Hlavně ne nějakou romantiku, i když mám rád sci-fi

780 55 1
                                    

,,Promiň že to říkám takhle, ale jak tě něco takového vůbec napadlo? Skoro vůbec se neznáme a ty už mluvíš o svatbě? Nepřijde ti to trochu - hodně zvláštní?" zeptal jsem se ho a přeměřil si ho pohledem. Zdá se mi to, nebo se tváří jako bych mu právě přejel psa? ,,Hej, jsi v pohodě?" zeptal jsem se ho položil mu ruku na rameno. ,,Jo jsem v pohodě. Máš hlad?" zeptal se mě a já jen záporně zavrtěl hlavou. ,,Co si takhle promluvit? Když už tady chceš bydlet, měl bych o tobě něco vědět ne?" zeptal jsem se ho a šel dolů do obýváku, kde jsem si sedl na gauč. Pan bunda šel po chvíli za mnou a sedl si vedle mě, na můj vkus až moc blízko. ,,Em takže, co rád děláš?" zeptal jsem se ho, aby mezi námi nepanovalo takové ticho. ,,Hlídám tě." pokrčil rameny. To jako vážně? Asi bylo dost naivní čekat jinou odpověď. ,,Fajn a co filmy? Koukáš na filmy ne?" zeptal jsem se ho spolu s drobným úšklebkem. ,,Neznám nikoho, kdo by nekoukal." řekl a položil mi ruku na stehno. Em dobře? Jestli zajde dál, tak zakročím, ale zatím to je v pohodě. ,,A jaký žánr? Hlavně ne nějakou romantickou sračku, sice mám rád sci-fi, ale chápeš ne?" uchechtl jsem se a vstal, čímž jsem ze sebe jeho ruku dostal. ,,Dobrej vtip, no je mi jedno, co tam pustíš." pokrčil rameny. ,,No dobře." řekl jsem a vzal ovladač, který byl na stolku pod televizí. Následně jsem si sedle na gauč co nejdál od něj, což se mu ale podle všeho nelíbilo, protože ani ne pět vteřin potom, co jsem si sedl, seděl opět těsně vedle mě. Rozhodl jsem se to neřešit a místo toho začal projíždět programy, abych našel něco alespoň trochu obstojného. 


///***///***///***///***///***///

Tak jak si myslíte, že to bude pokračovat?

BodyguardKde žijí příběhy. Začni objevovat