》Şifahane《
Gülnar Sultan gözlerini yavaşça açıp, nerede olduğun anlamak için etrafına bakmaya başlamıştı. Hekim Kadın onun uyandığın görüp hemen yanına gelmişti.
"Sultanım kendinizi nasıl his ediyorsunuz ?"
"Şimdi iyi his ediyorum.Lakin bir anda fenalaştım.Bir sorun mu var ben de ?"
"Hayır Sultanım.Müjdemi isterim gebesiniz."
Gülnar Sultan duygulanmıştı bu mutlu haber karşısında. Elini karnına koyup sevinçli bir şekilde tebessüm etmişti. Hekim Kadın odadan çıkmak için kapıya doğru giderken Gülnar Sultan seslenerek onu durdurmuştu.
"Hekim Kadın gebe olduğumu senden başka biri biliyor mu ?"
"Hayır Sultanım."
"O vakit kimseye söylemeyeceksin."
"Ama nasıl olur Sultanım."
"Bir müddet sonra kendim söyleyeceğim. Bayılmamın sebebi olarak da yorgun olduğu için olmuş dersin.Anlaşıldı mı ?"
"Evet Sultanım."
Ardından Hekim Kadın odadan çıkarak, Gülnar Sultanın kendine geldiğin söylemişti. Şehzade Selim odaya girdiği anda Gülnar Sultanın baş ucuna gelip onu kendine çekerek alnından öpmüştü. Handan Sultanda Hekim Kadına dönüp sorusun sormuştu.
"Hekim Kadın gelinimin nesi var ?"
"Korkulacak bir durum yok Sultanım.Gülnar Sultan yorgunluktan bayılmış sadece."
Hekim Kadın gittikten sonra Handan Sultan, Gülnar Sultanın elinden tutup ona nasihatler vermeye başlamıştı.
"Gülnar kızım kendine iyi bakmayı ihmal etme. Şehzadelerimizin Validelerinin güçlü olması gerekir."
"Evet Sultanım."
Handan Sultan, Gülnar Sultanın ona dargın olduğun anında anlamıştı. Bu yüzden çok üstüne gitmemeye çalışmıştı. Handan Sultan gittikten sonra Şehzade Selim ve Gülnar Sultan baş başa kalmıştı. Şehzade Selim, Gülnar Sultanın elin bırakmadan onu izliyordu. Lakin Gülnar Sultan ona bakmıyordu.
"Gülnar'ım.Benim güzeller şahım. Konuşmayacak mısın benimle ?"
Gülnar Sultanın bir anda gözleri dolmuş bir şekilde Şehzade Selimin yüzüne bakmaya başlamıştı. İçinden bir evladımız daha olacak demek istiyordu lakin söyleyemiyordu.
"Şehzadem izninizle dinlenmek istiyorum."
"Tamam Gülnar'ım.Sen nasıl istersen öyle olsun."
Şehzade Selim giderken Gülnar Sultan ona gebe olduğun söylememek için kendini zor tutuyordu. Odasına geri döndüğünde Ayşe ve Zeynep Hatun onu karşılamıştı. Gülnar Sultan yatağına oturmuş düşüncelere dalmıştı.
"Ablacım bir sorun yokmuş.Endişelenme."
"Size bir şey söyleyeceğim lakin kimseye söylemeyeceksiniz."
"Evet ablacım."
"Ben gebeyim."
"Ne? Gerçekten mi ? Bu harika bir haber. Eminim Şehzade Selim bu habere çok sevinmiştir."
"Gebe olduğumu sadece Hekim Kadın biliyor.Ve kimseye söylememesi için tembihledim."
"Böyle güzel bir haberi neden saklıyorsun Gülnar ?"
"Henüz söylemek için kendimi hazır his etmiyorum."
"Söylememenin sebebi Handan Sultan ve Şehzade Selime kızmış olman mı ablacım ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEVRİN SULTANI
Historical FictionBen Günile Osmanlı İmparatorluğunun Kırımlı Prensesi. Zekasını,güzeliğini,asaletini annesinden. Cesaretini,savaşcı kişiliğini babasından alan Prenses. Sultan Selimin Baş Hasekisi, evlatlarının talihli annesi Gülnar Sultan. Güzelliği,zekası,asaleti...