Ta myšlenka, že by jsme spolu něco měli?

418 34 2
                                    

Do školy jsme dorazily v čas a to včetně Ayata, který se dle jeho slov zasekl v koloně. Upřímně mě překvapuje, že si myslel, že mu tahle výmluva projde. Většinu hodin jsme prokecali a ani jsme moc neřešily to, co říkal vyučující, jako by to někdy někoho zajímalo. Po škole musela většina party jít domů, takže jsem nakonec zůstal jen s Ayatem a Liamem. Ukázalo se, že Ayato je čas od času celkem úchyl, čekal bych, že zrovna před tímhle by mě Lizzie varovala, ale podle všeho nejspíš ne.
,,Jo a víš co říká gay když-" začal Ayato s dalším jeho trapným vtipem, ale Liam ho zastavil.
,,Myslím že už toho bylo dost, nikoho tenhle vtip stejně nezajímá." řekl mu klidně, tedy spíš chladně. 
,,No jo, vždyť už jsem zticha." povzdechl si a probodl Liama pohledem. ,,No tak já už půjdu a nechám vás dvě hrdličky o samotě." ušklíbl se a než jsem stačil já nebo Liam něco říct odešel, tedy spíš utekl. 
,,Vážně má hloupý vtipy.." řekl jsem krapet rudý, protože ta myšlenka, že bych něco měl s Liamem je.. absurdní? Tedy je hezký a má úžasnou povahu, ale to nic nemění na tom, že je ta myšlenka krapet šílená. 
,,Jo to má." uznal Liam. Zdálo se mi to, nebo zněl krapet zklamaně? ,,Jak moc hloupé ti to přijde?" zeptal se opatrně a já se na něj nechápavě podíval.
,,Jak to myslíš?" zeptal jsem se ho nechápavě. Myslí Ayatovi vtipy, nebo snad to, že by jsme spolu něco měly? Ale to je nesmysl...
,,Ta myšlenka, že by jsme spolu něco měli? Já.. jen teoretická otázka." řekl a odvrátil ode mě pohled.
,,Já... já nevím. Asi.. když nad tím tak přemýšlím tak.. asi bych neměl nic proti ale byl to jen jeho hloupý vtip. Takže asi nemá cenu nad něčím takovým přemýšlet. Celá ta myšlenka je vlastně hloupá." pokrčil jsem rameny. 
,,Jistě hloupá.. Promiň ale už budu muset jít. Uvidíme se ve škole." řekl a i přes můj nechápavý výraz a otázky smyslu jestli jsem řekl něco špatně odešel.


/*/*/*/

Vítám vás u další kapitoly, snad se líbila. Jak si myslíte, že to bude pokračovat?



BodyguardKde žijí příběhy. Začni objevovat