Nervóznější víc a víc, aneb čekání na Lizzie

503 38 1
                                    

Další den ráno jsem se po spáchání hygieny vydal po schodech dolů a následně i do kuchyně, kde babi dodělávala snídani. ,,Ahoj babi." řekl jsem jí s drobným úsměvem. ,,Ahoj, jak ses vyspal?" zeptala se a nandala na talíře. ,,Vlastně dobře." zalhal jsem. Dneska se mi nespalo vůbec dobře, pořád jsem  myslel na Kaita.. A nebyly to zrovna příjemné myšlenky, spíš naopak. Zdálo se mi o tom, jak mě využil, stalkoval a jak mi ublížil.. Z mého vzpomínání nad sny mě vyrušil až hlas babi. ,,Skočíš pro dědu? Měl by být na zahradě." řekla a já jen přikývl předtím, než jsem se vydal na zahradu. Tak nějak jsem tušil, kde děda bude, takže jsem si to ihned namířil k jabloním. Ihned co jsem vyšel zadními dveřmi jsem vešel na menší terasu, kde byly jen dvě židle a menší stolek. Kolem domu i na zahradě byla hromada květin, v části, kde nebyly žádné stromy měl děda kůlnu, ve které mi jako malému schovával nápovědy, kde hledat poklad. Bylo zde ještě dost prázdného místa, které mí prarodiče využily a postavily zde piknikový stůl. Kousek od něj byl dokonce velký gril. Další část zahrady tvořila hromada stromů, včetně toho, na kterém jsem měl svůj domek, ze kterého jsem mohl vidět i na dům a dokonce i do okna svého pokoje. Šel jsem dál do zahrady a dostal jsem se až k menšímu rodinnému sadu s jablky a všelijakým jiným ovocem. Měl jsem pravdu. Děda stál u jedné z jabloní a do košíku sklízel jablka. ,,Ahoj, snídaně je hotová." řekl jsem mu, když jsem došel až k němu. ,,Sakra Nori, víš jak si mě vyděsil?" zeptal se, ale bylo na něm vidět, že ve skutečnosti není naštvaný. Nakonec jsme se oba vydali do domu, kde jsme se najedli. Potom jsme s dědou vyrazily k domu, kde žila Lizzie. Tak jo, hlavně klid.. Určitě je stejně nervózní jako já, vždyť jsme se neviděli hromadu let a možná si na mě ani nepamatuje.. Ale možná jo a naše setkání proběhne skvěle. Děda nakonec zazvonil a já byl každou vteřinou čekání nervóznější a nervóznější. 


/*/*/*/*/*/*/*/*/

Tak a další kapitola je tady, dneska sice skoro o ničem, ale ta příští bude stát za to, dokonce si odpovíme i na pár důležitých otázek

Jak si myslíte, že to bude pokračovat? 

Vaše teorie mě vážně zajímají, každopádně to, jak příběh bude pokračovat se dozvíte příští středu

BodyguardKde žijí příběhy. Začni objevovat