,,Bohužel už moc ne. Od doby co ses odstěhoval se se mnou moc nevídal. Párkrát jsme si sice psali a volali, ale to už je několik let zpátky. Prý se taky někam odstěhoval, ale teď vlastně nikdo neví, kde je, co dělá a v podstatě ani to, jestli je pořád na živu." řekla lehce zklamaně. ,,Aha.." zamumlal jsem potichu. Bylo by fajn ho zase někdy vidět, podle toho co říkala Lizzie mu na mě záleželo a... bylo by fajn mít v životě někoho dalšího ze starých přátel. ,,Ale.. em... Budeš chodit na stejnou školu jako já, že mám pravdu?" zeptala se s drobným úsměvem Lizzie, asi mi chtěla zlepšit náladu, vždycky taková byla. ,,Jo budu, jaké to tam je?" zeptal jsem se jí s nejistým úsměvem. Je fajn, že tam budu alespoň někoho znát. ,,Je to tam celkem fajn, tedy když nebudeš zas tak moc počítat to učení. Tedy minimálně naše třídní je fajn a dá se s ní i normálně mluvit. Kolektiv je taky docela fajn, tedy až na pár idiotů, ale to už se stává. Seznámím tě s mojí partou. Jsou tam vážně fajn lidi." řekla s úsměvem. ,,A řekneš mi o nich něco?" zeptal jsem se jí s úsměvem. ,,Jasně, takže Liam je trochu zamlklý, ale jinak je v pohodě a udrží jakékoliv tajemství. Navíc ti kdykoliv s čímkoliv poradí a klidně ti pomůže i s úkoly. Zato Ayato je dost ukecaný a nikdy nevíš, co od něj můžeš čekat. Někdy má krapet nevhodné řeči, ale je s ním zábava. Pak máme v partě ještě tři holky. Aiko, Nina a Sachi. Aiko je celkem blázen do konspiračních teorií, obzvlášť do těch týkajících se filmů. Nina sebou pořád tahá svoji přítelkyni Umeko. Jinak obvykle tráví většinu času na telefonu, ale dá se s ní o spoustě věcech povídat. Sachi je celkem knihomolka milující kočky. Taky dost kreslí. Asi bych ti měla říct i něco o Umeko, protože s námi chodí dost často. Je poměrně dost žárlivá a majetnická co se týče Niny. Ale jinak je vážně v pohodě. Hraje na klavír a je v tom vážně dobrá. Každopádně je brzy poznáš sám. Chceš se s nimi setkat ještě před tím, než půjdeš do školy?" zeptala se s úsměvem a já po chvíli váhání přikývl. Takže Liam, Ayato, Ai, vlastně Aiko, Sachi vlastně Saiko, Ume ne Umeko a Nina? Snad.. no snad si je nakonec zapamatuju. ,,To by bylo fajn." uznal jsem zamyšleně a byl rád za to, že budu alespoň někoho znát. Upřímně jsem doufal v to, že zase nenastane šikana jako na mé minulé škole a hlavně v to, že mě Kaito nenajde... ,,Tak já to domluvím, jen dnes už nejspíš ne, konec konců už je krapet pozdě a já si nemyslím, že by všichni měli čas. Navíc tě chci mít dneska jen a jen pro tebe." usmála se. ,,Jídlo!" zaslechl jsem hlas Lizziiny mamky a následně jsem i s Lizzie vstal a šel do kuchyně. Zbytek dne jsme strávili povídáním si snad o všem možném, samozřejmě jsem vynechal tu část o Kaitovi a zradě většiny lidí ve svém okolí.
/*/*/*/*/*/*/*/*/*/
Vítám vás u další kapitoly, dnes vyjde ještě jedna, ale to až později
ČTEŠ
Bodyguard
РазноеNatlačil mě na zíďku která byla kousek od nás a já už čekal na ránu. Napřáhl se pěstí a já radši křečovitě zavřel oči a čekal. ,,Co si myslíš že děláš kreténe?!!" zařval na nikoho a já otevřel oči. Přede mnou stál nijakej bělovlasej kluk v kožený bu...