Vyšel jsem ze školy a chystal se jít domů. Naneštěstí pro mě jsem omylem vrazil do toho kreténa kterého vážně není dobrý naštvat. Rychle jsem se mu omluvil a poodstoupil. Doufal jsem že mě nechá na pokoji a já budu moct jít domů. Ale má každodenní smůla měla jiný názor. Obklíčila mě ta jeho parta vlezdoprdelků SHIT. To není dobrý... Natlačil mě na zíďku která byla kousek od nás a já už čekal na ránu. Napřáhl se pěstí a já radši křečovitě zavřel oči a čekal. ,,Co si myslíš že děláš kreténe?!!" zařval na nikoho a já otevřel oči. Přede mnou stál nějakej bělovlasej kluk v kožený bundě a držel vrchního agresora za ruku tak, aby zabránil v ráně. Chtěl ho praštit druhou rukou ale bělovlasý budu mu říkat třeba.... bunda? Ok to asi ne tak co třeba.... cvok? Em zůstaneme u bundy.. Takže tedy bunda se ráně snadno vyhnul a najednou ležel ten blb na zemi. Ta jeho parta a vlastně všichni zůstaly v šoku stát konec konců skoro nikdy se mu nikdo nepostaví do cesty. Ta jeho parta se chystala na bundu zaútočit ale on se jim snadno vyhnul a skolil je k zemi. Ten zbytek radši rychle zdrhnul to samé po chvilce udělali i ti co leželi na zemi. Já jsem stále nevěřícně sledoval bundu. Asi.. bych mu měl začít říkat jinak... tak třebá..... Já nevím. Zeptám se Rity a ta bude vědět. Možná.. jasně už si dokonale představuji ten rozhovor. Ahoj Rito dneska mě před tím stále se vztekajícím debilem zachránil takovej bělovlasej týpek říkám mu bunda nevíš o lepším jméně? Ok to asi ne... Najednou se pan bunda otočil ke mě a já sebou cukl. ,,Emm..." řeknu nejistě a chci od něj odejít. On tam stále jen stojí a tak se rychle vydám pryč. Když sem se otočil on stál hned za mnou?! Cukl sem sebou a aniž bych si to uvědomil začal jsem se třást. ,,Emm.. kdo jste?" zeptám se nejistě a couvnu. ,,Kaito, tvůj bodyguard." řekl s naprostým klidem. ,,He!?! To je nějaký vtip že jo? Asi si mě s nikým pleteš." řeknu nejistě a vydám se pryč. ,,Jmenuješ se Nori ne?" zněl trošku nejistě a vytáhl nějakou složku. ,,Jo jsem ale-" ,,Žádné ale." řekne a začne číst.
ČTEŠ
Bodyguard
De TodoNatlačil mě na zíďku která byla kousek od nás a já už čekal na ránu. Napřáhl se pěstí a já radši křečovitě zavřel oči a čekal. ,,Co si myslíš že děláš kreténe?!!" zařval na nikoho a já otevřel oči. Přede mnou stál nijakej bělovlasej kluk v kožený bu...