Nakonec jsem tam nechal horor Smrt ve tmě, který jsem viděl už několikrát, ale pořád patří mezi mé oblíbené. Je fajn, když se najde horor, který stojí především na atmosféře. I když je tu pár věcí, které mi tam přijdou krapet přehnané, například slepcův super čuch, či jak to nazvat. A budu upřímný, nenávidím postavu Moneyho, protože jak někdo může být takový idiot jako on nepochopím. ,,Máš rád horory?" zeptal se překvapeně Kaito a já jen přikývl. Mám je rád, i když je pravda, že se u nich dost často můžu posrat strachy a následně se bojím jít i sám na záchod. Vždyť neustále tvrdí, že o mě ví všechno, tak proč se mě ptá. ,,Nečekal bych to, jako malý si je nesnášel a když si poprvé viděl Kruh, bál ses několik dní spát v místnosti, kde byla televize." řekl zamyšleně. ,,To máš pravdu ale.." tak počkat, jak tohle může vědět? Vždyť tohle neví skoro nikdo! Dokonce ani moje teď už bývalá nejlepší kamarádka. Tak jak se to sakra mohl dozvědět on?! ,,Udělám popcorn, co ty na to?" zeptal se s úsměvem a dal mi pusu na tvář. Tak moc jsem přemýšlel nad tím, kde se něco takového mohl dozvědět, že jsem to ani nezaznamenal a stejně tak i to, když vstal a odešel. To že se vůbec vrátil jsem zaznamenal až ve chvíli, kdy už byl popcorn na menším stolku já se nacházel v Kaitově objetí. ,,Co si myslíš že děláš?" zeptal jsem se ho nechápavě a možná krapet naštvaně. ,,Vypadal si traumatizovaně, tak mě napadlo, že to oceníš." pokrčil rameny a já to radši neřešil a svou pozornost začal plně věnovat filmu. Z mého pokojného sledování poslední napínavé části mě vyrušila až Kaitova ruka na mém zadku. Co si sakra myslí že dělá?! ,,Můžeš tu ruku dát pryč?" zeptal jsem se ho krapet naštvaně. ,,V noci ti to nevadilo." řekl v klidu a já zrudl až nevím kde. Proč to sakra vytahuje?! ,,Nechci to teď rozebírat.." zamumlal jsem potichu a schoval svou rudou tvář do jeho ramene.
ČTEŠ
Bodyguard
De TodoNatlačil mě na zíďku která byla kousek od nás a já už čekal na ránu. Napřáhl se pěstí a já radši křečovitě zavřel oči a čekal. ,,Co si myslíš že děláš kreténe?!!" zařval na nikoho a já otevřel oči. Přede mnou stál nijakej bělovlasej kluk v kožený bu...