24.01.2019 Mahalle Arasında
24.01.2021 Mahalle Arasında 2
Aynı gün devam kitabıyla karşınızdayım. Hadi sizler de kitaba başladığınız tarihi yazın.
''Abla uyandın mı?'' Odamın kapısı yavaşça açıldığında gözlerimi açtım. Dünya, parmak uçlarında yürümeye başlayınca hiç sesimi çıkarmadan onu izlemeye devam ettim. Bir süre sonra makyaj masamın yanına gidip parfümümden sıktığını görünce daha fazla kendimi tutamayıp sesli güldüm.
''Abla, uyanık mıydın sen?'' Dünya, sesimi duymuş olacak ki bana doğru döndü.
''Evet hayatım, uyanığım.''
''Parfümünü kullanabilir miyim peki?''
''Bu soruyu kullanmadan önce sorman gerekiyordu sanırım ama neyse bu seferlik bir şey demiyorum. Kullanabilirsin.'' Dünya, yanıma gelip iki yanağımı öpünce güldüm. Yatağımdan istemsiz bir şekilde kalktıktan sonra hemen banyoya koştum. Bütün işlerimi hallettikten sonra odama dönüp giyeceğim kıyafetleri ayarladım. Saatime baktığımda kızlarla buluşmama az bir zamanın kaldığını görünce hızlandım. Telefonum birkaç dakikadır sürekli çaldığı için bir yandan hazırlanırken bir yandan da çalan telefonumu bulmaya çalışıyordum. En sonunda yatağın içinde bulup hemen açtım.
''Neredesin kızım sen? Kaç dakikadır seni bekliyorum.''
''Alarm kurmayı unutmuşum ya yeni kalktım.''
''Çabuk ol, kızlar bizi bekliyorlar.''
''Aman tamam be, patlama.'' Telefonu Hande'nin suratına kapatıp odamda son işlerimi hallettim. Çantamı da koluma taktığım gibi hemen mutfağa geçip bir bardak su içtim.
''Anne ben çıkıyorum. Kızlarla kahvaltıyı beraber yapacağız, haberin olsun.'' Anneme seslendikten sonra cevap vermesini beklemeden hemen ayakkabılarımı giyip aşağıya indim. Hande, bizim arabaya yaslanmış beni beklerken tatlı tatlı gülümseyip yanına ilerledim.
''Hiç öyle tatlı tatlı gülümseme Çiçeem. Bak kaç saat oldu seni bekliyorum burada. Açlıktan midem sırtıma yapıştı yemin ederim.''
''Tamam tamam kızma. Hadi gidelim kızları daha fazla bekletmeden.'' Babamdan gece araba için izin aldığımda seve seve anahtarları vermişti. Kızlarla buluşacağımız kafeye doğru giderken Hande, radyodan bize uygun bir şarkı ararken sonunda bulmuştu. Sesi biraz daha açtıktan sonra kendi kendine dans etmeye başladığında bende ona ayak uydurdum.
''Ali haftaya geliyormuş.'' Ortaya attığım lafla Hande gülmeye başladı.
''Haberim var. Bak gör bu sefer kesin evlenme teklifi edecek. Aha şuraya yazıyorum.''
''Ya sen niye böyle evlilik delisi oldun? Anlatsana biraz.'' Hande, dansına ara verip bana doğru döndü.
''Kızım ben senelerdir ayrıyım yarimden. Özlemimden aklımı yiyordum, aklımı. Hem artık okulda bitti.''
''Yani?''
''İşte bu kadar hasretten sonra bize vuslat şart.''
''Bizde Toprak'la senelerdir ayrıyız ama ben hiç evlenelim diye tutturmuyorum. Ki Toprak'ın bir işi var, Ali'nin aksine.''
''Sus kız, kırma hevesimi. Yarim de bu sene stajı bitirip başlayacak işine.'' Hande'nin omzunu sıvazladıktan sonra önüme döndüm. Kısa bir süre sonra kızlarla buluşacağımız kafeye vardık. Arabayı uygun bir yere park ettikten sonra hızlı adımlarla kafeden içeri girdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHALLE ARASINDA 2
Teen FictionMahalle Arasında kitabının devamıdır. Okumak isterseniz lütfen önceliği ilk kitaba verin.