Plány a výhružky

709 58 11
                                    

Byl jsem naštvaný, jak to teď mám chápat?! Myslel jsem, že mu na mě alespoň trochu záleží, ale to jsem se spletl. Šlo mu jen o to jedno.. Ale tohle mu nedaruju. Najel jsem zpět do jeho galerie a odstranil celou složku s názvem Kocourek. Nebude mít ani jednu moji fotku a ať zapomene na to, že bych s ním ještě někdy promluvil! Vykopnu ho odtud a to bude naše poslední konverzace i setkání. Jestli se mě ještě někdy pokusí kontaktovat, nahlásím ho za stalking a kdo ví za co ještě. Z mého přemýšlení, jak ho vykopnout a zajistit, aby sem už nikdy nepřišel mě vyrušil až Kaito, který přišel ze sprchy. ,,Nad čím přemýšlíš kocourku? Vypadáš zamyšleně." řekl mi s drobným úsměvem a chtěl mě obejmout, ale já před ním ustoupil. ,,Nad tím, jak dlouho ti bude trvat odtud vypadnout. Nechci abys tu dál byl." řekl jsem mu naštvaně. ,,Co ti zase přelétlo přes nos?" zeptal se nechápavě a pohladil mě po tváři, téměř okamžitě jsem od něj odstoupil. ,,Děláš si srandu?! Zmiz odtud!" zařval jsem na něj a když se mě chtěl znovu dotknout, praštil jsem ho. ,,Můžeš se laskavě uklidnit?!" zeptal se stejně naštvaným tonem jako já jeho. ,,Uklidnit?! Jak se podle tebe mám uklidnit, když vím co vím?" zeptal jsem se ho naštvaně. ,,Jo? A co víš, že jsi z toho tak naštvaný?" zeptal se a založil si ruce na hrudi. ,,Tak třeba že sis mě fotil, když jsme spolu spali?!" zeptal jsem se ho naštvaně. ,,O čem to mluvíš?" zeptal se nechápavě. ,,Nedělej že nevíš!" křikl jsem po něm a hodil po něm jeho mobil. ,,Ty ses mi hrabal v mobilu?" zeptal se celkem zaraženě. ,,Zmiz odtud! Nechci s tebou mít už nic společného!" zařval jsem na něj naštvaně. ,,Nori uklidni se. Nemůžu odejít, co když ti někdo ublíží?" zeptal se. ,,Jasně, jako ten kluk ze školy, kterého si najal?" zeptal jsem se ho naštvaně a on se zarazil. ,,Zaplatil si i Ritě, aby se se mnou pohádala? Celé to byl jen tvůj plán, že mám pravdu?" zeptal jsem se ho a cítil ve svých očích slzy. Jak dlouho už tomu klukovi platil? Vždyť už mě šikanuje dost dlouho.. Vsadil bych se, že bratr na žádné turné nejel a ve skutečnosti byl s Kaitem domluvený. ,,Nori jen klid, jsi naštvaný a nepřemýšlíš racionálně." řekl a nejistě se zasmál. ,,Jo máš pravdu. Nejdřív mi dej klíče, nechci aby ses sem vloupal." řekl jsem mu naštvaně a natáhl k němu ruku. ,,Cože? Nedám ti svoje klíče." řekl uraženě. ,,Fajn, tak já zavolám policii a nahlásím tě." řekl jsem mu a založil si ruce na hrudi. ,,Jo? A za co?" zeptal se. ,,Třeba za stalking? Vloupání se sem? Opití mě? Jsem nezletilý, ty už jsi plnoletý, když jim řeknu, že si přinesl alkohol a dal mi ho, uvěří mi. Taky ses se mnou vyspal, když jsem byl na mol, mohl bych tě nahlásit i za znásilnění. Taky výhružky.. Je toho celkem dost, takže mi dej klíče, okamžitě zmiz a už se nikdy nevracej do mého života a já na to co se stalo zapomenu." řekl jsem mu chladně.

/*/*/*/*/*/*/*/*/

Tak a je tu nová kapitola, názory?

Jak si myslíte, že to bude pokračovat?

BodyguardKde žijí příběhy. Začni objevovat