7♡💫

758 31 9
                                    

Sonunda Ezgi kapıda görünmüştü. Ama en çok merak ettiğimde maç sonucu değil süprizdi. Ezgi gelir gelmez doktor da geldi .Sonuçlar belli olmuştu. Ezgi ile sarıldıktan sonra hemen doktorun yanına koştuk. Doktor :"
-Eftelya Hanım sizin burnunuzda kemik eğriliği var bu yüzden nefes almada zorluk yaşayabilirsiniz. "
-"bu durumda ne olacak yani doktor bey?"
-"sizi ameliyat etmemiz lazım "
Ben şaşkınlığımdan dolayı bir şey söyleyememiştim . Doktor sözlerine devam etmişti :
-"eğer siz isterseniz yarın ameliyat yapabiliriz bir az düşünün karar verin bize kararınızı bildirin "
Ben bunları duyunca zaten şok olmuştum. Zaten ailemin bu konu hakkında hiç bir bilgisi yoktu . Doktor yanımızdan uzaklaşır uzaklaşmaz Ezgiyle konuşmaya başladık . Ne yazacaktım şimdi. Hemen babamı arayıp durumu izah etmiştim. Babamlar çok telaşlanmıştı . Zaten onun buraya gelmesi imkansızdı. Babam birde Ezgiyle konuştu. Babama bir az bilgi alalım sonra seni ararım der demez doktorun yanına gittik . Ameliyat hakkında bilgi almıştık . Ameliyat küçük bir operasyonmuş. Fazla telaşlanmamıza gerek yoktu. Ama insan telaşlanıyordu. Bunları düşünürken aklıma Ernesto geldi . Maç sonucunu soramamıştım . Artık yarın ameliyat olacaktım . Ezgiyle konuşmaya başladık . Kalacak yer bulmamız lazımdı. Ezgi kalacak yer için arkadaşını aradı. Allah'tan arkadaşı vardı burada . Halimiz ne olurdu bilmem. Arkadaşının adı Efsun .Bize adresi verdi. Hemen bir taksiye atladık. Adresi verdik .
Ve uzun bir yolculuktan sonra gelmiştik o adrese. Arkadaşı zaten bizi bekliyordu . Eve girdik . Efsun 3. katta kalıyordu. Eve girip hemen lavoboyu sordum. Eli yüzümü yıkadım. Biraz sohbet ettik . Ve uyku zamanı.
Sabahın ilk ışıklarıyla birlikte kalkmıştım. Efsun ve Ezgi zaten kalkmışlardı. Kahvaltı hazırlamışlardı. Elimi yüzümü yıkayıp hepsine Günaydın diyerek masaya oturdum . Sonra aklıma Ernesto geldi . Ezgi'ye ne olduğunu bile soramadım. Bu konuyu açınca Ezgi gülmeye başladı. Efsun şaşkın şaşkın bize bakıyordu. Tabi kız haklıydı. Ezgi abartarak benim duygularımdan bahsetti . İkiside bana bakınca hemen kızarmıştım. Bana
"bu çocuk futbolcu belki sevgilisi vardır zaten yabancı müslüman bile değil "
der demez içimde bir şeyler cız etti . Gözlerim dolmuştu. Ama benim ismimi bile unutmamıştı. Bunları düşünürken Ezgi ve Efsun'un Eftelya diye seslenişleriyle kendime geldim .
-Ezgi:
"seni kırdıysak özür dileriz ."
Efsun da aynı şekilde söyledi .Ben ise sadece sorun değil diyerek kalktım. Çünkü artık ameliyat vakti geldi .Onlarda kalktı ve hazırlandılar . Tam çıkacakken Ezgi bana dönerek :
-"ben sana süpriz bir şey verecektim demiştim ama telaştan vermeyi unuttum."
Ben çok heyecanlandım . Ezgi elinde bir formayla bana yaklaşıyordu. Ernesto ' nun forması... Gözlerim doldu . Gerçekten göndermiş. Ezgi :
-"Bu formayı Ernesto verdi .Seni sordu. Bende durumu açıkladım. Geçmiş olsun dileklerini iletmemi istedi. "
Ben sevinçten ölecektim . Efsun bana dönerek
-"tatlım sana masada söylediklerimizi ciddiye alma .Çünkü biz bunu bilerek yaptık. Bence şansın var. Neden olmasın. Çünkü seni düşünmese bu formayı göndermezdi. "
Bunları söylemeleri beni o kadar rahatlatmıştı ki anlatamam . Formaya dokununca bir hoş olmuştum . Ernesto ' nun parfümünün kokusu . Bu parfüm okyanus kokusu olarak adlandırılıyor . Onun gözleride zaten okyanus gibi .😍
Bu olanlar beni biraz olsun rahatlattı. Ve kendime gelmiştim . Moralim bozulmuştu. Ama artık hastaneye gitme vakti geldi . Efsun'un arabasına binerek hastanenin yolunu tutmuştuk.
Hastaneye varır varmaz hemşireler bizi karşılamışlardı. Hemen beni alarak burun ameliyatı için birkaç tetkik yaptılar. Ve doğruca ameliyathaneye. Ameliyat 1.30 saat sürmüş. Bunu Ezgi den öğrenmiştim. Başım inanılmaz derecede ağrıyor. Burnumu hissetmiyorum. Ameliyattan çıkar çıkmaz beni odaya almışlardı. Biraz yorgun gibi hissediyordum. Başucumda zaten Ezgi ve Efsun vardı. Doktor yanımıza gelip beni biraz burnum konusunda bilgilendirerek yanımızdan ayrılmıştı. Zaten burda kalmamıza gerek yoktu . Hemşire zaten yanımıza gelerek bilgilendirmişti
. Eftelya ve Efsun kollarıma girerek beni arabaya bindirdiler . Biraz dinlenmem lazımmış.
Efsun:
"ailen sürekli aradı. Onlara bir haber verelim . "
Ezgi hemen babamı arayarak durumu bildirdi . Onlar çok telaşlanmışlardı zaten .
Sonunda Efsun 'un evine gelmiştik . Efsun hemen bana bir yer hazırlamıştı. Uzanarak uyumaya çalışmıştı. Aklıma birden Ernesto geldi . O ne yapıyordu acaba. Bunu düşünürken Efsun bir çorba hazırlamıştı. Çorbadan bir kaç kaşık almıştım. Ama midem kötüydü. Kendimi hiç iyi hissetmiyordum. Yakın zamanda Ezgiyle birlikte Ankara 'ya dönecektik. Ama artık Ernesto olmayacaktı . Bu beni çok üzüyordu. Ama zaten bir şeyler olsa bile o benim dinime uygun değildi. Ne yapacağımı şaşırmıştım resmen. Aşık olmuştum bir kere . Ben kendimi hiç böyle hissetmemiştim.
Onun için ne yapabilirdim ki. Beni sevdiğinden bile emin değildim . Artık duygularına son vermem gerekiyordu . Bunun kendine söylemek çok zordu . Kalbime söz geçierebileceğimi zannetmiyordum ki .Elimden geleni yapmam gerekiyordu. Ne kadar karışık duygular bunlar, kendimi tanıyamıyordum . İlk defa aşık olmuştum . Çok masum benim ki. Biraz da imkansızdı. Bunları düşünerek derin bir uykuya daldım...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Aşk Dil Tanımaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin