Viktor Alcidet

352 26 4
                                    

Už je to nějaká doba od chvíle, kdy jsem začal pravidelně chodit k Viktorovi Alcidetovi, svému psychologovi. Navštěvuju ho jednou týdně už pár měsíců a myslím, že už se z toho začínám dostávat. Liam mi ve všem dost pomáhá a nespěchá na mě. Kaito už naštěstí dávno odjel, takže je pro mě vyrovnávání se s tím, co mi udělal o dost snazší. 
,,Takže Nori, jak si pokročil ve svém vztahu s Liamem?" zeptal se Viktor a já trochu zrudl. Pořád se trochu stydím, když před ním mám mluvit o svém vztahu s Liamem.
,,Všechno.. všechno jde dobře, dává mi dostatek času a nespěchá na mě. Ani se zbytečně nevyptává a prostě pozná, když o něčem nechci mluvit." řekl jsem mu s drobným úsměvem. 
,,To je skvělá zpráva, ale.. Nemyslíš si, že bys svůj blok překonal tím, kdybyste pokročily dál? Mohl by ses cítit líp, kdybys měl nějakou pozitivní zkušenost se sexem." řekl s povzbudivým úsměvem a já nad tím nechtě začal čím dál víc přemýšlet.
,,Já vím jen... jen nechci, aby... aby se Liam bál cokoliv udělat, kdybych z toho náhodou vycouval..." přiznal jsem a Viktor jen přikývl. Nakonec jsme se bavily o jiných věcech. O vše, co je u mě nového, probírali jsme i mé plány do budoucna a věci z minulosti. Zkrátka toho bylo hodně, stejně jako každé pondělí.

/*/*/*/*/*/

Vítám vás u další kapitoly, další zase ve středu

BodyguardKde žijí příběhy. Začni objevovat