》Dört Ay Sonra《
Gülnar Sultan olan son olaylardan sonra çok dikkat ediyordu. Gebeliğinin dokuzuncu ayında oluğu için çok da hareket edemiyordu. Şehzade Selim ve Gülnar Sultan birlikte güzelce sohbet ederken içeri bir Ağa gelmişti. Ağa , Şehzade Selim için bir mektubun geldiğin söylemişti. Şehzade Selim mektubu alıp okumaya başlamıştı. Gülnar Sultan meraklı bir şekilde Şehzade Selimi izliyordu.
"Şehzadem.Bir sıkıntı yoktur inşallah."
"Gülnar'ım.Padişahımız bu savaşı kazanmış. Zafer bizimdir."
"Allah'a çok şükür.Bu habere çok sevindim."
Şehzade Selim , Gülnar Sultanla birlikte Handan Sultanın yanına gitmişti.
"Validem Padişahımız bu savaşta galip gelmiştir.
"Allah'a çok şükür.Derhal hazırlıklara başlamamız lazım."
Gülnar Sultan bir anlık karnına saplanan ağrı yüzünden acı içinde kıvranarak koltuğa oturmak zorunda kalmıştı. Şehzade Selim derhal Gülnar Sultanın yanında oturup ellerini tutmuştu.
"Gülnar'ım iyi misin ?"
"Hayır Şehzadem.Bebek geliyor."
Handan Sultan derhal odadan çıkıp Ağalara Ebe Kadını çağırmalarını emir etmişti.
"Dayan Gülnar kızım."
Birkaç dakikanın ardından Ebe Kadın ve yardımcıları odaya gelmişti. Handan Sultan ve Şehzade Selim odadan ayrılmıştı. Gülnar Sultanın sancıları çok fazla artmıştı.
"Dayanın Sultanım."
"Aaah."
Bu doğum bir az daha zor geçmişti. Bu sırada Şehzade Selim , Handan ve Esma Sultan odanın önünde bekliyordu. Doğumun geç bitmesi yüzünden Şehzade Selimi tedirgin olmuştu.
"Validem çok korkuyorum."
"Arslanım sakin ol.Allah'ın izniyle Gülnar kızım ve torunum sağ salim kurtulacak."
"Validem haklı abi.İnşallah iyi olacak."
"İnşallah Esma."
Bu sırada Gülnar Sultan kan ter içinde bir az kendine gelmek için kafasını yastığa yaslamıştı. Bir anda içini bir huzursuzluk kaplamıştı. Gülnar Sultan derhal doğrulmaya çalışmıştı. Gözleriyle evladının aramaya başlamıştı. Bebeği Ebe Kadının kucağındaydı lakin sesi çıkmıyordu.
"Bebeğimin neden sesi çıkmıyor? Bebeğimi kurtarın lütfen."
Gülnar Sultanın içine bir anda kor ateş düşmüştü. Evladının yaşamadığı düşüncesi onu öyle bir sarsmıştı ki onu. Herkes içeri girdiğinde Gülnar Sultanın bağırıp çağırdığın görmüştüler. Şehzade Selim derhal Gülnar Sultanı kucaklayıp onu sakinleştirmeye çalışmıştı.
"Şehzadem bebeğimiz."
Bu sözler üzerine bir anda Şehzade Selimin gözleri dolmuştu. Handan ve Esma Sultan kederli bir şekilde Gülnar Sultanın yanına yaklaşıp destek olmaya çalışmıştılar.
"Gülnar kızım metanetini korumaya çalış."
"Bebeğimi istiyorum.Onu bana verin. Şehzadem bir şey yapın.O zehir yüzünden bebeğimiz gitti."
Şehzade Selim göz yaşları içerisinde Gülnar Sultana sıkıca sarılıp onun duyguların paylaşmaya çalışıyordu.
Tam herkes ümidini kayıp ettiği anda bebek ağlamaya başlamıştı. Ebe Kadın derhal bebeği muayene etmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEVRİN SULTANI
Historical FictionBen Günile Osmanlı İmparatorluğunun Kırımlı Prensesi. Zekasını,güzeliğini,asaletini annesinden. Cesaretini,savaşcı kişiliğini babasından alan Prenses. Sultan Selimin Baş Hasekisi, evlatlarının talihli annesi Gülnar Sultan. Güzelliği,zekası,asaleti...