Ty vtipy moc neděláš, počkat, tohle není vtip?

401 32 0
                                    

,,Chci vědět, proč se mnou nemluvíš." řekl jsem mu odhodlaně s drobným nejistým úsměvem na tváři.
,,Právě teď s tebou přece mluvím." oponoval mi s úsměvem a já ho probodl pohledem.
,,Ty víš jak jsem to myslel." řekl jsem mu a pak si povzdechl. ,,Jde o to co jsem řekl? Nemyslel jsem to nějak špatně, to snad víš ne?" zeptal jsem se ho a když přikývl, pokračoval jsem. ,,Takže to souvisí s tím co řekl Ayato. Prostě.. proč mi prostě a jednoduše neřekneš, co jsem udělal špatně? Klidně mi řekni, že už se se mnou nechceš bavit prostě cokoliv, ale všechno je lepší než tohle." řekl jsem mu upřímně a podíval se na něj.
,,Nešel bys se mnou na rande?" zeptal se mě a já na něj zůstal jen chvíli zaraženě zírat, než jsem se vzpamatoval. 
,,To.. to myslíš vážně? Myslel jsem že na vtipy je tu Ayato a ostatní, ty vtipy moc neděláš, počkat, tohle není vtip?" zeptal jsem se ho lehce zaraženě.
,,Klidně můžeš odmítnout, jestli nechceš, pochopím to." řekl a odvrátil ode mě pohled. 
,,Počkej já.. já.. rád s tebou někam půjdu." řekl jsem mu s úsměvem. Možná mi pomůže vztah s někým novým, chci svého bývalého ani ne přítele vyhnat z hlavy a Liam by mi s tím mohl pomoct, navíc mi na mysli už několikrát objevila myšlenka s Liamem něco mít. Chci říct, je chytrý, milý, můžu se mu s defacto čímkoliv svěřit, udrží tajemství, nevadí mu moje orientace, ví, jak dopadl můj minulý vztah, takže mi od něj nejspíš nehrozí to co od něj, navíc nepůsobí jako ten typ, co by udělal něco tak hrozného.
,,Jsi si tím jistý? Chci říct, ne že bych nebyl rád za to, že chceš jít, ale vážně tě nechci do ničeho nutit." řekl a já se musel uchechtnout.
,,Do ničeho mě nenutíš, půjdu rád." řekl jsem mu s úsměvem. ,,Jen mě nenapadá, kam by se tu dalo jít. Tebe jo?" zeptal jsem se ho. Bude fajn si někam vyrazit a možná bych už konečně mohl mít dobrý vztah.



/*/*/*/*/*/*/*/*/*/

Vítám vás u další kapitoly, jak si myslíte, že to bude pokračovat?

BodyguardKde žijí příběhy. Začni objevovat