alıp dışarı çıkmıştım.
Hemen mağaza arayışına girmiştik.
Evet köşede açık bir yer vardı. Lüks bir mağazaya benziyordu. Tabiki de Ankara gibi bir yerde normal bir durumdu. Bana zaten sadece bir beyaz gömlek ve etek ,uygun siyah bir ayakkabı yeterdi. Şöyle bir göz gezdirirken bir elbiseye gözüm ilişiverdi. Ve evet tam benlik sıradan bir elbiseydi. Ama ona şuan ihtiyacım yoktu.
Bunları düşünürken gömlek sezonunu bulup uygun bedeni aramaya koyuldum.
Gömleğim tam olmuştu . Bunu halletmiştim .
Sıradaki etekti . Siyah kalem etek bularak onu da halletmiştim. Şimdi ki sorun ise ayakkabı. Siyah ince topuklu aslında çok yakışırdı. Aslında evde benim vardı onu kullanabilirdim. Bunu Mirayla konuşarak mağazadan ayrıldık.
Eve varınca ilk işim bunları denemek oldu. Ve gerçekten bana çok yakışmıştı. Hemen üzerimden çıkartıp astım.
Kırışmamaları lazımdı.
Sabah olunca hemen üzerime gömleğimi ve eteğimi geçirip ayakkabımı giydim . Bir az makyajla harika olmuştum ve artık iş yerine gitme zamanı gelmişti.
Kahvaltı zaten hazırdı. Bir kaç bir şey atıştırarak yola çıkmıştım. Bir taksiyi durdurup binmiştim . Kalbim ara sira tekliyordu sanki .Çok heyecanlıydım.
Ve sonunda şirket görünmüştü.
Şirkete adımımı atar atmaz kalbim heyecandan duracaktı. Zaten zor günler geçirdim. Bu işi çok istiyordum.
Sekreter beni yönlendirdi . Ve sonunda müdürün odasına ulaşmıştım. Müdürün odasına girerek koltuğa oturdum . Müdür bana futbol tesislerine takımlar gelince orada futbolcuları çevireceğimi söyleyince çok mutlu oldum . Çünkü bu benim hayalimdi.
Beni ilk önce bu tesislerde görevli biriyle tanıştırdı. O bana rehberlik edecekti . Bu görevli beni tesislere götürüp geçirmişti. Ne yapacağımı sırayla her şeyi öğretmişti sağolsun.
Herkes burada sıkı bir şekilde çalışıyordu. Diğer çevirmenlerle tanışma fırsatı bulmuştum .Ve onları sıcakkanlı buldum . Kesin iş günüm yarın başlıyordu. Bu gerçekten çok güzel bir durumdu.Tam umutlarımı kaybederken bu iş benim elimden tuttu.
Giyinmem konusunda herhangi bir sıkıntı olmayacağını duyunca sevinmiştim .Sadece bir takım gelince onun formasını giymemin daha kibar bir davranış olacağını söylediler. Bu benim için hiç sorun olmazdı. Zaten önümüzdeki günlerde Avrupadan büyük bir takım bizim tesislere gelecekmişti .Anlattıklarına göre şampiyonlar ligi maçları başlamıştı.
Bu yüzden sıkı bir şekilde çalışıyordu herkes . Bu takım için benimde dilimi daha çok geliştirmem lazımdı .Özellikle İtalyanca çünkü takım İtalya'dan geliyormuş. Benimde çok sıkı çalışmam gerekiyordu. Bunları düşünürken görevli şirkete dönmemiz gerektiğini söyleyince hayal alemin bırakıp hayata döndüm. Şirkete ulaşınca ordan direk eve gitmek için bir taksiye atladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Dil Tanımaz
Romance"Sanki onu ilk gördüğümde dilim tutulmuştu.Bir daha konuşamayacağım diye çok korkmuştum."❤ Eftelya Aydemir "Güneş misin sen fazla yaklaşınca yanıyorsun ;çok uzaklaşınca donuyorsun! " ❤ Ernesto Valentini