kocourku~

1.9K 153 2
                                    

Po pár minutách jsme se konečně dostaly ven. Jaksi se mi podařilo shodit malou knihovnu kterou máme na chodbě. Neptejte se. Každopádně než jsme ty knihy sebrali museli jsme je asi 8 krát přerovnávat jelikož Rita to nejprve chtěla srovnat podle velikosti podruhé podle barvy, pak podle abecedy a tak dále a tak dále. Nakonec jsme se tedy úspěšně dostaly před barák. Fanfáry prosím.... he? Žádné fanfáry? Ale noták! Fajn tak prej nic. Takže abych pokračoval.. S Ritou jsme se vydali k jejímu domu a já měl neustále pocit za mě někdo sleduje. Po pár minutách neustálého rozložení jsem si všiml že za mnou kráčí pan bunda. A ano budu mu tak říkat! ,,Baví tě mě sledovat?!" Zavrčím naštvaně. ,,Jsem tvůj bodyguard musím tě hlídat." odpoví v klidu bunda a najednou jde kousek za mnou. "S kým to mluvíš? A proč za námi jde ten pán? To je nějaký tvůj známí nebo.." "Ne to je jen jeden idiot nevšímej si ho" "Ale jestli tě sleduje proti tvé vůli tak by si měl..." ,,Hele o čem se vy dva bavíte?! Znakovou řeč fakt nemusím takže mluvte normálně!" zastavím se v chůzi a Rita mě se zmatením napodobí. "Co se děje?" zeptá se zmateně Rita a nejistě se kouká na pana bundu který má nejspíš nějaký komplex být něčí bodyguard. ,,Hele ty experte,..." začnu a otočím se k němu. ,,...Když jsi takový odborník na můj život a víš o mě snad všechno měl by si taky vědět ŽE RITA SE NARODILA BEZ SLUCHU TAKŽE BYS TO MĚL AKCEPTOVAT A NECHOVAT SE JAKO NEVYCHOVANEJ IDIOT!" křiknu naštvaně a pár lidí se na nás zmateně podívá. ,,Hele klid Jo, tak pardon že mi to nedocvaklo." řekne naštvaně. ,,A taky bys mohl vypadnout z mého života a jednoduše odejít." ,,To asi nepůjde kocourku~" ,,Jak si mě to nazval?!"

BodyguardKde žijí příběhy. Začni objevovat