'12 Saat.'

1.3K 133 71
                                    

Sabah gözlerimi açar açmaz yaptığım ilk şey Selin ablayı aramak olmuştu. Hastaneye yattığımdan beri Egemen'i hiç görememiştim. Egemen'i o kadar özlemiştim ki artık burnumda tütüyordu. Selin abla halimi anlayınca Egemen'i alıp yanıma gelmeyi teklif etmişti. Seve seve kabul ettiğim bu tekliften birkaç saat sonra Selin abla, Balım ve Egemen yanıma gelmişti. Şimdi ailemizin iki gelini karşımda oturuyordu ve Egemen geldiğinden beri yanımda uzanıyordu.

''Doktorlar taburcu için kesin bir şey söylemiyorlar değil mi?'' Balım'ın konuşmasıyla ona döndüm.

''Maalesef. Sanırım doğurana kadar buradayım. Ki oda yakın duruyor.''

''Ne kadar kaldığın hiç önemli değil, yeter ki iyi olun.''

''Öyle ama ne bileyim her şey benim yüzümden aksadı gibi hissediyorum Selin abla.''

''Mesela?''

''Mesela abimlerin doğum günü, Balım ve Temmuz abimin düğünü, bayram seyran ne varsa hepsi geçti gitti.'' Selin abla söylediklerime komik bir biçimde göz devirince güldüm.

''Hiçbir şey senin ve bebeğin sağlığından önemli değil. Eğer sen olmayacaksan ne doğum günleri önemli ne düğün.''

''Selin haklı Çiçek. Sen bunları hiç dert etme. İyi ol bize yeter.'' Balım'ın söylediklerine gülümsedim. Haziran abim ve Temmuz abim hayattaki şanslarını bu iki kadında kullanmıştı.

"Çiçek kaçıncı haftandasın şimdi?"

"35.haftamız bitiyor bugün."

"Toprak nerede?"

"Çalışıyor o bugün. Sabahtan beri yanıma gelemedi yoğun sanırım." Balım kafasını sallayınca Egemen'in başını öptüm.

"Sizin hazırlıklar nasıl gidiyor Balım?"

"Valla canım bizim hazırlıklar bitti sayılır. Ev tamamen hazır, diğer hazırlıklar da bitti. Tek eksiğimiz sensin. Sen doğumunu yapar, toparlanır ve kendine gelirsen nikah işlemlerini başlatacağız."

"Keşke beni beklemeseniz."

"Bunu duymadım sayıyorum. Temmuz'da duymasın çık üzülür." Balım'a gülümsedim. Karnıma giren sancı ile yerimden kıpırdayınca bizimkiler telaşla yerlerinden kalktılar.

"Ufak bir kasılma telaş yapmayın."

"Ne zamandır var kasılmaların?"

"Sabahtan beri ama Suzan'a söyledim normal dedi. Sanırım doğumun habercisi bu." Selin abla iyi olduğuma emin olmak için bana bakarken gülümsedim. Tam o sırada kapı çalındı. İçeri girenin Temmuz abim olduğunu gördüğümde doğrulmaya çalıştım.

''Kalkma güzelim kalkma.'' Abim elindeki çiçekleri bana verdikten sonra alnımdan öptü. Balım'ın yanına oturduktan sonra ikisine baktığım zaman ne kadar güzel göründüklerini fark ettim.

''Gelirken Toprak'ı gördüm. Birazdan uğrayacağını söyledi.'' Abime kafa salladım. Kendi aramızda sohbet etmeye devam ederken abimin sık sık Balım'a baktığını gördüm. Sevmek böyle bir şeydi işte. Yanında olsa dahi bir gözün sürekli üzerindeydi.  Abimle sohbet etmeye devam ederken Egemen bir ara acıkınca yengem onu alıp mamasını yedirmişti. Geri yanıma koyduğunda bizim küçük paşa çok geçmeden uyumuştu. Arada sırada yoklayan kasılmalarım canımı yaksa da çok çaktırmamaya çalıştım.

''Abi, bu aralar hiç Ali ile konuştun mu?''

''Dün gece bize uğradı öyle lafladık sadece. N'oldu ki?''

''Hande'yle ayrılmışlar. Haberiniz yok mu?''

''Yoo, hiç bahsetmedi. Ne zaman ayrılmışlar?'' Diye cevap verdi Temmuz abim.

MAHALLE ARASINDA 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin