Sabah gözlerimi yeniden mide bulantısıyla açtığımda kendimi hemen banyoya attım. İçimde ne var ne yoksa çıkarttığımda duvara yaslanıp kendime gelmeyi bekledim.
''Çiçek, iyi misin kızım?'' Annemin kapıdan sesini duyduğumda ayağa kalkıp kapıyı açtım.
''Miden mi?'' Sorusuna kafa salladım. Güç bela lavaboya varıp elimi yüzümü yıkadığımda ancak kendime gelebilmiştim. Annem koluma girince beraber salona geçtik.
''İyi misin güzelim?'' Selin abla kalkıp yanıma gelince yeniden kafamı salladım.
''Toprak nerede?''
''O sabah işe gitti güzelim.''
''Kahvaltı yaptı değil mi anne?''
''Yaptı kızım yaptı merak etme. Hatta bak sana bir çanta hazırlayıp getirdi. Çantan, cüzdanın, kıyafetlerin, ilaçların hepsi burada.'' Annemin uzattığı çantayı açıp içine baktığında Toprak'ın bir sürü şeyi koyduğunu gördüm.
''Ne hazırlayayım güzelim sana? Var mı canının istediği bir şey?''
''Yok Selin abla inan şu an yemelik bir şey görmeye bile tahammülüm yok.''
''Olmaz öyle şey aç aç durma. Ben kalkıp hafif bir şeyler hazırlayayım.''
''Dur kızım bende sana yardım edeyim.'' Annemde Selin abla ile ayaklanınca Egemen'i yanıma aldım. Açık olan yatağa beraber uzanıp televizyondan bir çizgi film açtım. Hala, yeğen beraber çizgi film izlerken arada bir sürü resim çekiyordum. Çektiklerimi Toprak'a attığımda internetinin kapalı olduğunu anladım. Egemen birden bana dönüp elini karnıma atınca gülümsedim.
''Halacığım orada kim var biliyor musun? Senin kuzenin.'' Egemen söylediklerimi anlıyormuş gibi kahkaha atınca bende güldüm. Bir süre daha yatakta çizgi film keyfi yaparken annemler salona geri gelmişti. Hazırlıkları şeyleri tepsiyle birlikte önüme koyunca yattığım yerden kalkıp oturdum. Bir iki lokma bir şey atıştırdıktan sonra Selin ablanın uzattığı ilaçları içtim.
''Selin abla ben bi' duş alsam olur mu?''
''Olur tabii güzelim geç duşunu al sen. Bende sana temiz havlu çıkartayım.'' Selin abla salondan çıkınca bende Toprak'ın getirdiği çantadan temiz kıyafet ve çamaşırlarımı aldım. Banyoya geçtiğimde Selin ablanın havluları koyduğunu gördüm. Yarım saat kadar yıkanıp temizlendikten sonra üstümü başımı kurulayıp temiz kıyafetlerimi giydim.
''Selin abla?''
''Efendim canım?''
''Bana bi' poşet verir misin? Şu kirli kıyafetlerimi koyayım.''
''Sen onları çamaşır makinesine at hayatım.''
''Yok ya sen poşet ver ben evde hallederim bunları.''
''Ay hadi Çiçek yorma beni.'' En sonunda pes edip kıyafetlerimi makineye attım. Selin abla gelip makineye deterjanını koyup çalıştırdıktan sonra banyodan çıktık. Salona geçtiğimizde annemin yatağı topladığın gördüm.
''N'apacaksın bugün annem?''
''Bizim çocuklarla görüşeceğiz annem.''
''Tamam canım, akşama ne hazırlayalım sana?''
''Valla annem bana hiç fark etmez.''
''İlerleyen saatlerde canın bir şey isterse haber ver ama tamam mı?'' Anneme kafa salladıktan sonra Toprak'ı aradım. Telefonu uzun uzun çalmasına rağmen açılmamıştı. Hasta baktığını düşünüp bu sefer Hande'yi aradım. Bizimkilerle buluşma planı ayarladıktan sonra annemlere haber verip yeniden banyoya geçtim. Saçımı başımı düzelttikten sonra yüzüme hafif bir makyaj yaptım. Tamamen hazır olduğuma emin olduğumda salona geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHALLE ARASINDA 2
Teen FictionMahalle Arasında kitabının devamıdır. Okumak isterseniz lütfen önceliği ilk kitaba verin.