,,Jdeš teda s námi nebo ne?" zeptala se Lizzie Niny, která jí od rána nebyla schopná dát jednoznačnou odpověď. Místo toho se všemožnými způsoby vyhýbala odpovědi, ať už se jednalo o neurčité odpovědi, nutnou potřebu jít na toaletu, telefonát, zvonění, nebo doslovný útěk, kdy Nina před Lizzie, která šla spolu s Ayatem chodbou naproti ní, omylem vběhla na pánské záchody, jen aby se Lizzie vyhnula. Ayato, který za ní šel a omluvně situaci všem přítomným rozumně vysvětlil a- co si budeme, spíš si z dané situace střílel a předvedl na záchodcích něco, co by se dalo přirovnat ke Stand up vystoupení.
,,Já... zapomněla jsem si něco ve třídě." začala Nina a už už se chtěla rozběhnout zpátky do třídy, to by jí ale Lizzie nesměla chytit za zápěstí a zastavit.
,,A co sis zapomněla?" zeptala se jí s nadzvednutým obočím a přeměřila si jí pohledem.
,,Tašku." řekla Nina první věc, která jí napadla a následně svého slova litovala, když si ji Lizzie prohlížela pohledem, který by šel zařadit mezi pohled alá Děláš si srandu a Myslíš, že jsem úplně blbá?
,,Myslíš tu, co máš na zádech?" zeptala se jí Lizzie spolu s vítězným úsměvem. Hned potom ale zvážněla. ,,Nino, jestli nechceš jít, stačilo říct." promluvila klidně a položila své kamarádce ruku na rameno.
,,Já... není to tak, že bych nechtěla jen..." začala nejistě a lehce zrudla. To vzbudilo Lizziinu pozornost ještě víc.
,,Jak dlouho už jsme kamarádky? Hodně dlouho. Víš, že mi můžeš říct všechno, že jo?" zeptala se jí upřímně.
,,Mám rande." přiznala Nina a ještě víc zrudla. Lizzie okamžitě sundala ruku z jejího ramene a jen jí zaraženě sledovala. Zaražený pohled ale následně nahradil zářivý úsměv a objetí.
,,To je úžasný! A kdo je ten šťastný?" zeptala se jí nadšeně a pak jen nechápavě sledovala svou společnici, která zrudla ještě víc, než před chvílí, uhla pohledem a nejistě přešlapovala na místě.
,,Šťastná." opravila svou kamarádku potichu. Věděla o tom, že její přátelé jsou tolerantní snad ke všemu, ale i tak v ní panoval velký pocit nejistoty z toho, že je jediná z nich, která je na holky. Možná by nebyla tolik nejistá, kdyby o její orientaci její přátelé věděli, ale ona se nikdy neodhodlala k tomu jim cokoliv říct.
Čekala, že by jí její přátelé zavrhli. Že už by s ní nechtěli mít nic společného. Že zůstane sama a že k ní budou nepřátelský, stejně jako její bývalá kamarádka, které se s tímhle přiznala jako první, za což tehdy nejspíš mohli city, které ke své kamarádce chovala.
,,Vážně? A jak se jmenuje? Chodí k nám na školu? Nebo je snad starší? Máš nějakou fotku? A kolikáté je to rande? Už se těším, až nám ji přijdeš představit." začala Lizzie okamžitě se stejně nadšeným úsměvem, jako před chvílí.
Tato reakce Ninu vyvedla z míry a uklidnila zároveň. Nechápala, jak je možné, že její kamarádka reagovala takhle, ale na druhou stranu byla nadšená, že s tím nemá problém. Ještě víc ji však těšil příkaz, že svou přítelkyni musí někdy přivést, aby se s ní seznámili všichni z party.
Neváhala proto ani okamžik a okamžitě své kamarádce začala říkat vše o tom, jak se s Umeko seznámili, kdy šli na první rande a zkrátka o všem, co se svou drahou přítelkyní zažila.
/*/*/*/
Tak první bonus za námi, snad se líbil. Dnes vyjde ještě pár bonusů a stále můžete psát nápady pod předchozí kapitolu (Bonus info)
ČTEŠ
Bodyguard
RandomNatlačil mě na zíďku která byla kousek od nás a já už čekal na ránu. Napřáhl se pěstí a já radši křečovitě zavřel oči a čekal. ,,Co si myslíš že děláš kreténe?!!" zařval na nikoho a já otevřel oči. Přede mnou stál nijakej bělovlasej kluk v kožený bu...