Z mého klidného spánku mě vyrušil mobil, na kterém mi vyzváněl budík. Jeden by řekl, že si na to člověk po nějaké době zvykne, ale opak je pravdou. Už je to nějaká doba, od doby, co tu žiju. Vlastně už jsem si tady celkem zvykl, na to tu bydlet. I na to, že se tu pořádně nedá nakupovat a obecně tu platí jiná pravidla než ta, na které jsem byl zvyklí. Ale neměnil bych, jen.. vážně až moc často přemýšlím nad tím, kam by se můj vztah s Kaitem vyvíjel, kdyby to celé nebral jen jako hru.. Povzdechl jsem si a vylezl z postele, následně jsem se převlékl a potom šel do koupelny, kde jsem spáchal svůj obvyklý ranní rituál. Sprchoval jsem se včera večer, protože nejsem moc velký zastánce ranních sprch, tedy hlavně ve dny, kdy mám školu. Takhle si alespoň můžu přispat. Vrátil jsem se do svého pokoje a všiml si několika dalších zpráv ve skupině.
Kloboučník- Mě se nechce vstávat....😴🥱🥺
Smrtka- A myslíš, že nám ostatním se chce? 🤨
Generál- Všichni dobře víte, že tam stejně půjdete, tak proč se teď vymlouváte?
Princezna- No jo, máš pravdu 🙄
Princezna- Ale stejně se mi tam moc nechce😫
Musel jsem se nad jejich konverzací pousmát, je poměrně roztomilé, jak si Ayato takřka na všechno ztěžuje a Liam se na rozdíl od ostatních chová zodpovědně. Nakonec jsem se i s batohem vydal dolů a vzal si v kuchyni svačinu, kterou mi brzy ráno nachystal děda. Potom jsem si vzal ještě něco malého k snídani a následně vyšel před dům, kde jsem se měl jako obvykle sejít s Lizzie. Pořád trvá na tom, že mě bude do školy doprovázet. Už tam trefím bez problému, ale její společnost je vážně fajn, tedy až na to, jak často si ztěžuje na délku cesty. Ačkoliv je to občas vážně vtipný, třeba když tvrdí, že i cesta do mého bývalého domu je kratší, nebo že by rychleji vynalezla stroj času. Po cestě do školy jsme narazily i na Ayata, Liama, Sachi a Aiko. Ninu obvykle do školy vozí její přítelkyně cestou do práce. Ukázalo se, že je Umeko vážně fajn a dá se s ní mluvit o spoustě věcech, stejně jako s Ayatem, který je schopný mluvit i hodinu v kuse o naprosté hlouposti. Nikdo z nich zatím o Kaitovi neví, tedy pokud nepočítám Liama. Neřekl jsem mu přece o koho jde ani o tom, co přesně se stalo. Zkrátka jsem mu nakonec řekl jen o tom, že můj poslední vztah nedopadl zrovna nejlépe a že to se mnou můj partner vlastně ani nemyslel vážně. Lizzie měla pravdu, vážně se mu můžu se spoustou věcí svěřit a vzhledem k tomu, že se o mém vztahu ani o mé orientace nikdo jiný nedozvěděl, i když si myslím, že to skoro všichni tuší, každopádně si myslí, že se Liamovi vážně dá věřit a dost si s ním rozumím.
ČTEŠ
Bodyguard
De TodoNatlačil mě na zíďku která byla kousek od nás a já už čekal na ránu. Napřáhl se pěstí a já radši křečovitě zavřel oči a čekal. ,,Co si myslíš že děláš kreténe?!!" zařval na nikoho a já otevřel oči. Přede mnou stál nijakej bělovlasej kluk v kožený bu...