test aneb opisování forever

2.4K 169 2
                                    

Chodím s ní do školy každý den. Po chvíli jsme dorazili před školu. Každý jsme šel ke své skříňce se přezout. Potom jsem na ní počkal na chodbě jako každý den a poté jsme společně šli do třídy. Cestou jsem zase slyšel jak si o ní ostatní 'šuškaj' vlastně mluvily nahlas ale ona je stejně nevnímala a ani neslyšela. Najednou se zastavila a zatahala mě za rukáv. Zastavil sem a tázavě se na ní podíval. "Co říkají?" "Nic důležitého" "Zase mluví o mě?" "Ano, ale jsou to idioti co nemaj vlastní život takže je nemusíš vnímat " Zase pokračovala v cestě a já s ní. Je docela fajn s ní komunikovat aniž by nás nikdo slyšel. Občas si takhle radíme při testech a já pak učiteli jen řeknu že sem ji jen řekl co říkal. Vždycky nám to prošlo. Samozřejmě jsme občas nijaké odpovědi pozměnily aby to nebylo nápadné. Vešli jsme do třídy a sedli si na svá místa. Po chvilce zazvonilo a dovnitř vešlo to batole zvané učitel. ,,Sednout. Jak sem říkal v pátek napíšeme si test takže rozdat papíry a bude tu ticho" řekl vážně a všichni si sedli. "Co říkal?" "Píšeme test rozdat papíry a ticho. Mimochodem zapomněl jsem se učit poradíš mi?" "Jistě." usmála se. Rozdali se papíry a psalo se. Nějací kluci si začaly šuškat odpovědi a učitel je odvedl k ředitelně.  Idiot.. většina třídy si začala kecat o blbostech nějací si začaly říkat odpovědi a já poctivě opsal od Rity několik odpovědí. Vrátil jsem jí její test  a věnoval se tomu svému. Všichni ve třídě utichly a do třídy vešel učitel. Po chvíli se testy odevzdali a on je začal známkovat. ,,Rita za 1 Nori za 2 Jack za 4 Zane za 2...." začal říkat známky. "Máš za 1 já mám 2" oznámil sem Ritě. "Příště to bude naopak " usměje se. Po škole jsme se s Ritou rozloučili. Rita se ještě zdrží jako každé pondělí de do malířského klubu. Já osobně kluby moc nemusím. I když se o Ritu trochu bojím, ale prý se jí nic neděje a nikdo si jí nevšímá. Jsme na tom s Ritou podobně. Ani jeden z nás dvou nemá rád když si ho nikdo všímá. Přezul sem se a vyšel ze školy.

BodyguardKde žijí příběhy. Začni objevovat