Prostě něco jiného, nevím co

368 26 6
                                    

,,A vážně bys to chtěl?" zeptal se mě s úsměvem a zároveň i s jistou starostí v hlase. 
,,Já.. jen potřebuju trochu času a.. pak by jsme mohli." navrhl jsem nakonec s nejistým úsměvem. Nechci ho nijak zklamat, ale na druhou stranu nechci, aby jsme to moc uspěchali. Kdyby mě Kaito nebral jen jako součást nějaké idiotské sázky a místo toho by jsme měli vztah, nejspíš bych zastával názor, že jsme náš vztah uspěchali.. Ale to je nesmysl, mezi námi nebyl žádný vztah a udělal jsem dobře, že jsem odešel. Nezáleželo mu na mě, zato Liamovi na mě záleží. Ostatní z party zatím o tom že jsme spolu nevědí, za což jsem rád. I když mám pocit, že něco tuší. Každopádně ani jeden z nás to nikomu nepotvrdil, tedy minimálně já ne, ale myslím, že Liam není takový. Rozhodně by o nás nikomu neřekl. Proč poslední dobou vlastně přemýšlím nad Kaitem? Mám tu Liama, neměl bych myslet na někoho, s kým jsem byl v minulosti. 
,,Takže, co bys chtěl dělat teď?" zeptal se Liam s úsměvem a já se uchechtl. 
,,Měly by jsme něco dělat, když už jsem tě donutil odložit tu knihu, že mám pravdu?" zeptal jsem se ho s úsměvem. ,,Navrhuju pustit jiný film, tenhle je nic moc." řekl jsem mu s úsměvem. 
,,A jaký bys chtěl?" zeptal se mě s úsměvem. 
,,Em.. prostě něco jiného, nevím co." pokrčil jsem rameny.
,,Dobře, mimochodem za pár dní by měl přijet můj bratranec, takže by bylo lepší, kdyby jsme se pak scházeli u tebe." řekl mezitím co vybíral film.


/*/*/*/*/*/*/*/*/

Vítám vás u další kapitoly, omlouvám se, že je kratší než obvykle, ale snad se líbila 

BodyguardKde žijí příběhy. Začni objevovat