》Beş Ay Sonra《
Gülnar Sultan, bugün çok fazla heyecanlıydı, bunun sebebi ailesinin Osmanlı'ya gelicek olmasıydı. Her şeyin kusursuz olmasın istediği için Baş Kalfa Kadına hususi emir vermişti hazırlıklara özen gösterilmesi için.Odasına döndüğünde Zeynep Hatun'un onun istettiği kaftanı hazır ettiğini görmüş,Şehzade Mustafa'yı kucağına alarak konuşmaya başlamıştı.
"Bütün hazırlıklar yolunda mı, Zeynep?"
"Evet. Sen merak etme, bizzat kendim Baş Kalfa Kadın'a sordum."
"Hiçbir şeyin eksik olmasını istemiyorum. Neticede ailemin her an buraya misafir gelmesi mümkün olmuyor."
Kaftanını giymiş ardından saçlarını açık bırakarak güzel bir taç takmıştı, Gülnar Sultan. Biraz vakit geçtikten sonra ağalardan biri Gülnar Sultan'ın ailesinin Saraya teşrif ettiğini söylediğinde heyecandan bir anlık ne yapacağını şaşırmıştı. Zeynep Hatun ve diğer nedimeleriyle birlikte ailesini karşılamak için acele ediyordu, Gülnar
Sultan. Şehzade Mustafa'yı da yanına almayı ihmal etmemişti, bizzat kendisi kucağında taşıyordu. Şehzade Selim de taşlıkta misafirleri karşılamak için Gülnar Sultan'la birlikte bekliyordu. ilk Ejder Giray Han, hemen arkasından Solmaz Hatun, onların arkalarından da Prenses Ayşe gelmekteydi."Hoş geldiniz. Şeref verdiniz."
"Hoş bulduk, oğlum."
"Kızım Gülnar, bu tatlı bebek Şehzade
Mustafa mı ?""Evet, anneciğim. Sizin torununuz Şehzade Mustafa."
"Allah nazarlardan saklasın.Arslan gibi maşallah."
"Sizin için hazırladığımız odalarınza kadar size eşlik edelim."
Misafirler odalarına yerleştirdikten ve bir isteklerinin olup olamadığını kontrol ettikten sonra Şehzade Selim işlerinin başına dönmüştü.
"Maşallah, kızım. Şehzade Selim ve sen tam bir aile olmuşsunuz."
"Evet, annem. Allah'ın izniyle daha çok evladımız olacak."
"inşallah, kızım."
Prenses Ayşe, Şehzade Mustafa'yla oyun oynuyordu.Ejder Giray Han da kahvesiniyudumluyor ve bu mutlu aile tablosunun tadın çıkarıyordu.
"Kızım, Şehzade Mustafa'nın doğum hediyeleri sandıklarda, umarım beğenirsin kızım."
"Beğeneceğimden hiç şüpheniz olmasın."
Biraz daha sohbetin ardından ve hasret giderdikten sonra Gülnar Sultan, Şehzade Mustafa'yı uyutup Şehzade Selim'in yanınagitmişti.İki aşık akşamın ilerleyen geç saatlerine kadar sohbet etmiştiler. Gülnar Sultan, lohusa dönemi biter bitmez Nihal ve Hanife Hatun'u gölgede bırakmıştı.
"Şehzadem, bugün çok mutlu oldum. Ailemi göremeyeli neredeyse bir yıla aşkın oluyor."
"Senin adına ben de mutlu oldum, Gülnar'ım. Torunlarını gördüklerine çok sevindiler.Allah'ın izniyle daha çok evlatlarımız olacak."
"İnşallah, Şehzadem."
Yarın olduğunda hepsi birlikte çok güzel bir kahvaltı yapmıştılar. Şehzade Selim, tebdil şekilde Ejder Giray Han'la birlikte Saraydan ayrılmıştı.Gülnar Sultan, annesi ve kız kardeşi ile sohbet ederken içeri Zeynep Hatun girmişti.
"Sen nasılsın, Zeynep? Dün hiç seninle konuşma fırsatımız olmadı."
"Gülnar'ın yanında olmak benim için her şeyden daha güzel. Bir sıkıntım yok çok şükür."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEVRİN SULTANI
Historical FictionBen Günile Osmanlı İmparatorluğunun Kırımlı Prensesi. Zekasını,güzeliğini,asaletini annesinden. Cesaretini,savaşcı kişiliğini babasından alan Prenses. Sultan Selimin Baş Hasekisi, evlatlarının talihli annesi Gülnar Sultan. Güzelliği,zekası,asaleti...