nemusíš tu ani bydlet aneb porušil si naši dohodu tak vypadni

877 63 4
                                    

Tak dobře, tohle je dost šílený. Tohle přece nemohl myslet vážně! Nakonec jsem tedy dle naší dalo by se říct dohody odemkl dveře, které jsem následně otevřel. ,,Myslel si to vážně?" zeptal jsem se ho pořád krapet zaraženě a podíval se na něj. Je nezvyk, že nemá bundu, možná bych mu odteď měl říkat jménem, možná.. ,,To už teď není důležitý, nemyslíš?" zeptal se mě a podíval se mi do očí. ,,No já bych řekl, že to důležité je, takže mi to řekni." řekl jsem mu a založil si ruce na hrudi, on se ale netvářil, že by měl v plánu mi to říct. ,,Fajn, když mi to nechceš říct, tak tu ani nemusíš bydlet." ,,Cože?! Jsem tvůj bodyguard, musím být u tebe, abych tě chránil, měli jsme dohodu." argumentoval okamžitě. ,,To sice ano, ale tu si porušil, přece jsme se dohodli na tom, že budeš spát v bratrově pokoji a tuhle část dohody si porušil." řekl jsem mu s vítězným úsměvem na tváři, to co ale řekl on zapříčinilo to, že mi úsměv z tváře zmizel. ,,Nemohl jsem tě potom nechat samotnýho. Nechtěl jsem, aby sis připadal zneužitě." ,,To myslíš vážně?" zeptal jsem se ho krapet zaraženě a až teď si uvědomil, že mohl klidně hned po našich postelových hrátkách odejít. Jsem vlastně docela rád, že zůstal.. ,,Ale jestli chceš znát odpověď.. Ano. Ano myslel jsem to vážně. Nedám ti pokoj, dokud nebudeš souhlasit s tím, že si mě jednou vezmeš." řekl a jeho pohled potemněl. Proč je mi tahle věta povědomá? Jako bych jí už někdy v životě slyšel. Eh.. možná to bylo v nějakém filmu nebo tak. Stejně mám pocit, že mi něco tají. Ale on mi vlastně tají všechno, skoro nic o něm nevím.. To je.. krapet děsivé. Možná bych toho o něm chtěl vědět víc..




****

Takže po X letech je tu další část, od teď se vážně budu snažit, aby kapitoly vycházeli pravidelněji. Konkrétně kapitoly u tohoto příběhu by mohli vycházet ve středu (Budu se snažit, aby nevycházeli v noci jako tahle) 

Důvod proč jsem se tomuto příběhu tak dlouho nevěnovala byl ten, že jsem měla jistý blok a absolutně jsem nevěděla, jak s tímto příběhem pokročit, ale bylo mi hloupý ho smazat nebo trvale přestat vydávat. Možná se někdy rozepíšu a vyjde víc kapitol, ale nic neslibuju. 

Máte nějaké nápady, jak by tento příběh mohl pokračovat?

BodyguardKde žijí příběhy. Začni objevovat