Heh.. už mi chybí jen změna identity

430 34 0
                                    

,,Hej zbláznil ses?! Víš jak bude Umeko vyvádět, když jí neodepíšu?" zeptala se ho lehce naštvaně Nina. Skoro jsem zapomněl na to, že chodí s Umeko, která tu dneska nebyla, ale prý jí brzy poznám. No bude to ještě hodně zajímavé.. Každopádně už zítra nastupuju do nové školy, kam chodí všichni, kteří tu dnes jsou. Je pravda, že ne všichni chodí do stejné třídy, ale stejně nějaké přestávky tráví společně a skoro vždycky po škole se sejdou. Působí poměrně dost sympaticky a já se tu necítím jako někdo navíc. Což je dobře, ale pořád to je poměrně nezvyk. Až doteď jsem se bavil jen s jednou osobou a tím mé sociální vazby tak nějak končí... Ale teď se všechno mění k lepšímu a tak by  se v mém životě výjimečně nemuselo nic pokazit. I když jak znám svůj život, něco se určitě pokazí. Ale Kaito tu není a nemá šanci mě najít. Bratr neví, kde prarodiče bydlí a nikdo by to nemusel zjistit. Heh.. už mi chybí jen změna identity. Možná by to byl dobrý nápad, nemusel bych dál mít to pitomé jméno. ,,Stalo se něco?" ozval se klidný hlas vedle mě a vytrhl mě tak z mých myšlenek. Cukl jsem sebou a otočil se na něj, setkal jsem se tak svým pohledem s tím Liamovým a ani nevím proč, ale trochu se mi ulevilo, že to není Ayato. Nemyslím to nějak špatně vůči Ayatovi, ale za tu krátkou dobu co ho znám působí jako někdo, kdo by měl pod milión dodatečných otázek. ,,Ne nic, jen jsem se zamyslel." řekl jsem mu s úsměvem a porozhlédl se po ostatních. Aiko Sachi něco vyprávěla a u toho šíleně gestikulovala, zatímco Sachi vše poctivě poslouchala a čas od času něco řekla. Nevím o čem se bavily, ale co mi říkala Lizzie, tak asi o nějaké teorii, nebo o kočkách. Nina zápasila s Ayatem o svůj mobil a Lizzie jim o toho říkala, jak dětinsky se Ayato chová. ,,Chceš si o tom promluvit?" zeptal se Liam, kterého jsem se opět lekl. Sakra skoro jsem zapomněl, že je tady. Tedy spíš na to, že sedí vedle mě.

/*/*/*/*/

Vítám vás u další kapitoly, dnes vyjde ještě jedna

BodyguardKde žijí příběhy. Začni objevovat