,,Ani nevíš jak moc jsi teď roztomilý.." řekl nejspíš s úsměvem Kaito a ruky nesundaval. Někdy mě vážně štve, ale teď jsem tak v rozpacích, že bych ho stejně nemohl zarazit. Podvědomě jsem se k němu tiskl a užíval si to, že je tu teď u mě. Ačkoliv bych mu to nejspíš nikdy neřekl do očí. ,,Chceš tam pustit něco jiného?" zeptal se po chvíli. ,,Ne, proč bych měl?" zeptal jsem se ho nechápavě a zvedl k němu pohled, ačkoliv jsem se mu nepodíval do očí a naopak se jeho pohledu spíš vyhýbal. ,,Působíš, že se toho filmu bojíš.." řekl zamyšleně a natiskl si mě ještě blíž k sobě. Po dvou filmech mi to přestalo vadit a já po nějaké době usl. Ani nevím, jak dlouho jsem spal, ale když jsem se probudil, byl jsem v obýváku sám a ležel na gauči. Krapet mě zarazilo, že tu jsem sám, ale neřešil jsem to. Posadil jsem se a vydal se najít Kaita, kterého jsem nikde nenašel, ale když jsem procházel kolem koupelny, byla zavřená a já slyšel zvuk tekoucí vody. Takže si jen šel dát sprchu, dobře. Neřešil jsem to a vrátil se do obýváku, kde jsem si na konferenčním stolku vedle již téměř prázdné misky s popcornem všiml Kaitova mobilu. Hmm měl bych, neměl bych... Áá kašlu na to, podívám se. Vzal jsem do ruky jeho telefon a sedl si na gauč. Následně jsem zmáčkl malé tlačítko na pravé straně mobilu a display mobilu se rozsvítil. Než mě ale mohl pustit dál, chtěl heslo. Bezva.. jak mám asi zjistit jeho heslo?! Povzdechl jsem si a jistá část mě to chtěla vzdát. Ta druhá část mě ale chtěla pokračovat a zjistit, co všechno na Kaita díky tomuhle zjistím. Zamyslel jsem se a následně zkusil pár náhodných slov, které mě napadli. Jako například 'Kaito' 'Bunda' 'Bodyguard' 'Sex' a 'White' No ani jedno z toho to nebylo a klávesnice se na 30 vteřin zablokovala. Lehl jsem si na gauč a sledoval odpočet. Tohle bude ještě nějakou dobu trvat. Přemýšlel jsem nad vším, co o něm za tu dobu vím a přemýšlel nad heslem. Napadalo mě tolik věcí a nebudu lhát, spousta věcí se týkala mě. Nakonec jsem začal odhadovat další hesla. 'Kocourek' 'Nori' 'Kitty' 'Kittynori' 'Norikitty' No to si snad děláš srandu?! Proč má jako heslo zrovna Norikitty?!
/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/
Máte štěstí, dneska se dost nudím, takže dneska vydám ještě jednu kapitolu
ČTEŠ
Bodyguard
عشوائيNatlačil mě na zíďku která byla kousek od nás a já už čekal na ránu. Napřáhl se pěstí a já radši křečovitě zavřel oči a čekal. ,,Co si myslíš že děláš kreténe?!!" zařval na nikoho a já otevřel oči. Přede mnou stál nijakej bělovlasej kluk v kožený bu...