25.Pusu

1K 64 18
                                    

》Bir Hafta Sonra《

Handan Sultan Manisa Sarayına ulaşmıştı. Herkes onu taşlıkta karşılamak için bekliyordu. Handan Sultan Şehzade Selim ve Gülnar Sultana sarılıp hasret gidermişti.

"Validem nasılsınız ? Umarım yolculuğunuz iyi geçmiştir."

"Allah'a hamdolsun iyiyim oğlum.Yolculukta bir sıkıntı olmadı."

"Sultanım yol yorgunusunuzdur. Dinlenmeniz için odanız hazır."

"Haklısın Gülnar kızım.Akşama torunlarımda getirirsin."

"Tabii ki Sultanım."

Akşam olduğunda Gülnar Sultan Şehzadeleri ile birlikte Handan Sultanın yanına gitmişti. Handan Sultan torunlarıyla vakit geçirdikten sonra Gülnar Sultanla hususi konuşmaya başlamıştı.

"Aferin Gülnar kızım Şehzadelerimize çok iyi bakıyorsun.Şehzadelerinin selameti adına gözünü dört açmalısın Gülnar. En önemlisi de rakibelerini hafife alma sakın."

"Sultanım dediklerinize uyacağıma dair hiç şüpheniz olmasın."

"Elif Hatunun gebe olması seni incittiğini biliyorum.Ben de bir vakitler bu durumu yaşadım.Ancak sakın unutma her daim yanındayız."

"Bütün destekleriniz için sağolun Sultanım. Müsaadenizle ben artık gideyim."

"Müsaade senin kızım."

Gülnar Sultan odasına döndükten sonra Şehzadelerin uyutup nakış işlemeye başlamıştı. Bu sırada Handan Sultan, Baş Kalfa Kadına Elif Hatunu odasına getirmesin emir etmişti. Elif Hatun odaya geldikten sonra Handan Sultan ciddi bir ses tonuyla konuşmaya başlamıştı.

"Torunum nasıl ? Torunuma iyi bakıyorsun öyle değil mi Hatun ?"

"Evet Sultanım. Lakin evladım için korkuyorum."

"Neden korkuyorsun Hatun ?"

"Gebe olmam bazlarını pek huzursuz etti.Ya bebeğime zarar vermek isterlerse? Safiye Hatunun bebeğine neler olduğunu biliyoruz."

"Safiye Hatunun bebeği stresten düştü.Yani kendi ihmalkarlığı yüzünden.Bazıları derken Gülnar'ı kast ettiğini bilmediğimi sanma.Lakin sana son uyarım Hatun.Gülnar Sultana bir tek yapacağın saygısızlıkta kendini Eski Sarayda bulursun.Anladın mı beni ?"

"Evet Sultanım."

"Şimdi çekile bilirsin."

Elif Hatun sinirli bir şekilde odasına dönüp kendini azda olsa sakinleştirmeye çalışmıştı. Akşam herkes uyuduktan sonra Kayra Hatun yapacağı pusuyu düşünmeye başlamıştı. Elif Hatunun bebeği daha fazla büyümeden ondan kurtulması gerektiğini biliyordu. Yarın Elif Hatun hamama gidecekti. Bundan başka iyi bir fırsat düşünemiyordu Kayra Hatun. Yarın olduğunda Kayra Hatun hamam gitmiş yerlere sabunlu su dökmüştü. Ardından odasına geri dönmüştü. Elif Hatun hamama gitmek için odadan çıktıktan sonra Kayra Hatun onu gizlice izlemeye başlamıştı. Elif Hatun hamamda yıkanmaya başladıktan sonra tarağını almak için ayağa kalkmıştı. Birkaç adım attıktan sonra Elif Hatunun ayağı kayıp düştüğünde kafası yere sertçe çarpmıştı. Elif Hatun baygın şekilde yerde uzanırken Kayra Hatun hemencecik yanına gelip sabun olan yerleri temizlemişti. Daha sonra Elif Hatunu izlemeye başlamıştı.

"Ne oldu Elif Hatun ? Hani Şehzade doğuracaktın ?"

Elif Hatunun kanamasının başladığını gördükte zafer kazanmış gibi ordan ayrılıp odasına geri dönmüştü. Bir az geçtikten sonra Nihal Hatun endişelenmeye başlamıştı.

DEVRİN SULTANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin