》 Sekiz Ay Sonra《
Hatice Sultan, Şehzade İbrahim'i geri almak için Valide Handan Sultanın odasına gelmişti. Hatice Sultan, Şehzade İbrahim'i kucağına almış, öpüp kokluyordu. Valide Handan Sultan birkaç dakika sessiz durduktan sonra konuşmaya başlamıştı.
"Hatice başka saçmalık yaptığını duymak istemiyorum."
"Emriniz olur Sultanım."
"Hürrem ve Kayra Hatuna bulaşma sakın. Hürrem Hatunun gebe olduğun duyduğundan beri odandan çıkmaz oldun."
"Zoruma gidiyor Validem."
"Aklını başına devşir. Hünkar oğlum Seferden döndükten sonra gözüne girmeye çalış."
"Lakin İbrahim doğduktan sonra bir kere bile beni halvete çağırmadı Hünkarımız."
"Bu aptallıkla sen çok odanda yalnız ağlarsın."
"Ama Validem."
"Çekile bilirsin."
Hatice Sultan, Şehzade İbrahim'le odasına geri döndükten sonra sedirinde oturup ağlamaya başlamıştı. Valide Handan Sultanın haklı olduğun biliyordu ancak elinden bir şey gelmiyordu. Akşam olduğunda taşlıkta Hatice Sultan, Nurbahar Haseki ve Hürrem Hatun karşılaşmıştı. Hürrem Hatun nispet yaparcasına onları tepeden tırnağa kadar süzmüştü. Hürrem Hatun elini karnına koyarak Cariyelere dönerek konuşmaya başlamıştı.
"Çok yakında Şehzademi kucağıma alacağım. O vakit Haseki Sultan olacağım. Şimdiden benimle iyi geçinmeye çalışın."
Hatice Sultan dayanamayıp konuşmaya başlamıştı.
"Ne biliyorsun Şehzade doğuracağını ? Ya kız doğurursan."
"Erkek olacak. Sonra yine erkek olacak. Yine erkek olacak. Senin gibi unutulan bir Sultan olmayacağım."
Destur sesiyle herkes kafasın eğmişti. Valide Handan Sultan kızgın bir şekilde Hatice Sultan ve Hürrem Hatunu süzüyordu.
"Bu ne kepazelik. Hünkarın Hasekisi ve Gözdesi kavga ediyor diğer Cariyelerin yanında. Siz böyle yapıyorsanız diğerlerinden ne bekleyeyim. Yıkılın karşımdan."
Hürrem Hatun odasına dönerken Baharnaz Sultanla karşılaşmıştı. Baharnaz Sultan sinsi bir gülümseme ile Hürrem Hatunun karnın okşayıp konuşmaya başlamıştı.
"Doğuma ne kadar kaldı Hatun ?"
"Az kaldı Sultanım."
"Kendine dikkat et. Özelikle diğer rakibelerinden koru kendini."
Hürrem Hatun odasına girdikten sonra Baharnaz Sultanın dediklerini düşünmeye başlamıştı.
Bu sırada Gülnar Sultan, Sultan Selime bir mektup yazmakla meşguldü.
"Ey canımın içi Padişahım siz olmadığınızda bu Saray sanki bana kafesten beter gelir.Sizinle birlikte olduğumuzda mutluluğumu anlatmaya mürekkep yetmez.Allah'tan ilk dileğim size yine kavuşup O, muazzam cemalinizi yeniden görmektir.Artık bir daha ayrılmayalım. Gönlümün Padişahı düşmanları üzerinde her daim zaferler kazanasın."
》Bir Kaç Hafta Sonra《
Gülnar Sultan mektubu yazdıktan sonra Zeynep Hatuna vermiş, Hünkara ulaşması için ulaklardan birine verilmesin istemişti. Yarın olduğunda Gülnar Sultan, Şehzade Mustafa'yı mektep için hazırlıyordu. Sultan Selim Sefere gitmeden önce Şehzade Mustafa için en iyi hocaların tahsis edilmesin emir etmişti. Şehzade Mustafa'yı mektebe gönderdikten sonra Gülnar Sultan odasında nakış işlerken Zeynep Hatun telaşla içeri girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEVRİN SULTANI
Historical FictionBen Günile Osmanlı İmparatorluğunun Kırımlı Prensesi. Zekasını,güzeliğini,asaletini annesinden. Cesaretini,savaşcı kişiliğini babasından alan Prenses. Sultan Selimin Baş Hasekisi, evlatlarının talihli annesi Gülnar Sultan. Güzelliği,zekası,asaleti...