Mám tu přítele, takže ne

342 25 3
                                    

Už je to nějaká doba ode dne, kdy mi onen neznámí začal psát. Nechci, aby se Liamovi něco stalo, neumím si představit, že bych ho ztratil. Ale... i přes to, že vím, že by mi v téhle situaci mohl nejlépe pomoct právě Liam, nemůžu mu nic říct. Konec konců, jak by na to asi zareagoval? A co když mu vážně někdo ublíží? Ne. Nemůžu dovolit, aby se cokoliv z toho stalo. Jistě, že jsem ho ze začátku nebral vážně. Konec konců, mohl si to celé jen vymyslet ale... Věděl, kde Liam je... Napsal mi jeho přesnou adresu a dokonce i adresu místa, kde byl Liam na dovolené a spoustu dalších věcí. Vážně jsem nemohl riskovat, že by mu jakkoliv ublížil. 

Neznámý: Víš, je tu jedna věc, kterou bych od tebe chtěl 

Podíval jsem se na nově příchozí právu a přemýšlel nad tím, co po mě asi tak může chtít. ,,S kým si to píšeš?" zeptal se Liam a odložil knihu, kterou si zrovna četl. 

,,S nikým důležitým. Co to vlastně čteš?" zeptal jsem se ho, abych změnil téma a odložil mobil. 

,,Zlato, ptáš se mě už potřetí." zasmál se a stáhl si mě na klín. ,,Víš, že mi můžeš říkat o všem, že jo?" zeptal se mě a pohladil mě po tváři. Zbožňuju, když tohle dělá, ale vážně nemůžu riskovat, že mu někdo ublíží.

,,Vážně se nic neděje, nemusíš se bát." ujistil jsem ho s úsměvem. Liam se po poměrně dlouhé době jsem odepsal onomu neznámému. 

Nori: Co chceš?

Neznámý: Udivuje mě, že odepisuješ až teď

Neznámý: Obvykle odepisuješ hned 

Neznámý: Každopádně zpátky k tématu, nechci, aby sis myslel, že po tobě chci něco špatného

Neznámý: Chci, aby sis se mnou zavolal. Už dlouho jsem neslyšel tvůj hlas

Nori: To myslíš vážně?

Neznámý: Jistě že ano 

Nori: My spolu někdy mluvily?

Neznámý: Jsi tak roztomilý. Takže souhlasíš?

Nori: Dobře, ale teď nemůžu

Neznámý: Večer budeš moct?

Nori: Mám tu přítele, takže ne

Neznámý: Myslím, že to co chci je důležitější, než tvůj přítel

Nori: To si vážně nemyslím

Neznámý: Fajn, počkám do zítřka 



/*/*/*/*/*/*/*/*/

Vítám vás u další kapitoly, další snad možná ve středu 

BodyguardKde žijí příběhy. Začni objevovat