11♡💫 EFTELYA AYDEMİR

566 25 0
                                    

《Eftelya》

Aşk kapıyı çaldı. Belki serüven yeni başlıyor . Kim derdi ki bir yabancı futbolcuya sevdalanacağımı. En zoruda bunu aileme nasıl açıklayacağım. Bir az beklemeliyim bence . Çünkü hiç bir şey net değil. Onun aşkından emin olup onu ziyaret etmem gerekir. Onu Daha yakından tanımam lazım. Bu işler kolay değil. Ben bu duyguyu hiç yaşamamıştım. En çok da ailemin bu durumu öğrenince,tepkilerini merak ediyorum. Artık kendi kararlarımı verebilecek yaştayım. Ama ailem benim için her şeyden önce gelir . Yurtdışında çalışmayı çok isterim . Eğer çalışma ortamı sağlarsam Ernesto'ya ulaşmak çok daha kolay olurdu. Ne demişler gözden ırak olan gönüldende ırak olur . Canım sıkıldı. İşler çığrından çıkmaya başladı. Bir az dizi izlersem belki kafam dağılır. Sehpanın üzerindeki kumandaya uzanarak televizyonu açtım. Her zamanki gibi açtığım kanalda bir Hint dizisi var . Anlaşılan en son annem televizyon izlemiş. Aslında bu diziyi bende çok seviyorum. Güzel bir konusu var .Süper Star RK ve Madhubala'nın hikayesi . Hint dizilerini izleyerek Hint kültürü hakkında bilgi sahibi oluyordu insan . Özellikle şu jelabi tatlısını merak ediyordum. Umarım ileride Hindistan'ı da gezebilirim. Çok güzel kültürleri var . Bakışma sahneleriyle çok ünlüler. Ama gerçekten çok güzel dizileri var . Teri pyarr
teree pyaarar. Diziler sayesinde öğrendiğim bir kaç kelimeden biri 😂.
Aşkları inanılmaz. Bu Hint dizisini de biraz izleyerek televizyonu kapattım. Mutfağa gidip çay koysam iyi olur . Mira'nın odasına doğru yöneldim. Onada sorsam iyi olur . Belki o da içecektir. Onun zaten boş vakti yok .Sürekli ders . Ne de olsa bu yıl üniversite sınavına girecek. Bu onun için çok önemli bir sınav. Hayali doktor olmak . Bu yüzden iki kat daha fazla çalışmak zorunda . Bende ona her şeyimle destek oluyorum. Benim gibi iş arayacağına daha iyi bir gelecek sahibi olabilir . Mira tahmin ettiğim gibi ders çalışıyor . Çay içip içmeyeceğini sorunca olabilir dedi. Ben de hemen çay koymak için mutfağa gittim . Saat 17.00 oldu . Annemi bulup akşam için ne hazırlayacağımızı sormam gerekiyor. Annem sanırım komşuya gitti. Şimdi gelir zaten. Pek fazla oturmaz . Babam da uyuyor olsa gerek . Aklıma çay koyduğum geldi . Hemen mutfağa koştum . Benim su kaynamış hemen demleyerek kapattım. Kapı zilinin çalmasıyla birlikte kapıya doğru yöneldim . Gelen annem olmalıydı. Kapıyı açtım. Annemin ellerinde bir çok poşet sanırım alışverişe gitmiş. Hemen ellerindekini alarak mutfağa koydum . Anneme ne yapacağımızı sordum ve direk mutfağa geçtim .
Akşam olmak üzere. Hemen gerekli malzemeleri tezgahın üzerine koydum ve başladım yemek yapmaya. Yemek yapmayı çok severim. Özellikle tatlı yapmayı. Babam sarmalarımı çok beğenir. İnce İnce sararım. Umarım bir gün Ernesto'ya da sararım 😀😅.
Ama şimdi sarma yapamam. Zaman çok az . Bir kaç kolay yemek malzemelerini birleştirerek ocağa koydum. Diğer yandan da masayı hazırlamak için salona geçtim. Masayı kurdum. Mirayıda çağırsam iyi olur . Sabahtan beri ders çalışıyor. Odasına girince uyuyakaldığını gördüm. Onu uyandırmak için dokunur dokunmaz zaten kendiliğinden uyandı. Yanağına bir öpücük kondurarak
"hadi tatlım yemek yiyeceğiz. "
Zaten babam ve annem masaya oturmuştu ve yemekleri annem masaya getirmiş. Yemeğimizi tatlı sohbetler eşliğinde sonlandırdık . Masayı Mira ve ben toplayarak, kirli tabakları bulaşık makinesine yerleştirdik. Yemekten sonra oturma odasına geçerek sohbet etmeye başladık . Babam bana işimi sordu. Ben de her şeyin iyi olduğunu belirttim . Babam bir fizyoterapi görerek acaba bacaklarını bir az olsun geliştirebilir miydi ? Bunu doktoruyla konuşmam gerekir . Yarın konuşamam .Hastanede doktorları bulamayabilirim .Yarın pazar .
Bunları düşünürken babam bize iyi geceler dileyerek annemin yardımıyla odasına gitti . Mira da beni öpüp iyi geceler deyip odasına gitti . Bende odama doğru ilerlerken aklıma instagrama hiç girmediğim geldi . Odama geçince elime telefonu alarak instagrama giriş yaptım. Herkes bir post paylaşmış. Acaba bende paylassam diye düşündüm . Bende Mira ile ikimizin güzel bir resmimizi paylaşarak "kardeş en güzel mirastır "yazdım. Ve paylaştım. Ernesto beğenecekmiydi. İki de bir elime telefonu alıp kontrol ediyorum. Bu hiç normal bir durum değil 😅. Kendimi tanıyamıyorum artık. Ernestoda aşkı buldum ben . Özellikle bakışlarında. "Okyanus gözlerinde kaybolmuşum"... Aradan yarım saat geçmişti ki Ernesto'nun beğeni bildirimi geldi . Çok mutlu oldum . Altına 👌😊 bu ifadeyi koymuş. Bende cevap olarak 😇😊 ifadesini koydum ve yorumunu beğendim. Bu durumda bile heyecanlanıyordum. Yarın bir gün karşısında konuşsam dilim tutulur galiba . Bunları düşünürken aklıma doğum günüm geldi . 3 gün kalmıştı. Çok heyecanlandım . 24 yaşına girecektim. Zaman hızlı geçiyor daha dün gibi lise anılarım aklıma geliyor . Lise zamanları bir başka oluyor. Doğum günümde geleneklerimden biri de annemin mezarını ziyaret etmek . Onu çok özlüyordum . Anne gibi yar olmazmış . Ama şimdiki annem de çok iyi ama kendi canından biri öz anne çok farklı. Bazen etraftakilere özenmeden edemiyorum . Annelerine sıkıca sarılan çocuklar, parklarda kosturanlar bunların hiç birini yaşamamıştım . Ama artık yapacak bir şey yok .Sadece dua . Ama özlemi de bastırılmıyor 😔...

Aşk Dil Tanımaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin