3 ay sonra...
Her şey normal bir şekilde ilerliyordu . İyi ki bu adamla evlendim . Her gün uyandığımda yanımda sevdiğim adamı görmek bir mucizeydi .
Artık işe de başlamıştım. Biraz ısrar sonucunda. Biz ayrı bir eve çıkmıştık . Bugün Efsun ve Serkan gelecekti.
Hazırlıklara koyularak bir akşam yemeği hazırlamıştım . Onlar da yakın bir zamanda nişanlanacaktı. Masayı bir güzel donatmıştım. Ernesto biraz geç kalacaktı bugün. Zaten yakın bir zamanda önemli bir maçı vardı .
Tam uzanayım derken kapının çalmasıyla yerimden kalkmıştım. Kapıyı açar açmaz Efsun" selamm "diyerek boynuma atladı .Serkanla da kısa bir selamlaşmadan sonra içeri girdik . Hep beraber otururken kalkıp kahve hazırlamak için ayağa kalkınca başım döner gibi oldu. Efsun hemen beni tuttu . "Canım iyi misin?" Efsun'a başı mi sallayıp mutfağa geçtik . Kahveyi elime aldığımda sanki midem yerinden çıkacak gibi oldu . Ağzıma acı safra tadı geliyordu . Efsun bu durumdan şüphelenerek beni zorla gebelik testi almak için eczaneye gitmeye zorladı . Serkan'a hemen döneceğiz deyip eczaneye geldik .Efsun benden daha heyecanlıydı . Testi alıp hemen eve döndük . Efsun lavobanın önünde dört dönüyordu .
İşimi hallettikten sonra kapıyı açtım . Beklemeye başladık . Hâlâ tek çizgiydi . Tam ümidi kesip atacakken diğer çizgi belirince göz yaşlarımı tutamadım . Anne olacaktım sevdiğim adamdan çocuğum olacaktı .
Efsun sevinçten deliye dönmüştü .
Uzun bir duygusal havadan sonra kapı çaldı . Gelen Ernesto'ydu büyük ihtimalle.
Heyecandan nasıl söyleyeceğime karar veremedik .
Kapıyı açtıktan sonra hep beraber yemeğe geçtik . Efsun arada bana bakıyordu imalı imalı.Nasıl söyleyecektim şimdi. Özel bir şekilde söylemeliydim bunu . Yemekten sonra kahve için mutfağa geçtigimizde Efsun"hadi Eftelya ne zaman söyleyeceksin adama "diyerek sitem etti .Ben de ona özel bir şekilde söylemek istediğimde o da harika bir fikir verdi bana .Bebek şeklinde kurabiye yapacaktık . Hemen kolları sıvadık. Bizimkilere kahveleri verdikten sonra kurabiye hamuru hazırlayan Efsun'a baktım. Hamaratlıkla her şeyi halletmişti .
Bir tane bebek kurabiyesi diğerleri normal kurabiyeydi.
İçeri geçip kurabiyeleri servis ettik. Ernesto'nun tabağının ortasına bebek kurabiyeyi koymuştuk .
Herkes yemeye devam ederken Ernesto "hayatımm bu da ne demek oluyor? "
Ellerinden tutarak "hamileyim "der demez Ernesto kollarını açıp sarılıp alnıma öpücük kondurdu. Mutluluğu gözlerinden okunuyordu . Serkan ve Efsun da ikimizi tebrik ettikten sonra odamıza dağıldık.
Odamıza gelince direk kendimi yatağa attım . Sonra aklıma geldi artık ağır ve ani hareketler yoktu. Ernesto da yanıma uzanarak elini karnıma koydu .
"Şimdi burada bizim bebeğimiz mi var?hala inanamıyorum sevgilim . Baba olacağım . Ona en güzel hayatı sunacağım . "
Bunları söyledikten sonra karnıma öpücükler kondurdu .
Duygusallaşmıştım. Gözlerimden yaşlar süzülüyordu. Ernesto'ya dönerek "Onu asla sevgimde mahrum bırakmayacağım. Yaşayamadığım her şeyi ona sunacağım . " der demez Ernesto kolunu başımın altından geçirerek saçlarımdan öptü . Göz başladı mı parmaklarıyla sanki bir bebeğe dokunur gibi nazik nazik sildi .
"Artık ben ve bebeğimiz var . Her zaman seninleyiz sevgilim . Bir ailen var . Annem babam kardeşlerim Efsun . Küçüğümüz hep seninle olacak . Üzülmeni istemiyorum sen üzülünce kalbim acıyor . Artık kimsesiz değilsin "
Bu adam hayattaki en büyük şansım . Bu bebek en şanslı bebek . Ben en şanslı kadınım...Her günüm şükürle geçiyordu . Aşermeler yavaş yavaş kendini belli ediyordu .
Bugün bebeğimizin kontrol günüydü . Cinsiyetini öğrenecektik . Aynı zamanda Ernesto'nun kupa final maçı vardı .
O yine de yanımda olacaktı . İzni yönetimden zar zor koparabildi .
Elimden tutarak arabaya bindirdi beni . En fazla yarim saat durabilirdi . Hastanenin önüne inmiştik. Şehrin en güzel donanımlı hastanesiydi burası . Ne kadar Türkiyede'ki hastaneler kadar donanımlı olmasa da . Bir futbolcunun çocuğu dünyaya gelecekti . Magazin haberlerinden zar zor kaçabiliyorduk. Doktorun odasına geldiğimizde beni hoş bir şekilde karşılamıştı. Sedyeye uzanmıştım. Soğuk jelle birlikte irkilmiştim. Doktor hanım iyice incelemişti. Ve bize dönerek tebrik ederim bir oğlunuz olacak . Gözlerimden yaşlar süzülüyordu. Ernesto sevinçten deliye dönmüştü . Kalbim küt küt atıyordu . Oğlumuz olacaktı .Oğlum ...
Ernestoyla beraber hastaneden ayrılmıştık. Adam resmen sevinç krizine girmişti . Beni öpüp eve bıraktıktan sonra maça gitmişti.
Eve varınca Sophie elimden tutarak yardımcı oldu . Jessy hanım bile meraktan çatlıyordu . Herkese bir oğlumuz olacak demiştim. Herkes çılgınlar gibi seviniyordu . Rose bile .
Odaya çıkıp hemen Efsun'u aramıştım .
Kadın benden daha çok sevinmişti. Oğlumun bir teyzesi vardı. Anne yarısı.
Maç için hazırlanmaya geçmiştim. Üzerime bilerek bol yaptırdığımız Valentini formasını geçirmiştim .
Ailecek arabaya binmiştik . Stada vardığımızda her yer coşkulu tezahuratlarla doluydu . Taraftarlar, pankartlar ...
Maç başlamıştı . Ernesto daima ilk 11deydi.
O hangi bölüme oturacağımızı biliyordu . Oradan bile beni takip edip bana gülümsemişti . Canım eşim iyi kim...
Ilk 45 dakika golsüz geçmişti. İki takımda süper oynuyordu .Ne de olsa kupa vardı işin ucunda.
Uefa Avrupa ligi kupası.
Maçın ikinci yarısı başlamıştı .
Sonunda 65.dakikada gol gelmişti . Ernesto'nun takım arkadaşlarından biri atmıştı. Herkes coşmuştu . Bende dahil .
Son 15. dakikaya girmiştik .
Ernesto topu diğer kaleye doğru götürüyordu. Heyecandan ayağa kalkmıştım resmen . Vurdu ama boşa gitmişti. Sonra tekrar bir atak başlamıştı . Bu sefer olacaktı inanıyordum.
Vurdu ve golll heyecandan oturamıyordum.
Ernesto topu alara tişörtün altına sokmuştu. Biliyordum bu hareketi . Bebeğinin olacağını tüm dünyaya duyuracaktı . Sevinçten oturamayacaktım ama mecburen oturdum. Ernesto bu seferde baş parmağını ağzına almıştı. Bu da diğer hareket .
Sophie gülerek bana gösteriyordu . Öpücük atmıştım ona.
Kupa bizimdi .
Maç bitmişti. Kupa kaldırma töreni için ailesi olarak sahaya iniyorduk .
Tam inecekken Ernesto önünden gelerek beni kucağına almıştı . Sevgilim benim tebrik ederim demistim .
Beraber ailecek fotoğraf çektirmiştik.
Ernesto ve ben ayrı çektirmiştik. Ernesto eğilerek karnımı öpmüştü . Onu bile çekmişlerdi .
Staddan ayrıldığımızda saat 02.30du.
Ernesto takımla gitmişti .
Eve döndüğümüzde yavaş yavaş odamıza gitmiştim. Üzerimdekilerden kurtulup geceliğimi giymiştim. Yarım saat sonra Ernesto da gelmişti . Beni kollarına almıştı . Beraber kendimizi uykunun kollarına teslim etmiştik .5 ay sonra ...
Mide bulantılarım hafiflemişti . Göbeğim ve ben kocaman olmuştuk . Her an bebeğimizi kucağımıza alabilirdik. Efsun ve Serkan da evlenmişti . Türkiye'den benim için yanımıza gelmişti. O da 2 aylık hamileydi . Bizim bir oğlumuz olacaktı .
Nerden nereye. Miragil beni hiç sormamıştı . Bunu pek umursamazdım ama hamilelik hormonları tavan yapmıştı. Ernesto'ya da çok çektirmiştim. Canım olmadık şeyler çekmişti . Ama o tabi her şeye sahip biri olarak hemen hallediyordu.
Oğlumuzun odasına doğru çıkarken bir kasılma hissettim sanki ılık ılık bir şey akıyordu bacaklarımdan . Bir kez daha ağrı saplanınca çığlık attım. Efsun ve Ernesto'nun başıma gelip hemen ambulansı aramışlardı.
Çığlıklarımın sonunda ameliyathanede tiz bir ses yankılandı . Oğlumun sesi . Hemşireler bana oğlumu gösterince ağlamaya başladım . Onlar bebeğimi temizleyip bana getireceklerini söyleyince başımı salladım . Ernesto başına bir öpücük kondurup "Brando'muz ne kadar da güzel sevgilim " demişti . Oğlumuzun ismini Brando koymuştuk . Hemşireler oğlumu getirip nasıl emzireceğimi anlatırken odanın kapısı tıklatıldı. Kapının aralığındakileri görünce dilim tutulmuştu. Mira ,Yeşim Hanım ve babam ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Dil Tanımaz
Romance"Sanki onu ilk gördüğümde dilim tutulmuştu.Bir daha konuşamayacağım diye çok korkmuştum."❤ Eftelya Aydemir "Güneş misin sen fazla yaklaşınca yanıyorsun ;çok uzaklaşınca donuyorsun! " ❤ Ernesto Valentini